DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    jinými slovy: dobrá motivace pro rencky, aby makali na motoru naplno. a pro nás jako pro diváky jen a jen dobře.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Asimo97

    Asimo97

    185.221.124.XXX
    Stejně to je boj s větrnými mlýny.

    Na motor Mercedesu a Ferrari do konce roku 2020 nemá ani Renault, ani Honda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Asimo97

      Asimo97

      185.221.124.XXX
      A vlastně, ono po roce 2020 se stejně bude vycházet z aktuálních PJ, takže ten náskok Mercedesu a Ferrari konkurence jen tak nesmaže, pokud vůbec.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Proč by do roku 2020 neměl mít R na F a M, když na ně v závodě má už nyní? Myšleno z pohledu PJ samozřejmě.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.152.247.XXX
    Vzhledem k tomu, jak to Renault poslední roky vede, tak se spíš obávám, aby RB nelitoval toho, že s Hondou nejel už letos.
    Docela by mě zajímalo, jak nám dopadne Sainz. Obávám se, že s tímhle trucováním to šetřílky přijde o to dráž.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dej čísla , pocity jsou k ničemu.Loni jsi mluvil jinak....

      Co by asi tak letos s Hondou RB získal. Komické..... 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          0,3 vteřiny je v Kanadě 12-15 koni. Smiř se s tím.....

          Taffin mlží....když použiji tvoji definici.... 13

          Tvoje pohádky už známe 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        To byl sarkasmus. Letos je pro ně Renault určitě lepší volba. S Hondou by letos dali tak třikrát pódium. Ale o těch dvou vítězstvích by si mohli nechat zdát.
        Jinak ta čísla jsou relativní. Mávání koníky je sice hezké, ale úplně zbytečné. Jestli motor Renault má ztrátu 20 koní v 12.000 RPM a výhodu 50 koní mezi 6.000-10.000 RPM, tak bude Renault v závodě o parník lepší. V kvaldě sice nezazáří, ale v závodě si bude s ostatními hrát jako kočka s myší.
        Což je problém Hondy. Neumí zatím pracovat tak dobře s hybridní složkou. Spalovák už má hodně slušný, ale to dnes zdaleka nestačí. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Kdyby u RedBullu chtěli, můžou se na tom dohodnout a už po létě můžou mít Hondu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        A treba uz budou nekdy na konci roku testovat s Hondou co ty vis 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jenže to nelze.....a proč taky, TR staví AN, tak ví jak vše postavit i nasledně u RB. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No jasně, jen 6 matic změníš a můžeš jezdit. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Sice by to podle mě nebyl takový propadák jako u McLarenu, ale byla by to kovbojka. Motor Hondy je menší a přepracovat užší šasí by bylo nemožné. Nicméně přes zimu to zvládnou a na bednu čas od času budou mít. Už letos by to párkrát klaplo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ahoj Jone, tak co medvěd? Rozchodí ten motor ve Francii, nebo se výkonnostně definitivně propadne za Renault? Jak si užíváš konec Mercedes éry? Myslím, že za poslední 2 roky R neodvedl špatnou práci a mám pocit, že dorovnali Mercedes 01

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No to ještě ne......a kvalda režim "sajkfikšn" 12 Ještě budeš muset počkat....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Medvědi ti vědí, že Renault prostě nemá šanci. 04 Jaký konec Mercedes éry? Jako že s námi závodí Ferrari a RB/Tag Heuer? Paráda. Jsou to hezké závody, ne?
        Nebo máš snad nějaké indície, že se zbytek pole zmátoří a nebudou dostávat kolo až dvě? Především ten žlutý cirkus z Viry. B spec motor, experti z FIA, sypou do aera, RB vám tam půjčil špičkového pilota a pořád to je 2 vteřiny na kolo. Co tam dělají špatně?
        Jinak Mercedes jsou schopni dorovnat. To už ukázali loni, o tom žádná. Jenom z toho byla tak trochu pyro show. 03 Nechme tomu pár závodů. Zatím letos nevidím ani výkon, ani extra spolehlivost. V čem konkrétně je tedy dotáhli?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama