DISKUZE K ČLÁNKU Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Eric Boullier doplatil na neúspěchy McLarenu, podle Davida Coultharda ovšem neprávem. Schopný manažer dělal vše, co mohl, aby závodní tým z Wokingu pozvedl, konstrukci monopostů ale neměl na starosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
15:40 19.07.2018 193.165.236.XXXMě odchod Erika Bouliera smysl dává, na vedoucí pozici se člověk nedostává primárně proto aby mu mohli dávat hromadu peněz, ale proto aby řídil práci svých podřízených, a to kde je dnes výkonnostně McLaren je práce nejvyššího managmentu do něhož Erik Boulier jednoznačně spadá.
V neposlední řadě to byl on kdo se zde déle než rok bil do hrudi, jak super auto mají a jak by z jiným motorem vyhrávali... pokud by mě jako majiteli firmy nějaký můj vrcholný manager takto rok lhal, tak ho po zjištění skutečnosti také bez pardonu vyrazím. -
GRAHAM
14:09 19.07.2018 77.236.218.XXXPR Erika do-dnes taky moc nechápu....Pravdou ale je, že nikdo moc nečekal jak dobré budou týmy od kterých se to nečekalo.Takže ono to je spiše o tom, že tohle bylo zcela špatně odhadnuto a monopost se zároveň za ty 3-4 měsíce nepovedlo "vymyslet" aby byli tam, kde chtěli být. Vytvořily na sebe zbytečný tlak a očekávání a proto to dopadlo, tak jak dopadlo. Někdo pak vždy musí odejít, ač není sám viníkem. Tak to funguje ve více odvětvích. Možná tam bylo moc politiky, aspoň se to psalo...
Honda se zlepšila, což se čekalo, už je Renaultu hodně blízko, krom tedy za mne opravdu špatné spolehlivosti.Tam mají co dohánět, aby byli aspoň na úrovni Renaultu, v tomto, kde to tedy nutno uznat taky není zatím idealní, ale myslím že tak nějak v normě. On je kapku vždy problém v tom, že nevíte jak dobrý bude soupeř.
Honda i Renault budou muset hodně zabrat, aby se rozdíl zmenšil. Není ale potřeba trojčit, plný výkon je vidět jen na některých tratích, tam to bude holt špatné, ale na zbytku jsou jednotky konkurence schopné. Holt je potřeba více zainvestovat a jít do rizika, ale postupného. Odhaduji že Renault cílí že o něco půjde tak za dva roky, tak uvidíme, zda to zvládne. Honda může také uspět, ale dokud nebude dávat upgrade, který hned funguje, nemá šanci. tam se musí značně zlepšit.No mají tito dva co dělat....
-
-
-
Ferda
09:28 19.07.2018 46.47.176.XXXTak nám David vyjmenoval část z toho co je v McLarenu špatně a určitě by se dalo jít mnohem více do hloubky. Jinými slovy je v tomto týmu špatně úplně všechno a najít alespoň nějaké pozitíva pokud tam ještě nějaké jsou lze najít jen velice těžce.
Jinými slovy. Tento tým je v tak těžkém rozkladu včetně nedostatku peněz, že z něj udělat funkční mašinu z minulého desetiletí bude neskutečně těžká práce.-
spinelesssheep
10:01 19.07.2018 85.70.184.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze. -
-
-
Situs
10:47 19.07.2018 217.31.62.XXXTo že McLaren přestaneme zcela bodovat a Sauber začne sbírat tak velké body že je ještě ohrozí, to neshledávám pravděpodobné. TR je před Sauberem ve velkém ohrožení, ale až na McLaren to nevidím. Ve středu pole je to velmi těsné, body se budou tříštit, a nemám důvod si myslet že Alonso s McLarenem se toho nebude účastnit. Po každé když dojel byl na bodech a to vždy do osmého místa. V Monaku odstoupil ze sedmého, Canada taky byla o bodech a Francie byla asi nejhorším závodem. Není to uplně zlé a Alonso to táhne nahoru, McLaren dostal prostor se zmátořit a snad to přijde.-
Ferda
11:00 19.07.2018 46.47.176.XXXMcLaren má tak mizerné šasi, že na rychlých okruzích pokud nikdo nevypadne nebude mít téměř žádnou šanci.
Slušně se může ukázat ještě v Maďarsku a pak už nastane velký sešup. Navíc všichni vidíme jaký má Sauber s technikou Ferrari potenciál a když si uvědomíme, že všichni mají před sebou celou půli sezóny, tak to pro Mekáč opravdu moc nadějně nevypadá. -
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek