DISKUZE K ČLÁNKU Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

Eric Boullier doplatil na neúspěchy McLarenu, podle Davida Coultharda ovšem neprávem. Schopný manažer dělal vše, co mohl, aby závodní tým z Wokingu pozvedl, konstrukci monopostů ale neměl na starosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 21.07.2018 10:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 19.07.2018 09:28
Tak nám David vyjmenoval část z toho co je v… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2018 10:38
Zatím o pátou. Ale jestli se Sauber zvetí v… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 19.07.2018 09:04
Taky to tak vidím, padla osoba která byla první… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    193.165.236.XXX
    Mě odchod Erika Bouliera smysl dává, na vedoucí pozici se člověk nedostává primárně proto aby mu mohli dávat hromadu peněz, ale proto aby řídil práci svých podřízených, a to kde je dnes výkonnostně McLaren je práce nejvyššího managmentu do něhož Erik Boulier jednoznačně spadá.

    V neposlední řadě to byl on kdo se zde déle než rok bil do hrudi, jak super auto mají a jak by z jiným motorem vyhrávali... pokud by mě jako majiteli firmy nějaký můj vrcholný manager takto rok lhal, tak ho po zjištění skutečnosti také bez pardonu vyrazím.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    217.31.62.XXX
    "Je to velké zklamání vidět, jak se dva skvělé... týmy [McLaren a Williams], jež hrály velkou roli v mé kariéře, potácejí v takových potížích"

    Tak mne napadá, že jediný další tým, v němž Coulthard působil, byl Red Bull. Měli by se mít na pozoru 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    PR Erika do-dnes taky moc nechápu....Pravdou ale je, že nikdo moc nečekal jak dobré budou týmy od kterých se to nečekalo.Takže ono to je spiše o tom, že tohle bylo zcela špatně odhadnuto a monopost se zároveň za ty 3-4 měsíce nepovedlo "vymyslet" aby byli tam, kde chtěli být. Vytvořily na sebe zbytečný tlak a očekávání a proto to dopadlo, tak jak dopadlo. Někdo pak vždy musí odejít, ač není sám viníkem. Tak to funguje ve více odvětvích. Možná tam bylo moc politiky, aspoň se to psalo...

    Honda se zlepšila, což se čekalo, už je Renaultu hodně blízko, krom tedy za mne opravdu špatné spolehlivosti.Tam mají co dohánět, aby byli aspoň na úrovni Renaultu, v tomto, kde to tedy nutno uznat taky není zatím idealní, ale myslím že tak nějak v normě. On je kapku vždy problém v tom, že nevíte jak dobrý bude soupeř.
    Honda i Renault budou muset hodně zabrat, aby se rozdíl zmenšil. Není ale potřeba trojčit, plný výkon je vidět jen na některých tratích, tam to bude holt špatné, ale na zbytku jsou jednotky konkurence schopné. Holt je potřeba více zainvestovat a jít do rizika, ale postupného. Odhaduji že Renault cílí že o něco půjde tak za dva roky, tak uvidíme, zda to zvládne. Honda může také uspět, ale dokud nebude dávat upgrade, který hned funguje, nemá šanci. tam se musí značně zlepšit.No mají tito dva co dělat....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Těžko se vyznat v jejich struktuře, nicméně je neoddiskutovatelný fakt, že on byl jedna z hlavních postav jejich nesmyslného PR. Minimálně z tohoto ohledu jeho odchod dává smysl.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Takz lide v Mcl nepodavali patricne vykony a je krivdou, ze odstoupil ten, co za to nese odpovednost a starost aby lide podavali patricne vykony je primo v popisu jeho prace? Zajimava uvaha Coultarda.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Už jsi pochopil, že i trápící se McLaren je na úrovni Haasu, FI, Renaultu, a že kdyby se netrápil je před nimi? 03

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Ne, neni na jejich urovni. Kvalifikacni vykony hovori zcela jasne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Haas se tuto sezónu také místy hodně trápí a Renault je očividně také za očekáváním. To není fér srovnání.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Tak nám David vyjmenoval část z toho co je v McLarenu špatně a určitě by se dalo jít mnohem více do hloubky. Jinými slovy je v tomto týmu špatně úplně všechno a najít alespoň nějaké pozitíva pokud tam ještě nějaké jsou lze najít jen velice těžce.

    Jinými slovy. Tento tým je v tak těžkém rozkladu včetně nedostatku peněz, že z něj udělat funkční mašinu z minulého desetiletí bude neskutečně těžká práce.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Špatný to je 17 A to si vezmi že i tak bojujeme o 5 příčku v PK a Williams kterej dle tebe nás smete je uplně poslední.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Zatím o pátou. Ale jestli se Sauber zvetí v závodech a sílu na to má, tak Mekáč se klidně propadnout až na osmou příčku.
        V tom případě by to byla stejná ostuda jako s Hondou, jen s tím rozdílem, že ta hanba zůstane jen na hrbu Mekáče.

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          217.31.62.XXX
          To že McLaren přestaneme zcela bodovat a Sauber začne sbírat tak velké body že je ještě ohrozí, to neshledávám pravděpodobné. TR je před Sauberem ve velkém ohrožení, ale až na McLaren to nevidím. Ve středu pole je to velmi těsné, body se budou tříštit, a nemám důvod si myslet že Alonso s McLarenem se toho nebude účastnit. Po každé když dojel byl na bodech a to vždy do osmého místa. V Monaku odstoupil ze sedmého, Canada taky byla o bodech a Francie byla asi nejhorším závodem. Není to uplně zlé a Alonso to táhne nahoru, McLaren dostal prostor se zmátořit a snad to přijde.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            McLaren má tak mizerné šasi, že na rychlých okruzích pokud nikdo nevypadne nebude mít téměř žádnou šanci.
            Slušně se může ukázat ještě v Maďarsku a pak už nastane velký sešup. Navíc všichni vidíme jaký má Sauber s technikou Ferrari potenciál a když si uvědomíme, že všichni mají před sebou celou půli sezóny, tak to pro Mekáč opravdu moc nadějně nevypadá.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              217.31.62.XXX
              OK, tak stejně jako jsme se vsadili že McLaren bude lepší než Williams, můžeme tam přidat i že McLaren bude lepší než Sauber, když vedle Williamsu i Sauberu tolik věříš na ten mizerný McLaren, jo? 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Pro mě je důležité, že jsem Mekáč tipoval nejlépe na šestém místě a i v tomhle jsem se spletl. Mekáč dopadne ještě hůře.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  217.31.62.XXX
                  Tak jestli ti to vyjde jako s Williamsem tak nakonec McLaren bude nejhůř pátý 18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Chápu Tvou radost, že je Mekáč po dlouhých létech konečně před Williamsem, ale ujišťuji Tě, že tahle změna v pořadí v žádném případě není zásluhou Mekáče.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Ano po dlouhých letech s Hondou. 12 Já ti zase oznámím, že když by Wiliams nahoře, bylo to hlavně kvůli motoru Mercedes. Já ale narozdíl od tebe, žadnou radost z toho jak jsou na tom tyhle dva týmy nemám.

                      PS : Do mekáče se chodí na hamburger 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso v rámci sezónních testů v Bahrajnu

POHLED REDAKTORA: Co přinese Alonsův návrat?

Ferrari

Alonso je zpět. Upsal se Renaultu

Fernando Alonso a Lewis Hamilton před závodem v Abú Zabí

Alonsův návrat? Potvrzení má přijít velmi brzy

Charles Leclerc s Ferrari během 1. tréninku

Ferrari zrychluje vývoj. Část novinek nasadí už v Rakousku

Čtvrteční tiskovka v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ po závodě v Rakousku: Nadšení u McLarenu

Alexander Albon s Red Bullem

Nejrychlejší sektory patří McLarenům, maximální rychlost Red Bullu poháněnému Hondou

Alexander Albon, smutný hrdina úvodního závodu

Úvodní závod s velkou úmrtností, Bottas si pohlídal vítězství

Lando Norris v Rakousku

Nejrychlejší kolo předvedl bronzový Norris, na poslední chvíli tím vystrčil Hamiltona z pódia

Lewis Hamilton během soukromého testu Mercedesu v Silverstone před zahájením sezóny 2020

Hamilton byl na koberečku, trestu se ale vyhnul

Valtteri Bottas během soukromého testu Mercedesu v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Mercedes v laufu, Verstappen se nevzdává

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. LECLERC, 3. NORR... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama