DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné

Honda přemýšlí, jak naplánovat výměnu komponent pohonné jednotky u Brendona Hartleyho poté, co jezdec Toro Rosso tvrdě havaroval během tréninku na Velkou cenu Španělska. Penalizace přijdou již brzy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 17.05.2018 16:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:02
Ehmmm, RB chce porovnat v Kanadě motory, takže… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:03
Poprosil bych o výherní čísla sportky na tuto… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:49
U Hondy a TR jde o celkem nesmyslný monolog.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        Souhlas. Je otázka, jestli je úvaha v článku úvahou Hondy nebo autora článku. Přikláním se k tomu druhému 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Piše se o tom.....a nejen tu.

          Jen mě není jasné, proč řeší jeden monopost, mají ještě druhý.... Hartley ať se klidně courá s tím co dostal v Barceloně. Mohou to otestovat na druhém monopostu a pak naopak zase na tom prvním.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.73.XXX
            Je třeba testovat a nastovat na více autech. Motory se testují na dynu a není tedy důvod testovat na trati na jednom autě. Někdo provozuje 6 motorů a jiný bude provozovat jen 1ks? To nedává moc smysl, to by těch dat moc neměli 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Copak dýno Hondy, tam už maj přes 1000 koní. Daj to do auta....a je to jinak.
              Určitě to stačí dát do jednoho auta.....prozatím.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ano je to zvlaštní.....možná Honda zase nestíhá. Nevím. Tost říkal že budou mít lepší auto než Mclaren a to se nekoná, ač v rámci hierarchie F1, tapou oba dva týmy a asi kapku logicky.Oba dva to potřebují nakopnout, no snad si to sedne.

        Holt plány jsou jedna věc, jak je dobrá konkurence věc druhá a pak nastane realita která někdy hodně bolí. Tak to v F1 holt chodí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Nechápu, proč by Honda měla nestíhat, když je řeč o jednom jezdci, který má vyčerpány komponenty vlivem nehody. Nebýt jí, tak by se článek nekonal. Takže je jasné, že vaříš z vody 03 Tohle je upgrade avizovaný od začátku roku a vyvíjený asi i přes zimu. Tohle není MGU-K od Renaultu z roku 2016 03
          Tost mluvil o konci roku, takže se to konat zatím ani nic nemohlo 03 Zatím McL žádný světoborný pokrok nepředvedl, takže si počkám kam se dostane na konci roku. Čekal jsem tedy rozhodně více od McL a méně od TR. Oba týmy překvapily, škoda jen pomalejšího startu u Hartleye, snad se chytne 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            O konci roku nemluvil....berlička a lži. 13

            Honda nestíhá pořád, to snad vidíš.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.77.XXX
              Říkal, že jsou si jisti, že nakonec budou mít lepší auto jako balík než McL. A byly to v souvislosti s koncem sezóny.
              Když pomineme tu jistotu, tak se u bou týmů letos začal vývoj auta od nuly a bude probíhat celou sezónu a až pak se dá něco porovnávat. Nehledě na to, Tost už někdy od počátku roku mluvil, že pracují na autě pro rok 2019. Takže těžko mluvil o 1. nebo 2. zavodě ty berličko 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Nevím, jaké jsi měl očekávání ty, ale jedna porucha za 5 závodů, není zas takový prů.er. proti loňsku rozhodně posun k lepšímu.
          A jestli si to dobře pamatuju, Tost nemluvil o lepším autě, než má Mclaren, ale že s nimi chce soupeřit. A soupeří. 4x pro Mclaren, 1x pro ně. Možná čekla víc, ale není ta zas takový sci-fi. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.77.XXX
            Tost říkal, že s nimi chce soupeřit a nakonec mít lepší auto. Takže je jasné, kdy se to auto asi tak dá čekat to "lepší" auto a začátek to rozhodně není. A jestli s nimi soupeří je vidět. Ve Španělsku zajížděl Hartley podobné časy jako Vandoorne, což není pro začátečníka v F1 rozhodně špatné. No McL zatím ze 3. pozice v PK postupně spadl na 5. místo. Přísun bodů podobný roku 14, což už jsem tu předpovídal po 2. závodě. No uvidíme, jestli se teď postupně po Španělsku McL zvedne nebo se zvedne konkurence Renault, Haas, FI a případně TR., ale to by bylo pro McL už hodně smutné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama