DISKUZE K ČLÁNKU Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

Velmi frustrující Velká cena Španělska podle Hondy zamaskoval pokrok, který s Toro Rosso dosáhla po předchozích dvou náročných víkendech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.05.2018 09:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 15.05.2018 14:39
Tohle je strašně směšné, STR v Barceloně… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 08:26
Už jen 14 dní má RB na rozhodnutí......takže PR… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 09:56
Víceméně máš pravdu. Jen ten termín není potřeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Ups reakce pod špatnej článek

    K Hondě nevím co napsat. Snad je že je vtipné od Mclarenistů, že nadávají na PR Hondy..... Vážně? Však Mclaren letos sliboval hory doly a zatím progres nula nula prd 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Honda a zlepšit ? Tak to jó. 12 12 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já mám z letošní Hondy docela rozporuplné pocity.
    Sice pořád píšou, že zlepšili management ukládání energie atd., ale oni musí udělat pokrok - a to velký pokrok! Dejme tomu kdyby to bylo 3x 20 koní. Myslím v průběhu sezony. A to jen aby se dotáhli ke špičce. Ne ji přeskočili. Pokud to nebude, tak si myslím, že RB na ně prdne. A to si myslím, že nenastane s ohledem na minulé sezony (i jejich konkurentů).
    Nemohou se pořád bít v prsa, že dojeli závod (byť je to super), ale ukázat stálou, nijak nízkou výkonnost. Tak pravím já! 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Tohle je strašně směšné, STR v Barceloně stepovalo na místě, tyhle PR si Honda po těch třech letech s McL měla dvakrát rozmyslet, tohle jsme slyšeli už za dob u McL jaký udělali pokroky a skutek utek 03

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nevím, třeba mají pravdu, jen to nebylo díky šasku či že nesedli TR pneumatiky vidět.Soupeři se posunuly...já bych to uplně nekritizoval, ač chápu že díky minulosti se to nabízí. 10 koní jsou dvě vteřiny...to jde znehodnotit zcela v pohodě jinde....možností mrtě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        No já myslím, že si to označil sám 10 koní nejsou 2s to uvidíme u Renaultu, ale Hartley dostal novej motor nejel s ním ani Q a ke konci závodu v Barceloně (kde dostal dvě kola! a od Renaultů kolo!!) ani nedojel respektive to musel odstavit pro poruchu PJ tohle prostě není normální

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          12 Měl jsem na mysli že 10 koní jsou +- 0,2 vteřiny. Jsem se hoooodně upsal... 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Ale současný motory nejsou jen o výkonu, ale i o tom jak umí pracovat s rozložením a zachytáváním energie a tam je Honda šíleně pozadu ..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak jasný, účinnost....spotřeba atd. No mají to těžký, F1 je vývojově rychlá a to jim nejde.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Co to zase meleš za nesmysly. hartley startoval z posledního fleku a dojel ani ne půl kola za Alonsem, startujícím ze 4-té řady i za Sianzem. 12
          A kdo nedojel pro poruchu PJ??? Co to plácáš za nesmysly? 12
          Poruchu měli od začátku sezony pouze jednu, v Austrálii turbo. Když to srovnají s koncem loňské sezony s Renaultem, chrochtají momentálně blahem jak se spolehlivostí, tak s rychlostí. 12 12 12

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            Miku ty si ten závod neviděl ne? tak tu neplácej nesmysl, Hartley ztráta v cíli 2 kola, Alo kolo .. takže 2-1=1? to je překvapení viď a nemluvě o tom, že Hartley zastavoval přímo na cílové čáře kde to dostavil kvůli poruše PJ 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak asi to neviděl ani ten, kdo dělal výsledky závodu:
              8. 14 Fernando ALONSO esp
              McLaren F1 Team 4 + 1 kolo
              9. 11 Sergio PÉREZ mex
              Sahara Force India F1 Team 2 + 1 kolo
              10. 16 Charles LECLERC mco
              Alfa Romeo Sauber F1 Team 1 + 1 kolo
              11. 18 Lance STROLL can
              Williams Martini Racing + 1 kolo
              12. 28 Brendon HARTLEY aus
              Red Bull Toro Rosso Honda + 1 kolo

              Podle tebe tedy 1-1=0 a dojeli vlastně vedle sebe. 12
              A to měl tedy kliku, když měl poruchu na cílové čáře. Tak uvidíme, jestli dostane pentli v příštím závodě, protože pokud je tahle porouchaná, musí vytáhnout čtvrtou, což znamená posun na roštu. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama