DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Pepan
06:36 19.04.2018 89.24.157.XXXFormule jedna nikdy nebyla pro chudé. Myslím si že Williams tím tak trochu vydírá vedení Liberty. Já na to kouknu z opačného pohledu - Pokud se zavedou rozpočtové stropy, může se stát že to bude poslední kapka aby odešlo Ferrari a Mercedes, tedy největší týmy. Co potom s F1 bude? To už z toho přímo můžou udělat bývalou Formuli Škoda, kdy budou unifikované vozy i veškerá technika kolem. Claire vykládá, že když nebude rozpočtový strop, oni skončí a lidi z jejich týmu přijdou o práci. Pokud se ale zavede rozpočtový strop, přijde o práci řada lidí z těch velkých týmů, což vyjde nastejno. Navíc, co by F1 unesla snáze - odchod Williamsu nebo odchod Ferrari a Meercedesu? U Williamsu by se asi měli naučit lépe pracovat s penězi. Tým, který kdysi dokonce vyhrál titul, se dneska potácí na konci tabulky, přičemž rozhodně nemá nejmenší rozpočet. Ten pokles trvá už pár let a u Williamsu by, spíše než vydírání, měli použít mozky a přemýšlet, jak z té šlamastiky ven.
-
-
GRAHAM
09:41 18.04.2018 77.236.218.XXXJabka, hrušky a dokonce i kopretiny...
Kluci, tohle už je na přiští rok!!!
zvýšit množství paliva pro závod ze 105 kg na 110 kg, aby se mohly motory po celou dobu využívat naplno
- oddělit hmotnost vozu od hmotnosti jezdce
- požadovat po všech jezdcích nošení biometrických rukavic pro zvýšení bezpečnosti a usnadnění záchranné práce lékařů.
Zdroj: [odkaz na stránku] -
tom11
08:22 18.04.2018 77.48.94.XXXzdá se mi, že se tu trošku míchají dvě věci. pravidla pro příští rok a pravidla pro 2020+.
pro příští rok je přidání paliva O.K., osobně bych klidně přidal i víc, než 5 litrů. Auta MGU-H zatím mají, takže to navýšení půjde opravdu na možnost využití k rychlejší jízdě ( tedy v souladu s navýšením hmotnosti vč. jezdce, na to taky nějaká ta deci paliva padne ). Za sebe bych nechal spotřebu neomezenou, ať si každý rozmyslí, kolik místa v autě na nádrž nechá a jak těžké auto chce na startu mít.
co se týká pravidel pro 2020+, tak zde jsem trošku rozpolcený. F1 vždy byla vrcholem techniky. ten vrchol je ale v současnosti pro spoustu potencionálních dodavatelů zcela nedosažitelný. takže možnosti jsou podle mého tři. ponechat stávající stav a tím i stávající výrobce motorů, zjednodušit motory a tím získat možnost, že se připojí další dodavatelé a nebo některé jejich části "standartizovat" a tím je zpřístupnit i dalším zájemcům, kteří jinak zbývající část pohonného ústrojí vyrobit dokáží. přiznám se, že sám nevím, co bych vybral....... -
-
Pepan
06:31 18.04.2018 89.24.157.XXXPrávě proto navýšili spotřebu o pět litrů. Naivkové si myslí že auta pojedou celý závod na plný céres, v reálu se může stát, že ploužení vozů na trati bude od startu až do cíle a leckterý pilot si nestřihne předjíždění z obavy že by díky zvýšené spotřebě nemusel dokončit závod. -
-
-
-
Milan B.
15:49 18.04.2018 88.80.244.XXXTomu nerozumiem. MGU-H je turbína na výfukové plyny na jednej osi s dúchadlom a s elektromotorom. Zostane to tak ako to je, len elektromotor nebude mať funkciu alternátora? Elektromotor nie je poháňaný elektrickým prúdom, teda z batérie, ktorá môže byť dobíjaná aj brzdením.-
-
-
-
Petr
16:45 19.04.2018 78.157.160.XXXPodle mě ne. MGU-H byl teď na společné hřídeli s turbodmychadlem. MGU-K je spojen s klikovkou spalovacího motoru (a s úložištěm energie). Při současné koncepci by turbo nemělo co roztáčet (krom výfukových plynů, což ten turbo-lag nedokáže eliminovat).
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek