DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné

Honda přemýšlí, jak naplánovat výměnu komponent pohonné jednotky u Brendona Hartleyho poté, co jezdec Toro Rosso tvrdě havaroval během tréninku na Velkou cenu Španělska. Penalizace přijdou již brzy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda řeší u Hartleyho dilema, brzké penalizace jsou nevyhnutelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 17.05.2018 16:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:02
Ehmmm, RB chce porovnat v Kanadě motory, takže… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:03
Poprosil bych o výherní čísla sportky na tuto… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 17.05.2018 09:49
U Hondy a TR jde o celkem nesmyslný monolog.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Hartley se nekvalifikuje nijak světoborně, takže nasazení nového motoru bude spíše především o tom zda přírůstek výkonu nového motoru bude stát z to.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      On i nedojíždí nějak světoborně, takže ty data z druhého motoru za to, dle mého, vždy stojí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Po testech říká Honda že se naučili spoustu informací o hospodaření s energií, takže to prostě ten druhý motor chce na stejné úrovni a testovat a učit kdykoli to jen jde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To se učí všichni.....nejen Honda.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            89.111.77.XXX
            Neříkám nic jiného. Šetřit motor/penalizaci nemá smysl a to hlavně v situaci když zásobuješ jeden tým. Pokud máš týmy 3, tak klidně můžeš, protože testovat 5 nebo 6 motorů je vcelku jedno. Šetřit má také asi cenu v situaci kdy jde umístění jezdce na konci sezony. Ale Hartley nevypadá, že by útočil na titul 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ehmmm, RB chce porovnat v Kanadě motory, takže pokud to tak je, myslím že koumaní není na místě. Jedině že by to Honda nestihla.... přijde mě to vyjádření tak nějak zmatečné.

    Jinak motor nelze "zásadně" vylepšovat co měsíc a když tak jen palivem, nastavením módů atd.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      To porovnání motorů výkonů teď v Kanadě stejně nemá žádný smysl, je třeba porovnat trend pokroku. Ten prezentovaný "termín" uzavření smluv je jiný než Kanada a za druhé je tu další vývoj motorů a upgrady se objeví po letní přestávce. Další proběhne přes zimu a ten bude rovněž posouvat motory o kus dále. Je třeba vycházet z něčeho jiného a hledat jiné důvody než jen aktuální výkon motoru.

      Mluvilo se hlavně o upgradu na straně spalováku, spalovacího procesu, takže by teoreticky zbytek mohl zůstat stejný. To by znamenalo u Hartleye akorát vyrovnání všech komponent na 3ks, což by nebyl takový problém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jak nemá smysl.....Tam se uvidí, kdo se jak posunul a kolik kdo ztrácí a jestli jede Honda dle plánu. Jinak jasně, motor na začátku roku 2019 bude zase jiný....posouvají všichni.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Ono už teď je vidět, kdo se nějak posunul a proto ty rozhovory s Hondou. Největší zklamáním je od počátku výkon Renaultu, protože kdyby držel pokroky ostatních tak by měl být od počátku sezony tam kde bude možná v Kanadě, tzn. měl by být o cca 30 koní jinde.
          MGU-K z roku 2016 nevěstí žádný extra pokroky. Kvali mód u Renaultu slabota. Abiteboul říkal, že mají nejhorší kvali mód ze všech, tzn, že v kvalifikaci může být výkon obou jednotek už dnes úplně stejný, rozdíl neměřitelný. No zatím tedy panují spíše obavy s připravovaným pokrokem u Renaultu. Snad si pamatuješ "nejmenovaný" článek, kde ty obavy byly uvedeny s odkazem na MGU-K.

          Jinak Horner opět v Barceloně říkal, že se rozhodne až dle představených upgradu v Kanadě, takže jsem fakt zvědav, co bude Renault dělat po 31.5 03
          Renault by měl představit vylepšený motor o 15 koní a Honda o cca 30Koní, tzn. že motory po velké ceně Kanady budou mít stejný výkon 03 Spíše tedy o neměřitelný rozdíl bude Honda výkonější, aby to zase někdo špatně nepochopil a netvrdil že Honda ztrácí 50 koní a Renault je o 10 koní za Mercedesem nebo Ferrari 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            CA tvrdil, že letos mají připraveny upgrade co je dostanou lehce nad současnou uroveň F a M, myšleno vykonově v tomto čase. T.j brán výkon co mají teď všichni k dispozici. (F+M) Je jasné že oni na ně čekat nebudou... 04

            A ohledně výkonu "Kanada" Hondy a Renaultu........no nepodložené spekulace z tvé strany. Věř že pokud Honda +- dorovná, dá to vědět. Zatím to tak není....tak mlčí. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.77.XXX
              To že Renault dorovná M+F slyším teď poprvé od tebe. Jediné co CA říkal, je že začnou s loňským výkonem a Renault sám říkal, že jejich motor má přes 950koní. V mediích se objevila informace, že se Renault chce upgradem v Kanadě dostat na úroveň výkonu těch avizovaných 950 koní. Což zatím vše dává smysl. Ono to zatím vypadá, že Renault má těch 950 koní ale jen na dynu a že to nemá spolehlivost a proto to dosud nebylo nasazeno podobně jako MGU-K z roku 2016. Teoreticky Renault něco umí, ale skutečnost je dlouhodobě špatná. Už Newey přemluvil RB k přechodu na Renault jen kvůli nižšímu požadavku na chlazení než mělo Ferrari i za cenu nižšího výkonu Renaultu. RB holt umí udělat šasí a dohnat ztrátu motoru, jenže posledních pár let hybridní éry Renault nestíhá jetě více než za dob V8.
              Jinak to info o nárůstu výkonu je převzato z medií na základě infa z padocku. Takže to není moje nepodložená spekulace. Asi dosti zajímavé je to pro McL, který vidí kde je/bude Honda ve výkonu a spolehlivosti a jaký bude výkon po upgradu v Kanadě oproti jejich motororáři. Ta ztráta tovární podpory a 100míčů musí hodně bolet. Ta spolupráce tam musela být opravdu špatná, jinak si tu rozdílnou výkonost a spolehlivost nelze vyložit. U Honda říká, že si musí rozmyslet závazek k RB a že jejich spolupráce nemůže fungovat podobně jako v McL.
              To je čerstvá spekulace z padocku, tak vydržme. O 30 koních u Hondy jsem slyšel už dávno, takže se to zdá zatím věrohodné, ikdyž druhé info z BBC o 40koních vypadlo trochu lépe, ale v tom samém článku vypadalo lépe i těch 30 koní u Renaultu. Těch 15 koní u Renaultu těžko soudit, druhé info co jsem zatím slyšel. jelikož jim ale moc nevěřim, tak těch 15 koní mi zatím přijde jako OK. Takže zatím věřím H-30koní vs R-15koní, vypadá to věrohodněji než 40 vs 30 11 Uvidíme za pár dní 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                [odkaz na stránku]

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  01

                  Jo, tohle jsem přesně měl na mysli.....díky. 11


                  Jo a my nic neuvidíme....bó i kdyby 20 koní až 30 koní přidaly, v TV to vidět nebude. 03

                  Apropo, pod článkem, viz Situs v diskuzi jsi....je ale možné, že články nečteš. 13 11 A nebo jsi to už zapoměl. 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel002995

                    uzivatel002995

                    89.111.73.XXX
                    13
                    Takže shrnuto:
                    PR pro RB aby neutekl. Pokud by byl Renault tak blízko Mercedesu, tak by RB neváhal ani sekundu s podpisem smlouvy. Spíše mi to vyjádření CA připomína EB a jeho "nejlepší šasí". Stačí číst různé odkazy jak musí i tovární tým snižovat odpor pomocí menších zadních křídel, aby to na rovinkách jelo. Všechy 3 týmy s motory Renault standardně u dna tabulek s maximálními rychlostmi. No nevšřim tomu nai trochu, ale třeba se pletu 12

                    Jinak dle článku nasadily nové MGU-H, které zlepšení výkonu nepřineslo. Plánují nové MGU-K, protože používají to z roku 2016. Dle např. BBC je očekávání ohledně upgradu spíše pesimistické a moc se tomu nevěří, takže uvidíme kde je více pravdy.
                    To nejlepší ale na konec: "...podle Cyrila Abiteboula ...... ale ve vývoji podle něj mají věci, které jim umožní v závodním režimu získat "přes půl sekundy" na kolo...." No ve vývoji mají asi ledacos, ale to i ostatní to tak mají. Renault už má ve vývoji MGU-K 2 roky, slovy dva, což je na F1 hodně směšné. Letos začal s loňským výkonem a teď chce smáznout Mercedes nějakou drobnou aktualizací o které ani nemluví. Pochybuji, že ztrácí v závodním režimu 25 koní, ale spíše tak dvojnásobek, cca 50, a hlavně mají stále problém s kvaldou a o kvali módu zase nic. Ve špičkovém výkonu teď ve kvaldě ztrácí kolik 80??? RB se svým šasím stáhne kolik 30-40 koní??? Podívejme se na výsledky a to přitom má Mercedes neustále problém dostat pneu kde fungují. Až je tam dostanou, budou zase u Mercedesu bez aktualizace jinde.
                    Jen tak k zamyšlení. Mercedes mluvil o výkonu přes 1000koní v zimě, Ferrari také. Renault o 950 na začátku sezóny a že pojedou se sníženým výkonem a to s loňského konce, takže cca 910-920. To jako, že se najednou Renault probudil a vylupne tam dalších přes 50 koní??? Tak tenhle byl od CA hodně dobrej 12
                    Spekulace z padocku mluví o 15 koních u Renaultu a věřil bych i těm 30, když budou úpravy i na spalováku. Což ale není stejně ztráta na Mercedes. Uvidíme, ale čekám že oproti začátku sezony 910-920 koním , přidá Renault celkem tak 30-40(15 teď a 15-25 v létě) koní někdy okolo Belgie 03 13

                    Ale jinak je to s vámi boj jako na trati 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.73.XXX
    Také se řeší u TR auto a nejen motor. Hlavní konstruktér Mark Tatham byl odejit. Ty problémy s autem tedy mají první oběť. To už je letos asi 4. šéf v různých týmech. Letos ta úmrtnost vypadá dosti vysoká, ikdyž je to asi i s ohledem práce na příští rok a směřování jeho vývoje.

    Nezdá se mi, že by chtěli čekat s aktualizacemi spalováku u Hartleye až do Belgie. Potřebují data a ověřovat spolehlivost a pokroky. Už od začátku roku se mluvilo o tom, že plánují zásadnější vylepšení na léto. Takže v létě předpokládám, že budou zase o značný kus dále a to by také znamenalo, že by Hartley možná přeskočil jednu specifikaci spalováku a to nedává moc smysl. Není to v souladu ani s úvahami, které se šířili na počátku roku, že budou nasazovat novinky bez ohledu na penalizace. Možná, ale změnili přístup, když vidí, že je Honda spolehlivá. Spíše bych tedy viděl posun aktualizace pro Kanadu někdy na Silverstone, možná závod dříve.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Poprosil bych o výherní čísla sportky na tuto neděli. Děkuji. 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      U Hondy a TR jde o celkem nesmyslný monolog. Jejich jezdci jsou schopni se kvalifikovat průměrně mezi 13-18 místem, takže se při výměně PU bude konat propad o pár míst, které se dají s výkonnější PU lehce v závodě dohnat, nehledě na to že tu výkonnější PU budou mít i v dalších závodech,

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama