DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné
Honda přemýšlí, jak naplánovat výměnu komponent pohonné jednotky u Brendona Hartleyho poté, co jezdec Toro Rosso tvrdě havaroval během tréninku na Velkou cenu Španělska. Penalizace přijdou již brzy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel002995
10:23 17.05.2018 89.111.77.XXXOn i nedojíždí nějak světoborně, takže ty data z druhého motoru za to, dle mého, vždy stojí.-
uzivatel002995
12:20 17.05.2018 89.111.77.XXXPo testech říká Honda že se naučili spoustu informací o hospodaření s energií, takže to prostě ten druhý motor chce na stejné úrovni a testovat a učit kdykoli to jen jde.-
-
uzivatel002995
14:33 17.05.2018 89.111.77.XXXNeříkám nic jiného. Šetřit motor/penalizaci nemá smysl a to hlavně v situaci když zásobuješ jeden tým. Pokud máš týmy 3, tak klidně můžeš, protože testovat 5 nebo 6 motorů je vcelku jedno. Šetřit má také asi cenu v situaci kdy jde umístění jezdce na konci sezony. Ale Hartley nevypadá, že by útočil na titul-
uzivatel003302
15:47 17.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel002995
16:20 17.05.2018 89.111.77.XXXTo možná jo, ale to už zase bude v jiné sérii
Jinak nedávný zahraniční článek se ho hodně zastává kvůli jeho vývojovým schopnostem, tak jsem zvědav, jestli to auto dřív pořádn pojede nebo už pojede Brendon někde jinde
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
09:02 17.05.2018 77.236.218.XXXEhmmm, RB chce porovnat v Kanadě motory, takže pokud to tak je, myslím že koumaní není na místě. Jedině že by to Honda nestihla.... přijde mě to vyjádření tak nějak zmatečné.
Jinak motor nelze "zásadně" vylepšovat co měsíc a když tak jen palivem, nastavením módů atd.-
uzivatel002995
10:09 17.05.2018 89.111.73.XXXTo porovnání motorů výkonů teď v Kanadě stejně nemá žádný smysl, je třeba porovnat trend pokroku. Ten prezentovaný "termín" uzavření smluv je jiný než Kanada a za druhé je tu další vývoj motorů a upgrady se objeví po letní přestávce. Další proběhne přes zimu a ten bude rovněž posouvat motory o kus dále. Je třeba vycházet z něčeho jiného a hledat jiné důvody než jen aktuální výkon motoru.
Mluvilo se hlavně o upgradu na straně spalováku, spalovacího procesu, takže by teoreticky zbytek mohl zůstat stejný. To by znamenalo u Hartleye akorát vyrovnání všech komponent na 3ks, což by nebyl takový problém.
-
-
uzivatel002995
12:12 17.05.2018 89.111.73.XXXOno už teď je vidět, kdo se nějak posunul a proto ty rozhovory s Hondou. Největší zklamáním je od počátku výkon Renaultu, protože kdyby držel pokroky ostatních tak by měl být od počátku sezony tam kde bude možná v Kanadě, tzn. měl by být o cca 30 koní jinde.
MGU-K z roku 2016 nevěstí žádný extra pokroky. Kvali mód u Renaultu slabota. Abiteboul říkal, že mají nejhorší kvali mód ze všech, tzn, že v kvalifikaci může být výkon obou jednotek už dnes úplně stejný, rozdíl neměřitelný. No zatím tedy panují spíše obavy s připravovaným pokrokem u Renaultu. Snad si pamatuješ "nejmenovaný" článek, kde ty obavy byly uvedeny s odkazem na MGU-K.
Jinak Horner opět v Barceloně říkal, že se rozhodne až dle představených upgradu v Kanadě, takže jsem fakt zvědav, co bude Renault dělat po 31.5
Renault by měl představit vylepšený motor o 15 koní a Honda o cca 30Koní, tzn. že motory po velké ceně Kanady budou mít stejný výkon Spíše tedy o neměřitelný rozdíl bude Honda výkonější, aby to zase někdo špatně nepochopil a netvrdil že Honda ztrácí 50 koní a Renault je o 10 koní za Mercedesem nebo Ferrari-
GRAHAM
13:34 17.05.2018 77.236.218.XXXCA tvrdil, že letos mají připraveny upgrade co je dostanou lehce nad současnou uroveň F a M, myšleno vykonově v tomto čase. T.j brán výkon co mají teď všichni k dispozici. (F+M) Je jasné že oni na ně čekat nebudou...
A ohledně výkonu "Kanada" Hondy a Renaultu........no nepodložené spekulace z tvé strany. Věř že pokud Honda +- dorovná, dá to vědět. Zatím to tak není....tak mlčí.-
uzivatel002995
14:24 17.05.2018 89.111.77.XXXTo že Renault dorovná M+F slyším teď poprvé od tebe. Jediné co CA říkal, je že začnou s loňským výkonem a Renault sám říkal, že jejich motor má přes 950koní. V mediích se objevila informace, že se Renault chce upgradem v Kanadě dostat na úroveň výkonu těch avizovaných 950 koní. Což zatím vše dává smysl. Ono to zatím vypadá, že Renault má těch 950 koní ale jen na dynu a že to nemá spolehlivost a proto to dosud nebylo nasazeno podobně jako MGU-K z roku 2016. Teoreticky Renault něco umí, ale skutečnost je dlouhodobě špatná. Už Newey přemluvil RB k přechodu na Renault jen kvůli nižšímu požadavku na chlazení než mělo Ferrari i za cenu nižšího výkonu Renaultu. RB holt umí udělat šasí a dohnat ztrátu motoru, jenže posledních pár let hybridní éry Renault nestíhá jetě více než za dob V8.
Jinak to info o nárůstu výkonu je převzato z medií na základě infa z padocku. Takže to není moje nepodložená spekulace. Asi dosti zajímavé je to pro McL, který vidí kde je/bude Honda ve výkonu a spolehlivosti a jaký bude výkon po upgradu v Kanadě oproti jejich motororáři. Ta ztráta tovární podpory a 100míčů musí hodně bolet. Ta spolupráce tam musela být opravdu špatná, jinak si tu rozdílnou výkonost a spolehlivost nelze vyložit. U Honda říká, že si musí rozmyslet závazek k RB a že jejich spolupráce nemůže fungovat podobně jako v McL.
To je čerstvá spekulace z padocku, tak vydržme. O 30 koních u Hondy jsem slyšel už dávno, takže se to zdá zatím věrohodné, ikdyž druhé info z BBC o 40koních vypadlo trochu lépe, ale v tom samém článku vypadalo lépe i těch 30 koní u Renaultu. Těch 15 koní u Renaultu těžko soudit, druhé info co jsem zatím slyšel. jelikož jim ale moc nevěřim, tak těch 15 koní mi zatím přijde jako OK. Takže zatím věřím H-30koní vs R-15koní, vypadá to věrohodněji než 40 vs 30 Uvidíme za pár dní-
-
-
uzivatel002995
16:04 17.05.2018 89.111.73.XXX
Takže shrnuto:
PR pro RB aby neutekl. Pokud by byl Renault tak blízko Mercedesu, tak by RB neváhal ani sekundu s podpisem smlouvy. Spíše mi to vyjádření CA připomína EB a jeho "nejlepší šasí". Stačí číst různé odkazy jak musí i tovární tým snižovat odpor pomocí menších zadních křídel, aby to na rovinkách jelo. Všechy 3 týmy s motory Renault standardně u dna tabulek s maximálními rychlostmi. No nevšřim tomu nai trochu, ale třeba se pletu
Jinak dle článku nasadily nové MGU-H, které zlepšení výkonu nepřineslo. Plánují nové MGU-K, protože používají to z roku 2016. Dle např. BBC je očekávání ohledně upgradu spíše pesimistické a moc se tomu nevěří, takže uvidíme kde je více pravdy.
To nejlepší ale na konec: "...podle Cyrila Abiteboula ...... ale ve vývoji podle něj mají věci, které jim umožní v závodním režimu získat "přes půl sekundy" na kolo...." No ve vývoji mají asi ledacos, ale to i ostatní to tak mají. Renault už má ve vývoji MGU-K 2 roky, slovy dva, což je na F1 hodně směšné. Letos začal s loňským výkonem a teď chce smáznout Mercedes nějakou drobnou aktualizací o které ani nemluví. Pochybuji, že ztrácí v závodním režimu 25 koní, ale spíše tak dvojnásobek, cca 50, a hlavně mají stále problém s kvaldou a o kvali módu zase nic. Ve špičkovém výkonu teď ve kvaldě ztrácí kolik 80??? RB se svým šasím stáhne kolik 30-40 koní??? Podívejme se na výsledky a to přitom má Mercedes neustále problém dostat pneu kde fungují. Až je tam dostanou, budou zase u Mercedesu bez aktualizace jinde.
Jen tak k zamyšlení. Mercedes mluvil o výkonu přes 1000koní v zimě, Ferrari také. Renault o 950 na začátku sezóny a že pojedou se sníženým výkonem a to s loňského konce, takže cca 910-920. To jako, že se najednou Renault probudil a vylupne tam dalších přes 50 koní??? Tak tenhle byl od CA hodně dobrej
Spekulace z padocku mluví o 15 koních u Renaultu a věřil bych i těm 30, když budou úpravy i na spalováku. Což ale není stejně ztráta na Mercedes. Uvidíme, ale čekám že oproti začátku sezony 910-920 koním , přidá Renault celkem tak 30-40(15 teď a 15-25 v létě) koní někdy okolo Belgie
Ale jinak je to s vámi boj jako na trati
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
08:31 17.05.2018 89.111.73.XXXTaké se řeší u TR auto a nejen motor. Hlavní konstruktér Mark Tatham byl odejit. Ty problémy s autem tedy mají první oběť. To už je letos asi 4. šéf v různých týmech. Letos ta úmrtnost vypadá dosti vysoká, ikdyž je to asi i s ohledem práce na příští rok a směřování jeho vývoje.
Nezdá se mi, že by chtěli čekat s aktualizacemi spalováku u Hartleye až do Belgie. Potřebují data a ověřovat spolehlivost a pokroky. Už od začátku roku se mluvilo o tom, že plánují zásadnější vylepšení na léto. Takže v létě předpokládám, že budou zase o značný kus dále a to by také znamenalo, že by Hartley možná přeskočil jednu specifikaci spalováku a to nedává moc smysl. Není to v souladu ani s úvahami, které se šířili na počátku roku, že budou nasazovat novinky bez ohledu na penalizace. Možná, ale změnili přístup, když vidí, že je Honda spolehlivá. Spíše bych tedy viděl posun aktualizace pro Kanadu někdy na Silverstone, možná závod dříve.-
airwar1939
09:49 17.05.2018 176.74.141.XXXU Hondy a TR jde o celkem nesmyslný monolog. Jejich jezdci jsou schopni se kvalifikovat průměrně mezi 13-18 místem, takže se při výměně PU bude konat propad o pár míst, které se dají s výkonnější PU lehce v závodě dohnat, nehledě na to že tu výkonnější PU budou mít i v dalších závodech,
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek