DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Jeslti mluvíš o GP Kanadě, tak tam od RB dostali 1,2s. Kolov závodě je moc, to každopádně, ale R se soustředil na práci pneu a udržování pozic. Navíc je min. 15 kol brzdil pomalejší Ocon. Ale v klidu Jone, když to nechceš vidět, tak tě k tomu nedonutím, jen aby sis toho všimnul, až bude tovární Renault ukazovat Mercedesu výfuky, tak bay nebylo moc pozdě přiznat si, že jsou tady týmy, které se zlepšují podstatně rychleji než Mercedes 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.152.247.XXX
                  Není co vidět, v tom mám potíž. Není to o tom, že chci plivat na Renault.
                  Argument, že někdo někoho brzdil je lichý. Ostuda je už to, že jel Ocon před nimi.
                  Jestli se Renault jednou dostane dopředu, bude to jedině fajn. Jen nejdříve musí přestat koukat na výfuky Oconovi, potom musí vyřešit, jak nedostávat tak brutální obklad od svého zákazníka a potom se třeba dostanou tam, že Mercedes uvidí alespoň na startu.
                  Jinak s těmi výfuky, však oni jim je ukazují skoro každý závod. A někdy i skoro půl kola. Než to zkazí FIA modrou vlajkou. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak k tomu AN a Renultu

    Prý začal začal svět obíhat drb, že Renault se pokouší ulovit Adriana Neweyho. Vůbec nic nenasvědčovalo tomu, že by měl být pravdivější než jiné, dokud geniální aerodynamik nedostal příležitost jej popřít a on odmítl.

    Takže nabídku dostal. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Před časem dostal Newey nabídku od Ferrari a taky ji odmítl. On už kdysi řekl že Red Bull je jeho srdeční záležitost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jo to je pravda, ale časy se mohou změnit.

        Ono nebejt BE, Renault by motory už v roce 2016 RB nedal....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          83.208.30.XXX
          Já mám takový pocit že Newey je zadobře přímo s Mateschitzem a takové kamarádšofty nekončí ze dne na den. A s těmi motory máš pravdu. Bylo to takové "manželství z donucení".

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Vztahy že by člověk blil....

            No ono Mateschitz by mu třeba nebránil....ona ho prý F1 už moc nezajímá. On tam už všeho dosáhl...a kamaradit by mohli dál.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Dalo se to čekat, ale vždy existovala špetka naděje, že zůstanou.

    Nicméně tento svazek byl jednoduše nefungující. Jediné co jej mohlo zachránit, by byl velký pokrok Renaultu, ale ten se nekoná. Red Bull to jsou především profesionálové, mají to skutečně propočítané do nejmenšího detailu. A pokud se rozhodli pro Hondu, jistojistě nebudou horší než třetí.

    V minulém roce byl Renault vítězem, dnes je poraženým - McL je na tom bohužel ohromně špatně. Pokud by se McL dostal do formy, tak by odchodu Renault nemusel litovat, ovšem situace je jiná. Renault si musí uvědomit jednu věc, že musí být pro McL především oporou a podporou. McL nosí na sobě jejich logo i název.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak Mclaren musí postavit značně lepší šásko.... to je celé. Motor Renault je v cajku....tedy snad až na "kvalda" režim. Ten ke kritice určitě je.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • VáclavI

        VáclavI

        213.175.51.XXX
        Motor Renault má jednu chybu - neumí spalovat olej a přidávat tak dočasně především v kvalifikaci výkon.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No, je to tak, ovšem je paradoxem že spalování oleje pro vyšší výkon je zakázáno doslovně pravidly 17

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • VáclavI

            VáclavI

            213.175.51.XXX
            Nechápu proč FIA prostě nezakročí vůči F a M s tím, aby snížili spotřebu oleje na úroveň Renaultu / Hondy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Taky nevím. I když M to v závodě už prý také snížil, ale tam to podle mě bude politické rozhodnutí kvůli průšvihu s emisemi, automobilka si teď nechce/nemůže dovolit s tímto si zahrávat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Chystá se co bude po roce 2021, takže do oleje natvrdo nikdo rýpat nebude a obzvlášt když jde o Ferrari.Oni jiny motor než co spaluje olej nemají, s čím by jezdily? 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Spotřeba se výrazně snížila plus bylo zakázáno dolívat olej během kvaldy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak vy by jste měli jezdit bez oleje, pak bych věřil že jste v cajku. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ty víš že se spotřeba oleje mohla, a měla být snížena více. Nevím proč tam nechávaj 6x více než je obvyklé 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  FIA vznesla dotaz na Ferrari, jakou nejmenší spotřebu jsou schopni s motorem dosáhnout, oni jim to řekli a dle toho se udělalo nové pravidlo. 11

                  Mercedes jsou jiný frajeři, ty to předělaly. 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Uz jsem se to nekolikrat ptal, ale odpoved jsem nevidel. Neni to popichovani, ale fakt jsem cetl, ze Renault jiz v Kanade kvalifikacni mod pripravil. Tovarni Renault ve kvalde nevypadal spatne, tedy rozhodne lepe nez se ukazal v zavode. To kolo jsem tedy necekal.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama