DISKUZE K ČLÁNKU Dotáhli jsme se na Renault, vylepšení McLarenu ale na top týmy nestačí, říká Alonso

Vylepšení, které McLaren přivezl do Barcelony, sice podle jezdce Fernanda Alonsa vedly ke zrychlení vozu MCL33, na špičku však stále nestačí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dotáhli jsme se na Renault, vylepšení McLarenu ale na top týmy nestačí, říká Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 18.05.2018 10:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 6 lidí) 14.05.2018 16:34
Alonso přivezl McLarenu přesně 4/5 bodů tuhle… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 14.05.2018 16:18
Vývoj stahování tam fakt není, pokud tedy měli… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 14.05.2018 14:27
Blbý je, že když McLaren odcházel od Mercedesu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                To by platilo mezi koncem loňské sezony a začátkem letošní, ale oba víme že Honda v Barceloně loni v květnu, byla výrazně horší než Honda na konci loňské sezony, nebo dokonce letošní Renault. Podle lidí z McLarenu měli jen přechodem na motor Renault získat 1 sekundu na kolo, takže to zlepšení celého balíku o 0,4 sekundy je ve skutečnosti zhoršení šasi o 0,6 sekundy (zjednodušeně řečeno).

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Protože si relaitu překrucuješ podle sebe, ty tu uvádíš výsledky bez nějakýho podložení toho co tomu předcházelo, já teda stahování vidím, pokud ty ne, tak to ukazuje jen, že prostě chceš být proti, nic jinýho

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Co jsem překroutil? Loni Alonsova ztráta v kvalifikaci na Hamiltona byla 1,9 sekundy, letos 1,5 sekundy. Nemám problém uznat, že odstup oproti loňsku se snížil o 0,4 sekundy na kolo jak v kvalifikaci tak i v závodě.

            Ale reálně se ptám co může za to stažení?

            Loni na začátku sezony byla Honda nefunkční střep co měnili co závod a i tak měli problém dojet do cíle, letos je spolehlivost a výkon motoru až zase tak netrápí, takže to zlepšení 0,4 sekundy na kolo spíše vidím na straně změny motoru, než zlepšení výkonostního rozdílu mezi šasi oproti loňské Barceloně.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ach jo, Jergenebe, Jurnegebe...teď jsi mu to nanadal. 13 On má vztahy s Mclaren výborné....to jen vy žijete z minulosti a v zášti. 13 02

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hartley to má prý nahnuté......TR prý řeší, co s ním....ani se nedivím.

    Apropo, je motor (3 pcs) na "monopost" a nebo na pilota? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Stát se nejlepším ze zbytku světa je pro Mclaren první metou, myslím opravdu výkonově, aby dokázali pravidelně předvádět to co dokázal Magnussen ve Španělsku. Co se týče bodů, tak teď je to o každém detailu, v první řadě se musí dojíždět, správně volit strategie, nechybovat, a jezdci musí předvádět to nej co v nich je. V této skupince hrajou důležitou roli, stačí se mrknout jak to kazí Grosjean HAASu, či jak Sainz dokázal dobře zastoupit v posledních závodech Hulka, či jak schází více bodů Stoffela. Záleží na každém bodovaném místě. Je to asi těžké vzhledem k očekávání každého v McLarenu, ale na TOP týmy to chce myslet až se zvládneme stát lídrem středu pole. Fandíme.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.114.XXX
      Blbý je, že když McLaren odcházel od Mercedesu, tak mluvili o tom, že chtějí být lepší a jako zákaznický tým mají nejvýš šanci být až po nich. A zatímco zkoušeli štěstí s Hondou, tak Williams a občas FI sbírali úspěchy. Pak vzali Renault a těžce bojují i s ním. Jo vím, chce to čas a bla bla ... ale podle mě největší problém McLarenu už dost dlouhou dobu není motor, ale auto. 3 roky neměli skutečný srovnání a teď když mají Renault přišel tvrdý střet s realitou. Pokud fakt nevymyslí něco fakt jinýho, ne jen nějaký upgrade, budou stále kulhat za nejlepší trojkou a strašně těžce bojovat o to 4 místo. Smůla je, že to v podstatě celý odskákal Alonso.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        On ale Alonso stejně neměl moc na výběr. Byl to risk, který mohl vyjít a dostal to královsky zaplacené. Ferrari, Mercedes ani RB by ho stejně nevzali, tak tohle byla asi nejrozumnější volba. Jen se obávám, že McLaren je nejspíš jeho poslední štace. Snad jen kdyby se Renault nějak zázračně zvedl a začal vyzývat špičku.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.114.XXX
          Renault pohání i RB a kde je RB a kde je McLaren ? Je to v autě, ne v motoru. Myslím si, že teď i kdyby měli Mercedes tak nevyhrajou. Byly by na tom asi jako Williams (nemyslím letošní Williams). Jo on na výběr moc neměl, ale stejně.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak realita je, tam kde Mclaren je, to nelze okecat....na druhou stranu, tím si na začátku prošel třeba i RB, když se něco nepovedlo, holt soupeři to vymysleli značně lépe.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak uvidíme v Kanadě, jak se motor Renault pochlapí.... 11 To by mohlo pomoci, ne snad na R a RB, ale tak nějak celkově.
    Zlepšení je tedy slušné....jenže to samé někteří soupeři a motor občas taky něco "sebere"., proti konkurenci, které jede s F a M.
    Zlepšení, pokud tedy nějaké bude očekávám, abych byl realistický na konec srpna.....

    Jsem zvědav co vybere Rb za motor...

    Apropo, nemají byt v Barce testy?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama