DISKUZE K ČLÁNKU Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

Velmi frustrující Velká cena Španělska podle Hondy zamaskoval pokrok, který s Toro Rosso dosáhla po předchozích dvou náročných víkendech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda tvrdí, že se po Baku zlepšila, jen to ve "frustrujícím" Španělsku nemohla předvést

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 16.05.2018 09:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 15.05.2018 14:39
Tohle je strašně směšné, STR v Barceloně… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 08:26
Už jen 14 dní má RB na rozhodnutí......takže PR… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 15.05.2018 09:56
Víceméně máš pravdu. Jen ten termín není potřeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak prý chybělo Alonsovi nějakých 30s do druhého kola ztráty, tak to zase Brendon nebyl zas tak daleko, jak jsem si myslel. 12
              A pak tu máme prohlášení "typického závodníka s poruchou", který si na konci závodu pochvaloval rychlost a lituje, že na to netlačil dřív. 12:
              "Měl jsem oproti Marcusovi dost velký náskok, takže jsem dojel dvanáctý a kdybych ho předjel trochu dřív, možná bych byl ještě o místo vpředu. Na konci závod jsem byl docela rychlý."

              Zdroj: [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Nevíte někdo zda Renault nechá otestovat novej motor RB v Barceloně?

    Jaké motory se používají při testech? To asi nebudou ty 3 co jsou pro závody....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Renault nechal všem týmům možnosti jeho vylepšení pro Barcelonu, ale něco extra má McL a Renault kvůli jinému dodavateli paliva

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Palivo vím....

        Bavím se o testu nové specifikace renult motoru á Canada, zda ji RB bude moci otestovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Nebude, nikdo z týmů co mají Renault to netestuje, díly nejsou připravné a budou vše testovat až v pátek v Kanadě 04 mimochodem Renault nabídl údajně možnost McLarenu s ním novinky testovat ve stejnou dobu pokud budou k dispozici, tohle možnsot RB nedal, prý je to, že McLaren má stejného dodavatele paliva

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak v Kanadě to dostanou všichni ne? Myslím základ....t.j MGU-K, možná spalovák...už si nepmatuji přesně. RB snad taky....jen díky palivu bude mít něco RB později.(To extra pro Barcelonu)

            Pravda Richie má už druhej motor....tak nevím no...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Prej bylo by fér....11 Hmm, oni jsou konkurenti....jde o velké peníze a bude se řešit fér. Tohle je F1....

    Honda do konce roku motor ještě zlepší, takže kdo bude lepší těžko říci. Nějaké riziko každej musí podstoupit a datumy jsou jasné... 11

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Jak říkáš, jsou to konkurenti, jde o peníze, proto ten tlak Renaultu na RB. Ví o co můžou přijít a musí tlačit dokud mají ještě něco v rukávu.
      Pro Renault je nejlepší, když u nich RB zůstane. Mají z toho prachy, mají z toho reklamu a to né že ne, mají RB pod svou kontrolou a můžou srovnávat schopnosti aera oddělení. 03
      Pokud odejde RB k Hondě, tak je Renault jesně ten prohrávající. Nebudou schopni odhadovat kde ztrácejí na TOP3, McL jim moc nepomůže, ti jsou dost mimo. Budou bez peněz za motory a image bude horší. Bude se psát, že jim RB nedůvěřuje a přešel k Hondě a TOP3 bude jezdit bez motorů Renault. Renault tak bude vypadat jako nejhorší motor v poli.

      Jelikož jsou si ale Renault i RB vědomi toho, co pro RB může znamenat změna dodavatele, tak se tak nějak snaží jeden druhého dotlačit ke smlouvě. Renault to dělá časovým ultimátem, místo toho, aby to udělal výkonovou převahou nad Hondou a RB si bude vytahovat Sianze atd. Prostě divdalo s jasným koncem 03
      Pokud bude výkon cca srovnatelný a ten je již cca stejný dnes, tak nemá změna pro RB žádné přínosy a mít přitom mnohem více práce na šasí pro první sezónu a ladění tak do poloviny roku 2019. Odhaduji, že RB by měl důvod přejít, kdyby ten rozdíl byl 20-30 koní.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Píšeš jen spekulace na vodě jak se ti to hodí. Renault s RedBullem pokračovat nechce, to se tu i psalo a taky to RedBullu oznámili. Tady jde jen čistě o to že Renault má smlouvu s F1, což připomněl i sám RedBull, kde se očividně zavázal být k dispozici, obsah přesně neznáme, ale Renault se toho termínu stanoveném FIA očividně chytá, důvody vysvětlil a navíc jim dal 14 dní k dobru, takže se dá předpokládat že svou povinnost více než splnil a tak se na to po tomto termínu bude Renault i dívat. Po té se tímto RedBullu bude snažit zavřít dveře. RedBull možná zná obsah toho závazku Renaultu ke sportu velmi dobře a třeba si je jistý vymahatelností jejich motorů i třeba někdy v srpnu, ovšem bez rizika to podle mě určitě nebude a Renault podle mě nebude již beze zbraní a svou neochotu si troufne již plně bránit.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Slovy RB, poprvé si můžeme vybrat.....jen nevědí co.Motory se za dva roky mění.....a Honda na začátku zatím nikdy nepřekvapila a byl to průšvih.
          Teď je pořád poslední....ač už Renaultu asi sekunduje. Chápu že je zajimá upgrade a jestli bude dobrej, mohlo by jim to pomoci. Jedno zda u Hondy či Renaultu. Chtějí holt vybrat lepší řešení....s dovětkem, možná ze dvou špatných. Ale to se uvidí až po upgrade... 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ani ten upgrade nedá všechny odpovědi, především zda to bude spolehlivé. Pak taky v Kanadě může propršet a nepozná se prakticky nic. Prostě nějaké riziko s volbou vždy bude. Pro Hondu je to jasná tovární podpora, pro Renault dlouholetá spolupráce a již odvedená optimalizace šasi kolem motoru, no budoucí výkon a spolehlivost pro oba je pro ně trochu v mlze.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Pokud by třeba Renault navýšil výkon a dotáhl se na +- 10 koní na špičku, tak by RB měl jasno.Jemu jde o výkonost, šasko je cajk....jim chybí cca ta 0,3-0,5 vteřiny na motoru, si myslím.
              Pokud to Renault nedokáže, tak je lepší odejít a mít podobný motor, jako má Renault a stabilizovat se a připravit se na budoucnost. Otázkou je, zda chtějí pak s Hondou pokračovat....v nových motorech. Tam mohou mít jiné nápady, kudy jít a s kým spolupracovat.Automobilka jako taková už nemsuí být výhodou....pak taky chtějí prodat TR. Možností je hodně...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                89.111.77.XXX
                Ferrari a Mercedes mluvili, že mají přes 1000koní. Renault mluvil o tom, že začne s loňským výkonem. Ten se uváděl cca 910 koní. Jestli to ale skutečně bylo 910 nebo 920 není asi podstatné. Má přidat cca 30 koní a co jsem viděl někde jinde, tak se chce dostat Renault touto aktualizací na výkon motoru, který uváděl před sezónou, tzn. 950 koní. Proto mi tedy připadá ta úvaha, že dotáhne špičku na na +/- 10 koní jako hodně optimistická 03 Určitě nemluví jeden o voze a druhý o koze, tzn. jeden o špičkovém quali výkonu a druhý o race módu. To bych si nechtěl ohýbat jak se komu zlíbí. Určitě ty jednotky každý provozuje s nějakým omezením, někdo možná z větším, druhý s menším, ale asi né nijak zásadním.
                Prozatím to vypadá, že Renault chce nasazovat nové MGU-K a uvidíme co dalšího, takže přínos zatím vypadá v lepších managementu s energii s rekuperace, ale že by nějak narůstal výkon jednotky se nejsem jist. I ta lepší práce s energií, ale přinese na trati zlepšení a přesně o tom mluvil Tanabe v tomto článku.
                Abiteboul snad v TV mluvil o tom, že Renault má nejhorší quali mód ze všech, tzn., že Honda pokud ztrácí cca 15 koní, může ve kvalifikaci mít cca rovnocenný výkon s Renaultem. Pokud tedy přidá Honda v upgradu o cca 10 koní více než Renault, jak se uvádělo v článku BBC, tak by RB měl mít v quali s Hondou výhodu oproti Renaultu už po velké ceně Kanady 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Aha Takže Renault ztracel na začátku sezóny 90 koní. No to určitě..... 11 Jedeš jablka , hrušky....bavím se o závodním výkonu, race mód. A optarní byli na začátku všichni, dokonce Mercedes svoji vykonost snižil.
                  Abiteboul tvrdil, že letos doženou "více" než má konkurence, ale dodal, že oni určitě budou vyvíjet taky, takže se neví, kolik to nakonec bude.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Ale no tak, píše že skutečně může mít Renault i 920 koní, takže může ztrácet jen 80 koní 11

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Aha, tak to potom jo.... 18 Hatatitlá stádečko.... 11

                      Jinak být tam tenhle rozdíl....tak RB ukonči činnost v F1. 14

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama