DISKUZE K ČLÁNKU Alonso zajel během testování v Le Mans nejrychlejší kolo

Dvojnásobný mistr světa Formule 1 Fernando Alonso předvedl své umění během testovacího dne v Le Mans, kde se brzy zúčastní vytrvalostního závodu. V neděli tam zajel nejrychlejší kolo ze všech pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso zajel během testování v Le Mans nejrychlejší kolo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 04.06.2018 19:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasoval 1 člověk) 04.06.2018 16:26
Já nevím no, podle mě on by byl schopnej se zase… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 04.06.2018 09:40
Když bude pršet tak proč ne 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Maestro

    Maestro

    146.185.31.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Jinak je skvělý vidět, že Alonso o svou budoucnost nemusí mít strach. Trošku v posledních týdnech nabývám dojmu, že o něj klidně F1 může tento rok přijít.
    Indy 500 byla super zábava a WEC (především mega LeMans) má ten samý, neskutečný potenciál...speciálně až se vrátí Audi a Porsche, bude to TOP.
    Jinými slovy - McLaren potřebuje pořádně kopnout do vrtule.

    [odkaz na stránku]
    21

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Možnost přechodu Alonsa je velice reálná. Bude záležet v jaké formě bude McLaren po létě, ale že by to naznačovalo že McLaren bude příští rok bojovat s Mercedesem, Ferrari či RedBullem, tomu teď opravdu moc nedávám, a v takovém případě dávám přechodu Alonsa do Indy, a zejména s McLarenem, velkou šanci. Na jednu stranu mě hodně bolelo pokud by F1 o něj měla přijít, na druhou stranu to přitáhne zájem i jinam a taky to bude super. WEC teď sledujeme, budem ještě více sledovat Indy, a ne tak hltat F1 no. No uvidíme, ale aby zůstal s McLarenem bych si přál, protože kdyby si s nima v Indy splnil co chce, a McLaren by se v F1 dostal do lepších vod, ..... kdo ví 11

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        Podle mě získat titul v americké formuli, v Indy series, zní čím dál tím lákavěji, no. Asi si ve světle posledních týdnů, dokážu představit Alonsa mimo F1.
        Uvidíme jak to všechno dopadne nakonec. 03

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.53.XXX
          Alo se nechal slyšet, že pro něj pauza v f1 nepříjde vúvahu, on se chce věnovat plně jedné věci, pokud by odešel z F1, nebyla by to pauza, ale napořád 05

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • spinelesssheep

            spinelesssheep

            85.70.184.XXX
            Já nevím no, podle mě on by byl schopnej se zase vrátit a podávat skvělé výkony. V téhle situaci si ale musíme nalít čistého vína a říct si, že opravdu záleží na tom, jak bude McLaren vypadat, dejme tomu, v poslední třetině sezony.
            Alonso neni nejmladší a chce si užít ještě boj o špicku a třeba v Indy jsou podmínky pro piloty rozhodně vyrovnanější než v F1 momentálně. Pokud sám vyhlásil utok na trojkorunu, tak si myslím, že jeho odchod z F1 je tenhle rok docela dost možný...netěší mě to, ale pokud nebude světýlko na konci tunelu, pak budu radši když se popere jinde. 04

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Alonsův talent úřaduje, jen tak dál. Máme velkou radost, tohle ho musí neskutečně nabíjet.
    Závod s nejlepší atmosférou se blíží. 04

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Obávám se, že bez souboje továren to bude o ničem. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No kéž by to zajel podobně letos s Mclarenem. 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dobrý začátek 03 A Rebellion a SMP se zdají být mnohem blíže, v kvalifikaci proti hybridu nebudou mít na jedno kolo šanci, ale závod by mohl být mnohem vyrovnanější než v 6h Spa. Když si vezmu že kolo v LeMans je hodně dlouhý tak rozdělení Toyot Rebellionem je docela překvapení.
    Jinak když se mrkám na ty časy, tak Jenson se zatím uplně nechytl, jde vidět že to není tak snadné a je potřeba nějaký čas zvyknout si na nový typ auta.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.53.XXX
      Já bych řekl, že právě naopak, v Q tá ztráta nebude tak velká, ale tím jak se ta ztráta bude rozkládat do jednotlivých hodiny, tak bude větší a větší 14

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hybridní systém pomáhá šetřit palivo, což je důležité pro závod. ozdíly budou ještě větší. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Na to samo FIA a ACO upravuje různě maximální průtoky paliva zvlášť pro hybridy a nehybridy, stejně tak celkovou spotřebu či maximální spotřebu na stint. Teď je to třeba 108 kg/h vsToyota’s 80 kg/h. Ovšem v jednom kole může Toyota využít maximum nashromážděné energie a vyčerpat to na to jedno kolo, proto se s hybridem dokáže prezentovat na jedno kolo lépe než v samotném závodě, však toto známe i z F1 kdy před kvalifikačním kolem nabiješ na plno co můžeš a jdeš na to 03

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama