DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné
Honda přemýšlí, jak naplánovat výměnu komponent pohonné jednotky u Brendona Hartleyho poté, co jezdec Toro Rosso tvrdě havaroval během tréninku na Velkou cenu Španělska. Penalizace přijdou již brzy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel002995
09:52 17.05.2018 89.111.73.XXXSouhlas. Je otázka, jestli je úvaha v článku úvahou Hondy nebo autora článku. Přikláním se k tomu druhému-
-
uzivatel002995
10:11 17.05.2018 89.111.73.XXXJe třeba testovat a nastovat na více autech. Motory se testují na dynu a není tedy důvod testovat na trati na jednom autě. Někdo provozuje 6 motorů a jiný bude provozovat jen 1ks? To nedává moc smysl, to by těch dat moc neměli -
-
-
-
GRAHAM
09:54 17.05.2018 77.236.218.XXXAno je to zvlaštní.....možná Honda zase nestíhá. Nevím. Tost říkal že budou mít lepší auto než Mclaren a to se nekoná, ač v rámci hierarchie F1, tapou oba dva týmy a asi kapku logicky.Oba dva to potřebují nakopnout, no snad si to sedne.
Holt plány jsou jedna věc, jak je dobrá konkurence věc druhá a pak nastane realita která někdy hodně bolí. Tak to v F1 holt chodí.-
uzivatel002995
10:19 17.05.2018 89.111.73.XXXNechápu, proč by Honda měla nestíhat, když je řeč o jednom jezdci, který má vyčerpány komponenty vlivem nehody. Nebýt jí, tak by se článek nekonal. Takže je jasné, že vaříš z vody Tohle je upgrade avizovaný od začátku roku a vyvíjený asi i přes zimu. Tohle není MGU-K od Renaultu z roku 2016
Tost mluvil o konci roku, takže se to konat zatím ani nic nemohlo Zatím McL žádný světoborný pokrok nepředvedl, takže si počkám kam se dostane na konci roku. Čekal jsem tedy rozhodně více od McL a méně od TR. Oba týmy překvapily, škoda jen pomalejšího startu u Hartleye, snad se chytne-
-
uzivatel002995
12:16 17.05.2018 89.111.77.XXXŘíkal, že jsou si jisti, že nakonec budou mít lepší auto jako balík než McL. A byly to v souvislosti s koncem sezóny.
Když pomineme tu jistotu, tak se u bou týmů letos začal vývoj auta od nuly a bude probíhat celou sezónu a až pak se dá něco porovnávat. Nehledě na to, Tost už někdy od počátku roku mluvil, že pracují na autě pro rok 2019. Takže těžko mluvil o 1. nebo 2. zavodě ty berličko
-
-
-
Mike17
14:51 17.05.2018 185.149.130.XXXNevím, jaké jsi měl očekávání ty, ale jedna porucha za 5 závodů, není zas takový prů.er. proti loňsku rozhodně posun k lepšímu.
A jestli si to dobře pamatuju, Tost nemluvil o lepším autě, než má Mclaren, ale že s nimi chce soupeřit. A soupeří. 4x pro Mclaren, 1x pro ně. Možná čekla víc, ale není ta zas takový sci-fi.-
uzivatel002995
16:25 17.05.2018 89.111.77.XXXTost říkal, že s nimi chce soupeřit a nakonec mít lepší auto. Takže je jasné, kdy se to auto asi tak dá čekat to "lepší" auto a začátek to rozhodně není. A jestli s nimi soupeří je vidět. Ve Španělsku zajížděl Hartley podobné časy jako Vandoorne, což není pro začátečníka v F1 rozhodně špatné. No McL zatím ze 3. pozice v PK postupně spadl na 5. místo. Přísun bodů podobný roku 14, což už jsem tu předpovídal po 2. závodě. No uvidíme, jestli se teď postupně po Španělsku McL zvedne nebo se zvedne konkurence Renault, Haas, FI a případně TR., ale to by bylo pro McL už hodně smutné.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek