DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko

Daniel Ricciardo patří mezi špičkové piloty, kteří nemají v F1 pro příští rok podepsanou smlouvu. Red Bull o jeho služby stojí, on však s podpisem kontraktu váhá. Odborný poradce týmu Helmut Marko to moc nechápe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 04.06.2018 08:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2018 14:32
Dovolím si nesouhlasit. Pokud by v Mercedesu nebo… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2018 16:56
Pokud je pravda to co se píše v textu, a to že… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2018 11:08
Myslíš, jak získal Rosberg titul navzdory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud je pravda to co se píše v textu, a to že Rici bere méně peněz než Max, tedy že dlouhodobě lepší jezdec bere méně než týmem protěžovaný mazánek, tak se jeho lavírování s odchodem fakt nelze divit.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • johnny83

      johnny83

      193.86.226.XXX
      to je tim že Max podepsal loni novou smlouvu. To se psalo dokonce o 25 mil za rok, což jsem teda moc nechápal, teď už se uvádí 10. Ricci jezdí podle starý smlouvy za 6 a s novou by určitě pod 10 nešel 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        Jak říkáš je to smutná realita ale pokud je ten novej příchozí lepší než ten kdo je ve firmě třeba 10 let pak se to dá chápat a už jsem taky pár takovejch případů zažil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Když tak čtu ty Markovy pindy napadá mě jediné - Proč by měl Ricciardo přejít k Marcedesu nebo Ferrari, aby tam dělal dvojku, když ji může klidně dělat u Red Bulu? Mimochodem, pokud by Daniel přešel k jinému týmu, určitě by měl ve smlouvě vymíněno že dvojku dělat nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      On to tam nemá nikdo. Je tam jen jasně stanovené, jak se v určitých případech musí chovat. Pokud je takto vyrovnaná sezóna, tak si stáj vyhrazuje úpravu strategií a podobné vylomeniny ve prospěch stáje. Když dominují, tak se tam prostě vymezí, v jaké míře mohou oba bojovat o titul. Ale papír snese hodně, hůř se to potom praktikuje. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        86.49.72.XXX
        Rád bych viděl citáty z jezdeckých smluv, které jsi četl. Bez nich je příspěvek jen snůška předpokladů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          K citátům se nedostaneš. Jsou vázány mlčenlivostí. Nicméně je to běžná praktika. Snad nečekáš, že smlouva pilota se stájí je klasická zaměstnanecká smlouva s doloženou lékařskou prohlídkou se souhlasem s obecnými podmínkami podniku a odbory za zadkem. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Zvláštní je, že z vnějšku to jednomu tak přijde, že zrovna Helmut má většího a menšího mazlíčka a asi bych si i tipnul, koho by protěžil, mít před sebou Sofiinu volbu.
    Max si náklonost pojistil tím, že podepsal tučnou smlouvu bez ohledu na budoucnost dodavatele motorů. A když Ricci neměl ke konci sezóny tak zářivé výsledky jako Max, trochu mi to přišlo, že začal upadat v zapomnění. Je možné, že si to přenesl do letoška a teď zdravě naštvaný předvádí svoji cenu.
    Tak jako tak, pilot jeho kalibru nepřijde od příštího roku nikoho levně. To už je asi teď jisté. Nedivil bych se oznámení RB/Honda a prodloužení Ricciho smlouvy při jednom. Honda je určitě schopna pojistit Ricciho služby hodně zajímavou gáží. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak je to otázka kvality a výkoného motoru a nějaké výzvy. vyhrát titul pro Mercedes a nedej bože Ferrari je značně více, než RB.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Dovolím si nesouhlasit. Pokud by v Mercedesu nebo Ferrari porazil Lewise nebo Vettela, tak ano. Ale vyhrát s RB, který by poháněla ta proklínaná Honda, víš jak by mu to zvedlo kredit.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Udělat titul ve Ferrari je nejvíce. Neřešim jen teď, ale i historicky co to bude znamenat.

          RB je vnímán jinak....není to tým z historií. Kdo z velikánů jezdil za RB? Rb nebude nikdy co klasika a Wiliams je víc...pokud se vzchopí a nezanikne. Mclaren nemusím zmiňovat... Jasně , je to otázka věku, kdo jak to vnímá..... takže říkám svůj pohled.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Já jsem začal F1 vnímat v dobách, kdy se proháněli Ayrton s Alainem. Takže matně pamatuji poslední velké časy Williamsu, méně matně si pamatuji Schumiho v Benetonu, už celkem jasně si pamatuji Villeneueva ve Williamsu, který dal naposledy vzpomenout tomu, kam Williams tak dlouho patřil. Pak už to mám všechno vcelku jasně v paměti. Mika je jeden v mých největších oblíbenců dodnes a pak už jsem až do roku 2007 trpěl. Naštěstí to tehdy vyhrál ten, komu jsem to přál tak dlouho a po Lewisovi nejvíce ze všech. 04
            To jsem se zase trochu rozvášnil. 04 Ale k tomu Ferrari. Jasně, je to historicky asi nejvíc, ale beru to tak, že RB dokázal vyhrát 4x PJ a PK v řadě. Ať chceš nebo ne, tohle už není výstřelek do tmy. Ta stáj si udělala velké jméno a i kdyby zanikla, už jednom provždy bude tou, která psala historii F1. Za 20 let se na ně třeba bude koukat jak dnes na Williams. Kdo ví ...
            Jen k tomu velikánovi. Získat 4x PJ v řadě dokázal vedle Vettela jen Schumi a jezdců, kteří mají 4x PJ a více jsou čtyři. Dva vyrovnaní a dva lepší. Nemám toho syčáka rád, ale už jedou pro vždy bude patřit k velikánům. Nehledě na fakt, že jeho kariéra ještě určitě na minimálně hezkých pár let není u konce. 04
            Jsem ale rád, že to vidíš stejně s tradičními stájemi. Rád bych je také všechny viděl jinde, než jsou. Na RB už jsem si zvykl. Přeci jen naplňují podstatu F1. Ale nazdárci jako Haas mi vadí. Byť třeba letos nehaním, když skončí před McLarenem. Ale to jen proto, že už mám prostě plné zuby toho jejich vedení. Je to ostuda ...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel003302

            uzivatel003302

            86.49.169.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              RB je uspěšná stáj, o tom není sporu, taky skoupilo to nejlkepší z padoku, co vybudovali jiní.......a ano není to tým s historií.

              Jakou jsi měl historii když ti bylo 13 let. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Riči by měl jít místo Rajkoše do Ferrari. To je imho správná varianta. Domluvit si velký balík peněz, nemožnost "dvojky" a to stačí.

    V Mercedesu by to měl asi složitější s LH, ale taky varianta.

    V RB by zůstat imho neměl....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže, pokud Renault by teoreticky dostihl motorově konkurenci a ví o tom, tak by přeci už motor RB neměl nabízet. Pravda, problém u R je hlavně v kvaldě, tam jsou pozadu a asi nemají rychlé řešení, ale zbytek by mohl +- klapnout. V tu chvilku by na tom byl RB velice slušně.
    Dejme tomu že Honda přidá koně jak říká....ale nikdo nezná spolehlivost.To je problém...Honda vždy druhým rokem motor doladila že byl spolehlivej a v tom je zakopaný pes. První rok byl vždy průšvih a tam je pro RB velká neznámá.
    No jsem zvědav na Kanadu a jsem napnutej jak kšandy, co nám Roco jak vše bude tady napíše. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    Xinho

    212.5.215.XXX
    Stary panko asi zabudol, ze v Mercedese pri Hamiltonovi ziskal titul Rosberg...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.53.XXX
    Marko říká něco o dvojce? jako to uplatňovali u Vettela? 11 nebo, že nenechali jet Ricciho před Maxe v Baku? 11 Ricci je skvělej jezdec, co má na titul, rozhodně mu přeju monopost, co na to bude mít, jak v Mercedesu tak Ferrari by si poradil 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama