DISKUZE K ČLÁNKU Dotáhli jsme se na Renault, vylepšení McLarenu ale na top týmy nestačí, říká Alonso
Vylepšení, které McLaren přivezl do Barcelony, sice podle jezdce Fernanda Alonsa vedly ke zrychlení vozu MCL33, na špičku však stále nestačí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dotáhli jsme se na Renault, vylepšení McLarenu ale na top týmy nestačí, říká Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 6 lidí)
14.05.2018 16:34
Alonso přivezl McLarenu přesně 4/5 bodů tuhle… »
» Jindrich K.
(Hlasovali 4 lidé)
14.05.2018 14:27
Blbý je, že když McLaren odcházel od Mercedesu,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
17:37 14.05.2018 176.74.141.XXXProti Austrálii ano, proti Číně nikoli... ale nezapomeň, že každá kvalifikace se jede jinak dlouho. Když to převedu na procenta, tak je rozdíl mezi Levisem a Fernandem přesně:
Austrálie: +3,11%
Bahrain: +2,26%
Čína: +1,70%
Baku: +2,30%
Barcelona: +2,03%-
-
airwar1939
17:57 14.05.2018 176.74.141.XXXMezi Austrálií a Čínou se oproti Mercedesu asi zlepšili, mezi Čínou a Barcelonou je tam pak zhoršení.-
-
airwar1939
20:12 14.05.2018 176.74.141.XXXAle to jsem psal na začátku diskuse snad taky, proto jsem srovnával letošní a loňskou Barcelonu.
Když si odmyslíš letošní Austrálii, kam přijel po zbabranejch testech McLaen totálně nepřipravený, tak ve čtyřech následujících VC je to právě o těch výkyvech.
Proto bych počkal až na Kanadu, Rakousko a Británii, to budou mít všichni cca. 2 měsíce na vývoj a pak uvidíme jestli tam je posun. Pokud to bude stále kolem 2% ztráty, tak tam posun nebude, pokud to klesne k 1,5% tak bych to viděl jako celkem zásadní zlepšení.
-
-
-
-
airwar1939
17:55 14.05.2018 176.74.141.XXXA rozdíly mezi Fernandem a Sebem opět v procentech:
Austrálie: +2,26%
Bahrain: +2,56%
Čína: +2,34%
Baku: +2,48%
Barcelona: +1,86%
-
-
-
-
-
airwar1939
17:17 14.05.2018 176.74.141.XXXOproti Austrálii asi něco stáhli.
Ale podle mě nelze reálně porovnávat odstup ve dvou po sobě jdoucích závodech, protože každá trať může sedět někomu jinému, viz třeba výkon Williamsu v Baku a Barceloně.
A pak je to příliš krátkodobé hledisko, aby se z něho dali vyvozovat nějaké trendy, proto raději porovnávám loňskou Barcelonu a letošní Barcelonu.-
-
airwar1939
17:34 14.05.2018 176.74.141.XXXTak jsem porovnal letošní kvalifikační odstup Alonsa na Hamiltona v procentech:
Austrálie: +3,11%
Bahrain: +2,26%
Čína: +1,70%
Baku: +2,30%
Barcelona: +2,03%
Takže zlepšení proti Austrálii tam nějaké je.
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel003302
15:15 14.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
15:48 14.05.2018 85.70.164.XXXTo že vyvíjejí rychleji je nesmysl, vývoj stahování tam je. A McLaren Alonsa rozhodně nevyrazí, a už vůbec ne s tím "i". McLaren se několikrát nechal slyšet že doufají že Alonso dlouhodobě zůstane, a taky pokud vím má víceletou smlouvu, ovšem s výstupní klausulí. Zak zrovna i nedávno říkal jak doufají že Alonso ještě F1 neopustí, a že vidí že ho to u nich baví-
uzivatel003302
16:16 14.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
16:31 14.05.2018 85.70.164.XXXNerozumím, jestli chceš říci že stahování ztráty bys uznal jen kdyby včera v závodě drželi tempo s TOP týmy, tak máš divné uvažování. Nebo ti nerozumím. Kdyby přece vyvíjeli TOP týmy rychleji, tak ztráta na lídry se prodlužuje, ale to se přece nekoná.-
uzivatel003302
16:45 14.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
airwar1939
16:18 14.05.2018 176.74.141.XXXVývoj stahování tam fakt není, pokud tedy měli loni nejlepší šasi a teď jsou minimálně tři týmy před nimi. Jinak loni s Hondou ztráta na Mercedes v kvalifikaci 1,9 sekundy, v závodě ztráta 2 minuty 50 sekund, letos v kvalifikaci 1,5 sekundy, v závodě 2 minuty 20 vteřin.
Loni měli v kvalifikaci slabší motor plus Mercedes možná spaloval olej, takže těch 0,4 sekundy rozdílu jde dost možná na tohle a nikoli na snížení ztráty pokud jde o šasi. A v závodě loni měli dost problémy se spolehlivostí a spotřebou, takže nejezdili tak naplno, plus letos se cca. šestina závodu odjela pod SC, takže i to pomohlo smazat ten odstup. Já fakt žádné zázračné stahování TOP týmů nevidím.-
-
airwar1939
16:58 14.05.2018 176.74.141.XXXČísla mluví jasně jak? A ty čtyři desetiny oproti loňsku stáhnul McLaren díky šasi, nebo díky motoru?
Podle mě oproti loňsku nestáhli nic, možná spíše ztratili, protože pokud loni s tím střepem Honda měli ztrátu 1,9 sekundy, tak těch letošních 1,5 sekundy s motorem Renault jako zlepšení fakt nevidím.-
Situs
17:12 14.05.2018 85.70.164.XXXNo posuzujeme celej balík ne? Psal jsem že letošní šasi se předěláním na Renault podle mě relativně zhoršilo, domnívám se, ale jak uvádíš, 1,9 na 1,5 , zlepšují se. Změna motoru není jen to pozitivní, především z krátkodobého hlediska, což je škoda ale je to tak. Nese to i svou krátkodobou daň.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek