DISKUZE K ČLÁNKU "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko
Daniel Ricciardo patří mezi špičkové piloty, kteří nemají v F1 pro příští rok podepsanou smlouvu. Red Bull o jeho služby stojí, on však s podpisem kontraktu váhá. Odborný poradce týmu Helmut Marko to moc nechápe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Proč by měl Ricciardo odcházet k Ferrari či k Mercedesu? Být dvojkou?" nechápe Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003302
07:53 01.06.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003302
07:47 01.06.2018 86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
22:50 31.05.2018 194.228.59.XXX
Já jsem začal F1 vnímat v dobách, kdy se proháněli Ayrton s Alainem. Takže matně pamatuji poslední velké časy Williamsu, méně matně si pamatuji Schumiho v Benetonu, už celkem jasně si pamatuji Villeneueva ve Williamsu, který dal naposledy vzpomenout tomu, kam Williams tak dlouho patřil. Pak už to mám všechno vcelku jasně v paměti. Mika je jeden v mých největších oblíbenců dodnes a pak už jsem až do roku 2007 trpěl. Naštěstí to tehdy vyhrál ten, komu jsem to přál tak dlouho a po Lewisovi nejvíce ze všech.
To jsem se zase trochu rozvášnil. Ale k tomu Ferrari. Jasně, je to historicky asi nejvíc, ale beru to tak, že RB dokázal vyhrát 4x PJ a PK v řadě. Ať chceš nebo ne, tohle už není výstřelek do tmy. Ta stáj si udělala velké jméno a i kdyby zanikla, už jednom provždy bude tou, která psala historii F1. Za 20 let se na ně třeba bude koukat jak dnes na Williams. Kdo ví ...
Jen k tomu velikánovi. Získat 4x PJ v řadě dokázal vedle Vettela jen Schumi a jezdců, kteří mají 4x PJ a více jsou čtyři. Dva vyrovnaní a dva lepší. Nemám toho syčáka rád, ale už jedou pro vždy bude patřit k velikánům. Nehledě na fakt, že jeho kariéra ještě určitě na minimálně hezkých pár let není u konce.
Jsem ale rád, že to vidíš stejně s tradičními stájemi. Rád bych je také všechny viděl jinde, než jsou. Na RB už jsem si zvykl. Přeci jen naplňují podstatu F1. Ale nazdárci jako Haas mi vadí. Byť třeba letos nehaním, když skončí před McLarenem. Ale to jen proto, že už mám prostě plné zuby toho jejich vedení. Je to ostuda ...
To jsem se zase trochu rozvášnil. Ale k tomu Ferrari. Jasně, je to historicky asi nejvíc, ale beru to tak, že RB dokázal vyhrát 4x PJ a PK v řadě. Ať chceš nebo ne, tohle už není výstřelek do tmy. Ta stáj si udělala velké jméno a i kdyby zanikla, už jednom provždy bude tou, která psala historii F1. Za 20 let se na ně třeba bude koukat jak dnes na Williams. Kdo ví ...
Jen k tomu velikánovi. Získat 4x PJ v řadě dokázal vedle Vettela jen Schumi a jezdců, kteří mají 4x PJ a více jsou čtyři. Dva vyrovnaní a dva lepší. Nemám toho syčáka rád, ale už jedou pro vždy bude patřit k velikánům. Nehledě na fakt, že jeho kariéra ještě určitě na minimálně hezkých pár let není u konce.
Jsem ale rád, že to vidíš stejně s tradičními stájemi. Rád bych je také všechny viděl jinde, než jsou. Na RB už jsem si zvykl. Přeci jen naplňují podstatu F1. Ale nazdárci jako Haas mi vadí. Byť třeba letos nehaním, když skončí před McLarenem. Ale to jen proto, že už mám prostě plné zuby toho jejich vedení. Je to ostuda ...
jon
22:28 31.05.2018 194.228.59.XXX
K citátům se nedostaneš. Jsou vázány mlčenlivostí. Nicméně je to běžná praktika. Snad nečekáš, že smlouva pilota se stájí je klasická zaměstnanecká smlouva s doloženou lékařskou prohlídkou se souhlasem s obecnými podmínkami podniku a odbory za zadkem.
GRAHAM
18:16 31.05.2018 77.236.218.XXX
Udělat titul ve Ferrari je nejvíce. Neřešim jen teď, ale i historicky co to bude znamenat.
RB je vnímán jinak....není to tým z historií. Kdo z velikánů jezdil za RB? Rb nebude nikdy co klasika a Wiliams je víc...pokud se vzchopí a nezanikne. Mclaren nemusím zmiňovat... Jasně , je to otázka věku, kdo jak to vnímá..... takže říkám svůj pohled.
RB je vnímán jinak....není to tým z historií. Kdo z velikánů jezdil za RB? Rb nebude nikdy co klasika a Wiliams je víc...pokud se vzchopí a nezanikne. Mclaren nemusím zmiňovat... Jasně , je to otázka věku, kdo jak to vnímá..... takže říkám svůj pohled.
airwar1939
16:56 31.05.2018 176.74.141.XXX
Pokud je pravda to co se píše v textu, a to že Rici bere méně peněz než Max, tedy že dlouhodobě lepší jezdec bere méně než týmem protěžovaný mazánek, tak se jeho lavírování s odchodem fakt nelze divit.
jon
14:05 31.05.2018 194.228.59.XXX
On to tam nemá nikdo. Je tam jen jasně stanovené, jak se v určitých případech musí chovat. Pokud je takto vyrovnaná sezóna, tak si stáj vyhrazuje úpravu strategií a podobné vylomeniny ve prospěch stáje. Když dominují, tak se tam prostě vymezí, v jaké míře mohou oba bojovat o titul. Ale papír snese hodně, hůř se to potom praktikuje.
Pepan
12:33 31.05.2018 83.208.30.XXX
Když tak čtu ty Markovy pindy napadá mě jediné - Proč by měl Ricciardo přejít k Marcedesu nebo Ferrari, aby tam dělal dvojku, když ji může klidně dělat u Red Bulu? Mimochodem, pokud by Daniel přešel k jinému týmu, určitě by měl ve smlouvě vymíněno že dvojku dělat nebude.
jon
12:22 31.05.2018 194.228.59.XXX
Zvláštní je, že z vnějšku to jednomu tak přijde, že zrovna Helmut má většího a menšího mazlíčka a asi bych si i tipnul, koho by protěžil, mít před sebou Sofiinu volbu.
Max si náklonost pojistil tím, že podepsal tučnou smlouvu bez ohledu na budoucnost dodavatele motorů. A když Ricci neměl ke konci sezóny tak zářivé výsledky jako Max, trochu mi to přišlo, že začal upadat v zapomnění. Je možné, že si to přenesl do letoška a teď zdravě naštvaný předvádí svoji cenu.
Tak jako tak, pilot jeho kalibru nepřijde od příštího roku nikoho levně. To už je asi teď jisté. Nedivil bych se oznámení RB/Honda a prodloužení Ricciho smlouvy při jednom. Honda je určitě schopna pojistit Ricciho služby hodně zajímavou gáží.
Max si náklonost pojistil tím, že podepsal tučnou smlouvu bez ohledu na budoucnost dodavatele motorů. A když Ricci neměl ke konci sezóny tak zářivé výsledky jako Max, trochu mi to přišlo, že začal upadat v zapomnění. Je možné, že si to přenesl do letoška a teď zdravě naštvaný předvádí svoji cenu.
Tak jako tak, pilot jeho kalibru nepřijde od příštího roku nikoho levně. To už je asi teď jisté. Nedivil bych se oznámení RB/Honda a prodloužení Ricciho smlouvy při jednom. Honda je určitě schopna pojistit Ricciho služby hodně zajímavou gáží.
Mike17
12:10 31.05.2018 185.149.130.XXX
Ano, s tím se dá souhlasit. Nasranost vedení RB na Vettela byla evidentní a od Vettela to byl podraz.
Jen bych podotknul, že stejné "férové" jednání předvedl Webber o rok dřív v Silverstone. Pouze s tím rozdílem, že se mu dostat před Vettela nepovedlo. Takže si kluci mohli pak povídat, jestli bylo dřív vejce, nebo slepice.
Jen bych podotknul, že stejné "férové" jednání předvedl Webber o rok dřív v Silverstone. Pouze s tím rozdílem, že se mu dostat před Vettela nepovedlo. Takže si kluci mohli pak povídat, jestli bylo dřív vejce, nebo slepice.
Situs
11:43 31.05.2018 85.70.164.XXX
My se s Davidem jen takhle hecujeme. Ale když už jsi do toho vstoupil, příkaz "MULTI21" ze strany RedBullu jistě byl týmovou režií kde si měli jejich jezdci ponechat své pozice, ovšem víme jak to dopadlo. Vettel se pak omlouval, no potom s právníky za zády už zase ne. V každém případě to od Seba nebyl dobrý kousek, jeho jednání se může zdát ze závodního hlediska správný a fér, jenže opak byl pravdou a ne nadarmo to někdo přirovnal jako souboj v boxerském ringu, kde jen jeden shodil boxerské rukavice
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek