DISKUZE K ČLÁNKU Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří

Zástupci Renaultu popírají, že by se snažili získat na svou stranu slavného konstruktéra Adriana Neweyho z Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault popírá snahu zlákat Neweyho z Red Bullu, svému technickému týmu věří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 29.06.2018 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2018 09:42
ferrari bylo výkonostně srovnatelné s mercedesem,… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2018 15:14
Kdo by nechtěl AN .....každej by ho bral. Je to… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2018 16:36
Zase tak super to s AN nebude, to by musel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

212.96.178.XXX
Nikdy si o tom neslyšel? Zajímavé, kromě toho ze R je statisticky nejlepší motor atmo éry tak i mimo jiné Vettel prohlásil, ze ve foukani a spotřebě byl R nejlepší, což bohaté eliminovalo nižší špičkový výkon. Aktuální sasi RB je skvěle, ale není lepší než má F a M.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ferrari bylo výkonostně srovnatelné s mercedesem, ale mělo o chlup vyšší spotřebu. U toho rencku si pamatuju tuto udávanou ztrátu, ale je otázkou, zda to bylo "neschopností" renaultu vytáhnout z motoru víc, nebo spíš daň za tebou uvedené výhody (kterých si jsem samozřejmě vědom)
Nikdy jsem neslyšel, že by někdo prohlásil renault V8 za komplexně nejlepší motor, ale AN se lépe dařilo využít jejich silných stránek pro své aero řešení. V turbo éře jsou aero pravidla více osekaná a evidentně se nedaří nacházet šedé zóny jako dřív, ikdyž aero mají opět precizní, tak to na stažení výkonnostního deficitu úplně nestačí...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Ztráta 25 - 30 ps v atmoere je ztráta cca 50 - 60 ps v hybrid éře po přepočtu udavanych výkonu. V atmo éře ztrácel R na M možná tak 15 ps, Max 20. Na F defakto nic. Za to měl nejmenší nároky na chlazení, nejmenší spotřebu. Asi i nejlepší ovladatelnost a nejlepší možnosti foukani (aero podpory). Takže v součtu všech parametru byl atmo motor V8 od Renaultu považován za komplexně nejlepší. Nelze 4x po sobě vyhrát titul s průměrným motorem a současný RB je toho důkazem. Navíc se tehdy aero oddělení RB umělo vyvarovat velkých chyb, to se jim v hybrid éře nedaří.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ferrari mělo dobrý vztah s bridge, ale AN se v té době nedařilo. Ty omezení přišli s neúspěchy. AN je skvělý konstruktér, ale není neomylný...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak tehdy byla pneumatiková válka, to za prvé a přečti si knížku, co všechno mu zatrhli dělat....on Aero umí, o tom žádná.
Kde je RB dnes, je hlavně jeho práce.... chtěl ho každej i Ferrari.
Tím nechci ale snižovat praci druhých, to určitě ne....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nemyslím si, že by to hrálo zas takovou roli. Pokud je brekot red bullu pravdou, tak ztráceli v době své největší slávy nějakejch 25-30 koní, ale z podstatně slabší jednotky než v současnosti, takže % ztráta byla tehdy srovnatelná, jestli ne větší, ale tehdy AN přišel na pár fíglů v šedé zóně a to jim pomohlo, teď asi žádný nápad nemá a v hybridní éře red bull na aero zas takovej kabrňák není, takže AN není všespásný lék. Mcl by mohl hovořit, v letech 2000 - 2006 AN jejich auta stavěl také a nějak se tituly nehrnuly...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
V mezích možností RB vyhrává i v této éře. Musíme si ale uvědomit, že je limitován motorem a ten, na rozdíl od předhybridní éry, hraje v bitvě o vítězství výrazně větší roli.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Zase tak super to s AN nebude, to by musel vyhrávat RB i v hybridní éře, což se zatím neděje.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
navíc má ohromné zkušenosti se zástavbou renaulťáckých motorů do těch úspěšných šásek 03 takže z toho mi vychází pro příští sezonu rencek, nebo McL 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kdo by nechtěl AN .....každej by ho bral. Je to jen o tom, že není k dispozici.
Kdo má AN, má už před sezónou na šásku náskok skoro 0,5 vteřiny. Netvrdím že vždy.....ale AERO mají vždy v TOPce.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama