DISKUZE K ČLÁNKU Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří
Zástupci Renaultu popírají, že by se snažili získat na svou stranu slavného konstruktéra Adriana Neweyho z Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
16:36 28.06.2018 176.74.141.XXXZase tak super to s AN nebude, to by musel vyhrávat RB i v hybridní éře, což se zatím neděje.-
-
jumpman
18:12 28.06.2018 178.255.168.XXXnemyslím si, že by to hrálo zas takovou roli. Pokud je brekot red bullu pravdou, tak ztráceli v době své největší slávy nějakejch 25-30 koní, ale z podstatně slabší jednotky než v současnosti, takže % ztráta byla tehdy srovnatelná, jestli ne větší, ale tehdy AN přišel na pár fíglů v šedé zóně a to jim pomohlo, teď asi žádný nápad nemá a v hybridní éře red bull na aero zas takovej kabrňák není, takže AN není všespásný lék. Mcl by mohl hovořit, v letech 2000 - 2006 AN jejich auta stavěl také a nějak se tituly nehrnuly...-
GRAHAM
19:03 28.06.2018 77.236.218.XXXTak tehdy byla pneumatiková válka, to za prvé a přečti si knížku, co všechno mu zatrhli dělat....on Aero umí, o tom žádná.
Kde je RB dnes, je hlavně jeho práce.... chtěl ho každej i Ferrari.
Tím nechci ale snižovat praci druhých, to určitě ne.... -
Adi
06:28 29.06.2018 212.96.178.XXXZtráta 25 - 30 ps v atmoere je ztráta cca 50 - 60 ps v hybrid éře po přepočtu udavanych výkonu. V atmo éře ztrácel R na M možná tak 15 ps, Max 20. Na F defakto nic. Za to měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu. Asi i nejlepší ovladatelnost a nejlepší možnosti foukani (aero podpory). Takže v součtu všech parametru byl atmo motor V8 od Renaultu považován za komplexně nejlepší. Nelze 4x po sobě vyhrát titul s průměrným motorem a současný RB je toho důkazem. Navíc se tehdy aero oddělení RB umělo vyvarovat velkých chyb, to se jim v hybrid éře nedaří.-
jumpman
09:42 29.06.2018 178.255.168.XXXferrari bylo výkonostně srovnatelné s mercedesem, ale mělo o chlup vyšší spotřebu. U toho rencku si pamatuju tuto udávanou ztrátu, ale je otázkou, zda to bylo "neschopností" renaultu vytáhnout z motoru víc, nebo spíš daň za tebou uvedené výhody (kterých si jsem samozřejmě vědom)
Nikdy jsem neslyšel, že by někdo prohlásil renault V8 za komplexně nejlepší motor, ale AN se lépe dařilo využít jejich silných stránek pro své aero řešení. V turbo éře jsou aero pravidla více osekaná a evidentně se nedaří nacházet šedé zóny jako dřív, ikdyž aero mají opět precizní, tak to na stažení výkonnostního deficitu úplně nestačí...-
Adi
20:27 29.06.2018 212.96.178.XXXNikdy si o tom neslyšel? Zajímavé, kromě toho ze R je statisticky nejlepší motor atmo éry tak i mimo jiné Vettel prohlásil, ze ve foukani a spotřebě byl R nejlepší, což bohaté eliminovalo nižší špičkový výkon. Aktuální sasi RB je skvěle, ale není lepší než má F a M.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek