DISKUZE K ČLÁNKU Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Max Verstappen si stěžuje na pohonnou jednotku Renaultu, který jim poskytuje vylepšení se zpožděním. Se svým Red Bullem a vývojem monopostu je však spokojený, podle něj v této oblasti patří na absolutní špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve vývoji auta předčíme Ferrari i Mercedes, s motorem to je horší, stěžuje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 08.08.2018 03:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 8 lidí) 06.08.2018 13:18
Jj, sága Tak jde čas pokračuje. "Máme… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 06.08.2018 16:52
Tohle je už trapné a možná i proto Ricci odchází,… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 06.08.2018 15:41
Nikdo vám nebrání dělat si vlastní motory. Navíc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Iscarian

Iscarian

89.177.215.XXX
Tak ten holandskej dřevák zas pobavil. 11 Za to 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
pěkné 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Az na to, ze ja nejsem fanda RB 03
Mi se jen nelibi vase jednostranne zaujeti vuci RB, protoze jste fandove znacky Renault a delate presne to, co ty vycitas mi. Veskere zasluhy prisuzujete motoru a veskera negativa tymu RB. Vsak si to precti znovu ty vase kritiky 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
nejsem hater ani jednoho. Naopak jsem fanda Mcl pres 30 let. Ale narozdil od vas teenageru uz nezeru PR kecy slovo od slova a nedivam se ruzovyma brylkama. Spousta zdejsich diskuteru tady tvrdila nejdrive, ze uz na konci 2015 bude Mcl bojovat o podium. Potom, ze na jare 2016, potom ze na konci sezony 2016 atd. atd. Ja jsem si to sice pral, ale neveril jsem tomu ani trochu, protoze jsem se dival na realitu a nikoli na vysnene bludne zamky.
A vy tady ted nadavate RB za kritiku Renaltu, ale asi jste vsichni zapomneli na ty tuny ruznych slibu o tom, kdy dozenou motoricky konkurecni, jake brutalni zlepseni prijde tehdy a tehdy, a potom tehdy a tehdy atd. atd. A skutek utek.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Jenomze ona konkurence jaksi nespi a nez Renault zacne chapat jedno auto a jeden motor, tak bude zmena pravidel a zacinaji nanovo.
Jsem snad jediny, kdo nezere PR kecy, ale diva se realne na vykony na trati a postupy jednotlivych tymu?
Vzdyt Renault dohani motor 5 let a ten rozdil je podobny jako ten na zacatku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
A vy jako víte kolik kobyl dělá jiné palivo, kolik kobyl nové MGU-K, kolik jiné mapy? A co když to palivo RB funguje líp, co když mají mapy udělané lépe vzhledem k šasi? Nemyslim si, že inženýři od RB jsou takoví nýmandi, aby si schválně vybírali to horší co jim bude méně vyhovovat.
Když si vzpomenu jak R redukoval ty původně slibované cifry v Kanadě, tak se fakt musim smát. Tyhle věci vědí jen inženýři od RB a Rencku, RB je už x let zdaleka to nejlepší co vozilo motor Renault 18 a Verstappen byl jen trochu moc frustrovanej, že mu to vyplivlo na okruhu kde si dělal minimálně bednové naděje. Měl by být spíš rád, že má letos spolehlivost techniky o které by se mu loni mohlo jen zdát

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
A ty tituly RB si jezdci odslapali ve slapacich formulkach? Nebo jak tomu argumentu mám rozumět? Nebo snad popíras, ze mezi RB a R fungovalo tovární spojení? Coanda výfuky, teple foukani difuzoru, speciální SW a mapy, to vše byly společné projekty RB a R. Ale ja te chápu, málokterý fanda RB umí uznat práci jiné společnosti než jejich aero odd...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kluci zde je moc hezky popsáno Coanda vs Semi-Coanda Exhaust Systems. 11

Snad jsem odkaz mohu dát, je to zajimavé to zpětně prostudovat. Kdo neumí Anglicky, tak překladač. Hodně zajímavé...

[odkaz na stránku]

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Neboj nechytnu se.... 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale no tak bylo tak půl na půl.....ač nejdříve byl vůz, šasko to je pravda , ale pak začal "Hot Blowing" a na motoru záleželo fakt hodně. Renault uměl hodně dobře namapovat, oproti ostatním. To je holej fakt, tak buď spravedlivej.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Němý Bobeš

Němý Bobeš

5.102.48.XXX
asi tak něco jako Alonso, že?

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já myslím že fandí Mclarenu ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No nebudu uplně takhle tvrdej, je mi fakt divný že to neví.....na druhou stranu vím, jak sem byl "hloupej" za mlada taky, tak mu to tolerovat zatím budu. To paktří k věku....ač tohle už je moc.Ale třeba si stěžoval i na RB. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Duncan je jenom hater Renaultu a McLarenu, jemu nic nevysvětlíš, tohle nemá ani smysl 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Ale on Verstappen není úplně intelektuální pilot, vem si jeho chování obecně, ego na prvním místě a za jeho chyby můžou ostatní a Renault, je stejný jako jeho otec

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.208.XXX
No máme na výběr ze 4 a to je docela dost... Bylo i víc, ale třeba Indy je v každém případě levnější, je tam víc týmů a víc jezdců a motory mají stejně jen dva.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Duncane jseš uplně mimo, koukni se kdy koupil Renault tým a jak a kdy ho začal budovat. Tam kontinuita nebyla....
Dále si uvědom jak dlouho trvá než doženeš ztrátu třeba jednoho roku vývoje. Někdy ji nedoženeš nikdy a zachrání tě jen změna pravidel. Pokud ti není jasné jak funguje F1 v časové ose(jasně je to i dle možností tymů), nemůžeme to probrat a diskutovat o tom.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak motorově mohou ztrácet 0,3 až 0,5 dle okruhu.....to lze dohnat. Uvědom si, že Renault na to jde postupně a postupně investuje a vylepšuje.Nejde do toho nesmyslně naplno. To by i důvod odchodu RB, protože oni nechtěli v nejbližší době nainevestovat do motoru tolik, aby se posouvali značně rychleji. Oni investovali do struktury týmu F1 a určitě se opřou i do motoru a zase se přiblíží a Renault vždy něco dokázal vymyslet, čím konkurenci zaskočil. Tak to snad sleduješ ne? A je jasné že nic není hned a rychle.... nejde to moc urychlit a jak už jsem psal, Michelin chce do F1 a má to své důvody.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak že je Renault slabší víme všichni Duncane a že není rozhodně dokonalej také....takže žadný antiRBclub. To je nesmysl...
Verstappne v rozhovoru bohužel zmiňuje věci, které s Renaultem tak úplně nesouvisí, když si RB jede svoje motorové mapy, svůj benzín a další věci. Je zajimavé že Mclaren má vše hned a nebo dokonce dříve než Renault. A není to naschválech. Uplakánek si stěžuje na věci a neví, což je úsměvné, že sám RB spoustu věcí odmítl, třebas kvůli zástavbě (nový MGU*K), že jim chybí pár koníků kvůli palivu, už tady proběhlo hodně článků, jak to je, co bylo nabídnuto a proč má RB zpoždění. Ten kluk tam jezdí a neví to....no to je fakt dílo.

Jinak v Madarsku jim skoro žadné koně nechyběli, díky okruhu a výsledek byl vidět. Nebylo to jen o motoru...
Jako beru že si postěžuje, Renault není bezchybný, ale nemůže říkat věci, které jsou jinak. Tím ze sebe udělal hlupáka, protože on si vážně myslí že to tak je.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Na to ej jednoduchá odpověď... nikdo neměl možnost motory Mercedes, Ferrari, Renault a Honda neporovnat za srovnatelných podmínek, takže se můžeme jen domnívat.

Co je ale fakt, že v Maďarsku RB niajk zázračně nefungoval, přesto, že mu trať měla sedět a kvalifikace se jela na mokru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama