DISKUZE K ČLÁNKU Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří

Zástupci Renaultu popírají, že by se snažili získat na svou stranu slavného konstruktéra Adriana Neweyho z Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 29.06.2018 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2018 09:42
ferrari bylo výkonostně srovnatelné s mercedesem,… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2018 15:14
Kdo by nechtěl AN .....každej by ho bral. Je to… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2018 16:36
Zase tak super to s AN nebude, to by musel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kdo by nechtěl AN .....každej by ho bral. Je to jen o tom, že není k dispozici.
    Kdo má AN, má už před sezónou na šásku náskok skoro 0,5 vteřiny. Netvrdím že vždy.....ale AERO mají vždy v TOPce.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      navíc má ohromné zkušenosti se zástavbou renaulťáckých motorů do těch úspěšných šásek 03 takže z toho mi vychází pro příští sezonu rencek, nebo McL 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Zase tak super to s AN nebude, to by musel vyhrávat RB i v hybridní éře, což se zatím neděje.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        V mezích možností RB vyhrává i v této éře. Musíme si ale uvědomit, že je limitován motorem a ten, na rozdíl od předhybridní éry, hraje v bitvě o vítězství výrazně větší roli.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nemyslím si, že by to hrálo zas takovou roli. Pokud je brekot red bullu pravdou, tak ztráceli v době své největší slávy nějakejch 25-30 koní, ale z podstatně slabší jednotky než v současnosti, takže % ztráta byla tehdy srovnatelná, jestli ne větší, ale tehdy AN přišel na pár fíglů v šedé zóně a to jim pomohlo, teď asi žádný nápad nemá a v hybridní éře red bull na aero zas takovej kabrňák není, takže AN není všespásný lék. Mcl by mohl hovořit, v letech 2000 - 2006 AN jejich auta stavěl také a nějak se tituly nehrnuly...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak tehdy byla pneumatiková válka, to za prvé a přečti si knížku, co všechno mu zatrhli dělat....on Aero umí, o tom žádná.
            Kde je RB dnes, je hlavně jeho práce.... chtěl ho každej i Ferrari.
            Tím nechci ale snižovat praci druhých, to určitě ne....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ferrari mělo dobrý vztah s bridge, ale AN se v té době nedařilo. Ty omezení přišli s neúspěchy. AN je skvělý konstruktér, ale není neomylný...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Ztráta 25 - 30 ps v atmoere je ztráta cca 50 - 60 ps v hybrid éře po přepočtu udavanych výkonu. V atmo éře ztrácel R na M možná tak 15 ps, Max 20. Na F defakto nic. Za to měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu. Asi i nejlepší ovladatelnost a nejlepší možnosti foukani (aero podpory). Takže v součtu všech parametru byl atmo motor V8 od Renaultu považován za komplexně nejlepší. Nelze 4x po sobě vyhrát titul s průměrným motorem a současný RB je toho důkazem. Navíc se tehdy aero oddělení RB umělo vyvarovat velkých chyb, to se jim v hybrid éře nedaří.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ferrari bylo výkonostně srovnatelné s mercedesem, ale mělo o chlup vyšší spotřebu. U toho rencku si pamatuju tuto udávanou ztrátu, ale je otázkou, zda to bylo "neschopností" renaultu vytáhnout z motoru víc, nebo spíš daň za tebou uvedené výhody (kterých si jsem samozřejmě vědom)
              Nikdy jsem neslyšel, že by někdo prohlásil renault V8 za komplexně nejlepší motor, ale AN se lépe dařilo využít jejich silných stránek pro své aero řešení. V turbo éře jsou aero pravidla více osekaná a evidentně se nedaří nacházet šedé zóny jako dřív, ikdyž aero mají opět precizní, tak to na stažení výkonnostního deficitu úplně nestačí...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Nikdy si o tom neslyšel? Zajímavé, kromě toho ze R je statisticky nejlepší motor atmo éry tak i mimo jiné Vettel prohlásil, ze ve foukani a spotřebě byl R nejlepší, což bohaté eliminovalo nižší špičkový výkon. Aktuální sasi RB je skvěle, ale není lepší než má F a M.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama