DISKUZE K ČLÁNKU Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést
Velmi frustrující Velká cena Španělska podle Hondy zamaskoval pokrok, který s Toro Rosso dosáhla po předchozích dvou náročných víkendech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:38 15.05.2018 185.149.130.XXXTak prý chybělo Alonsovi nějakých 30s do druhého kola ztráty, tak to zase Brendon nebyl zas tak daleko, jak jsem si myslel.
A pak tu máme prohlášení "typického závodníka s poruchou", který si na konci závodu pochvaloval rychlost a lituje, že na to netlačil dřív. :
"Měl jsem oproti Marcusovi dost velký náskok, takže jsem dojel dvanáctý a kdybych ho předjel trochu dřív, možná bych byl ještě o místo vpředu. Na konci závod jsem byl docela rychlý."
Zdroj: [odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
14:41 15.05.2018 89.24.50.XXXNebude, nikdo z týmů co mají Renault to netestuje, díly nejsou připravné a budou vše testovat až v pátek v Kanadě mimochodem Renault nabídl údajně možnost McLarenu s ním novinky testovat ve stejnou dobu pokud budou k dispozici, tohle možnsot RB nedal, prý je to, že McLaren má stejného dodavatele paliva -
-
-
-
-
-
uzivatel002995
10:21 15.05.2018 89.111.77.XXXJak říkáš, jsou to konkurenti, jde o peníze, proto ten tlak Renaultu na RB. Ví o co můžou přijít a musí tlačit dokud mají ještě něco v rukávu.
Pro Renault je nejlepší, když u nich RB zůstane. Mají z toho prachy, mají z toho reklamu a to né že ne, mají RB pod svou kontrolou a můžou srovnávat schopnosti aera oddělení.
Pokud odejde RB k Hondě, tak je Renault jesně ten prohrávající. Nebudou schopni odhadovat kde ztrácejí na TOP3, McL jim moc nepomůže, ti jsou dost mimo. Budou bez peněz za motory a image bude horší. Bude se psát, že jim RB nedůvěřuje a přešel k Hondě a TOP3 bude jezdit bez motorů Renault. Renault tak bude vypadat jako nejhorší motor v poli.
Jelikož jsou si ale Renault i RB vědomi toho, co pro RB může znamenat změna dodavatele, tak se tak nějak snaží jeden druhého dotlačit ke smlouvě. Renault to dělá časovým ultimátem, místo toho, aby to udělal výkonovou převahou nad Hondou a RB si bude vytahovat Sianze atd. Prostě divdalo s jasným koncem
Pokud bude výkon cca srovnatelný a ten je již cca stejný dnes, tak nemá změna pro RB žádné přínosy a mít přitom mnohem více práce na šasí pro první sezónu a ladění tak do poloviny roku 2019. Odhaduji, že RB by měl důvod přejít, kdyby ten rozdíl byl 20-30 koní.-
Situs
10:48 15.05.2018 85.70.164.XXXPíšeš jen spekulace na vodě jak se ti to hodí. Renault s RedBullem pokračovat nechce, to se tu i psalo a taky to RedBullu oznámili. Tady jde jen čistě o to že Renault má smlouvu s F1, což připomněl i sám RedBull, kde se očividně zavázal být k dispozici, obsah přesně neznáme, ale Renault se toho termínu stanoveném FIA očividně chytá, důvody vysvětlil a navíc jim dal 14 dní k dobru, takže se dá předpokládat že svou povinnost více než splnil a tak se na to po tomto termínu bude Renault i dívat. Po té se tímto RedBullu bude snažit zavřít dveře. RedBull možná zná obsah toho závazku Renaultu ke sportu velmi dobře a třeba si je jistý vymahatelností jejich motorů i třeba někdy v srpnu, ovšem bez rizika to podle mě určitě nebude a Renault podle mě nebude již beze zbraní a svou neochotu si troufne již plně bránit.-
GRAHAM
11:14 15.05.2018 77.236.218.XXXSlovy RB, poprvé si můžeme vybrat.....jen nevědí co.Motory se za dva roky mění.....a Honda na začátku zatím nikdy nepřekvapila a byl to průšvih.
Teď je pořád poslední....ač už Renaultu asi sekunduje. Chápu že je zajimá upgrade a jestli bude dobrej, mohlo by jim to pomoci. Jedno zda u Hondy či Renaultu. Chtějí holt vybrat lepší řešení....s dovětkem, možná ze dvou špatných. Ale to se uvidí až po upgrade...-
Situs
11:26 15.05.2018 85.70.164.XXXAni ten upgrade nedá všechny odpovědi, především zda to bude spolehlivé. Pak taky v Kanadě může propršet a nepozná se prakticky nic. Prostě nějaké riziko s volbou vždy bude. Pro Hondu je to jasná tovární podpora, pro Renault dlouholetá spolupráce a již odvedená optimalizace šasi kolem motoru, no budoucí výkon a spolehlivost pro oba je pro ně trochu v mlze.-
GRAHAM
11:34 15.05.2018 77.236.218.XXXPokud by třeba Renault navýšil výkon a dotáhl se na +- 10 koní na špičku, tak by RB měl jasno.Jemu jde o výkonost, šasko je cajk....jim chybí cca ta 0,3-0,5 vteřiny na motoru, si myslím.
Pokud to Renault nedokáže, tak je lepší odejít a mít podobný motor, jako má Renault a stabilizovat se a připravit se na budoucnost. Otázkou je, zda chtějí pak s Hondou pokračovat....v nových motorech. Tam mohou mít jiné nápady, kudy jít a s kým spolupracovat.Automobilka jako taková už nemsuí být výhodou....pak taky chtějí prodat TR. Možností je hodně...-
uzivatel002995
12:20 15.05.2018 89.111.77.XXXFerrari a Mercedes mluvili, že mají přes 1000koní. Renault mluvil o tom, že začne s loňským výkonem. Ten se uváděl cca 910 koní. Jestli to ale skutečně bylo 910 nebo 920 není asi podstatné. Má přidat cca 30 koní a co jsem viděl někde jinde, tak se chce dostat Renault touto aktualizací na výkon motoru, který uváděl před sezónou, tzn. 950 koní. Proto mi tedy připadá ta úvaha, že dotáhne špičku na na +/- 10 koní jako hodně optimistická Určitě nemluví jeden o voze a druhý o koze, tzn. jeden o špičkovém quali výkonu a druhý o race módu. To bych si nechtěl ohýbat jak se komu zlíbí. Určitě ty jednotky každý provozuje s nějakým omezením, někdo možná z větším, druhý s menším, ale asi né nijak zásadním.
Prozatím to vypadá, že Renault chce nasazovat nové MGU-K a uvidíme co dalšího, takže přínos zatím vypadá v lepších managementu s energii s rekuperace, ale že by nějak narůstal výkon jednotky se nejsem jist. I ta lepší práce s energií, ale přinese na trati zlepšení a přesně o tom mluvil Tanabe v tomto článku.
Abiteboul snad v TV mluvil o tom, že Renault má nejhorší quali mód ze všech, tzn., že Honda pokud ztrácí cca 15 koní, může ve kvalifikaci mít cca rovnocenný výkon s Renaultem. Pokud tedy přidá Honda v upgradu o cca 10 koní více než Renault, jak se uvádělo v článku BBC, tak by RB měl mít v quali s Hondou výhodu oproti Renaultu už po velké ceně Kanady-
GRAHAM
13:04 15.05.2018 77.236.218.XXXAha Takže Renault ztracel na začátku sezóny 90 koní. No to určitě..... Jedeš jablka , hrušky....bavím se o závodním výkonu, race mód. A optarní byli na začátku všichni, dokonce Mercedes svoji vykonost snižil.
Abiteboul tvrdil, že letos doženou "více" než má konkurence, ale dodal, že oni určitě budou vyvíjet taky, takže se neví, kolik to nakonec bude.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek