DISKUZE K ČLÁNKU Alonso zajel během testování v Le Mans nejrychlejší kolo

Dvojnásobný mistr světa Formule 1 Fernando Alonso předvedl své umění během testovacího dne v Le Mans, kde se brzy zúčastní vytrvalostního závodu. V neděli tam zajel nejrychlejší kolo ze všech pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso zajel během testování v Le Mans nejrychlejší kolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 04.06.2018 19:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobrý začátek 03 A Rebellion a SMP se zdají být mnohem blíže, v kvalifikaci proti hybridu nebudou mít na jedno kolo šanci, ale závod by mohl být mnohem vyrovnanější než v 6h Spa. Když si vezmu že kolo v LeMans je hodně dlouhý tak rozdělení Toyot Rebellionem je docela překvapení.
    Jinak když se mrkám na ty časy, tak Jenson se zatím uplně nechytl, jde vidět že to není tak snadné a je potřeba nějaký čas zvyknout si na nový typ auta.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.53.XXX
      Já bych řekl, že právě naopak, v Q tá ztráta nebude tak velká, ale tím jak se ta ztráta bude rozkládat do jednotlivých hodiny, tak bude větší a větší 14

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hybridní systém pomáhá šetřit palivo, což je důležité pro závod. ozdíly budou ještě větší. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Na to samo FIA a ACO upravuje různě maximální průtoky paliva zvlášť pro hybridy a nehybridy, stejně tak celkovou spotřebu či maximální spotřebu na stint. Teď je to třeba 108 kg/h vsToyota’s 80 kg/h. Ovšem v jednom kole může Toyota využít maximum nashromážděné energie a vyčerpat to na to jedno kolo, proto se s hybridem dokáže prezentovat na jedno kolo lépe než v samotném závodě, však toto známe i z F1 kdy před kvalifikačním kolem nabiješ na plno co můžeš a jdeš na to 03

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Inspirace u Ferrari? 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          OK. A mají také rozdílné nádrže?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Maj k dispozici rozdílné množství paliva, především i určené maximum na jednotlivé stinty, aby hybrid a nehybrid potřeboval obdobně dotankovávat, a ne že hybridy tam vydrží na jeden stint o čtvrtinu déle a mohl tak provést méně zastávek.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            03

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.53.XXX
            Nemají, mají stejné nádrže, různé prutoky paliva

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No jeden píše, že mají stejné, druhý různé. Dobře, budu věřit spíše tobě (dle zkušeností z minula). Pak bys mohl mít pravdu a mohlo by to být vyrovnané. Uvidíme. Mám takové tušení, že to bude jasná jízda Toyoty. Ale divákůl, co to budou sledovat, přeji ať je to zajímavé.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama