DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje načasování výjezdu safety caru, Whiting pro něj má ale jasnou odpověď
Sebastian Vettel po včerejší Velké ceně Číny zkritizoval okamžik, kdy ředitelství závodu vyslalo na trať safety car, který jej znevýhodnil, zatímco jiní piloti získali výhodu. Charlie Whiting má pro něj ale jasnou odpověď.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel kritizuje načasování výjezdu safety caru, Whiting pro něj má ale jasnou odpověď
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Situs
13:47 16.04.2018 85.70.164.XXXPokud si myslíte že vypuštění SC bylo záměrné a Charliemu nevěříte že neposuzuje dopady pro ostatní a míru komu to více ublíží, tak to chápu. Jestli teď to kvůli Vettelovi cíleně posunul o 15s, pak to mohl cíleně vypustit už v Austrálii, tam zas tak aby to Hamiltonovi ublížilo. Možná mu to jen vracel No tyhle spekulace teda nechám na ostatních, sám mě nenapadá jak by pak mohl sjednat nápravu, protože každej na to nějakým způsobem vždy doplatí, a jestli to funguje na objednávku, tak potěš koště.-
virtual
18:58 16.04.2018 193.165.236.XXXNejde o CHW ale o systém. Pokud takové otázky vyvolává, je něco špatně. Zatím co postup kolize aut->trosky na trati->krátká porada->reakce prostor ke spekulacím nedává, tady se musíš ptát, proč to trvalo celá dvě kola? V královně motorsportu...
-
-
jon
14:13 16.04.2018 194.228.59.XXXSouhlas. Ohánět se bezpečností a nechat tam všechny mezitím 2x projet je nesmysl. Vidím úlomky, zvednu žluto-červené vlajky a začnu připravovat SC, který pošlu čekat na trať, kdy je vedoucí jezdec ve druhém sektoru. Startovní pole pak stráví maximálně o kolo déle za SC a je to v klidu a bezpečné.-
Vandal
20:32 16.04.2018 89.176.165.XXXHlavne nebyl presne kvuli tomuto zaveden VSC? I z pohledu z televize bylo videt, ze tam lezi pul kridla a ulomky. Nerozporuju to, ze nekomu nekdy proste SC ublizi a jinymu pomuze, ale je me proste divny, ze dve kola pres to jezdili jako by nic, a pak najednou SC. Z myho pohledu bylo proste logicky hned po tom, jak bylo videt, ze tam lezi trosky (a to mohli komisari imho videt hned), zapnout VSC a za to kolo dve (kdy uz bylo jasny, ze se musi odklizet) tak zavolat SC. To by bylo jasne a transparentni, nedelni postup mi prisel... zvlastni.-
jon
23:04 16.04.2018 194.228.59.XXXTakové řešení mě nejdříve také napadlo. Jenže podle mě s tím má možná co dočinění Austrálie.
Vesměs jde o prd, stačilo by za ta dvě kola trochu brát ohledy, tak jak naznačil Vettel. Pokud omezující prvky používají jak nazdárci, Charlie se pak nemůže divit, že už to kritizují i piloti.-
Vandal
08:01 17.04.2018 195.212.29.XXXNo prave. Je tam silena nekonzistence (jako ostatne ve vsem). V australii maji VSC a pritom jim tam vesele vedle trati jezdi jerab, v Cine nechaji borce dve kola jezdi po troskach a pak rovnou povolaji SC... a pak se divi, ze je lidi kritizuji.-
jon
11:58 17.04.2018 194.228.59.XXXV té Číně bych to dejme tomu bral, že by na dvě kola dali VSC a pak stejně povolali SC (jako v Austrálii). Ale že v Austrálii nechají za zatáčkou odklízet jeřábem vůz z trati ... No comment. Při VSC musí čumět do displaye na volantu a hlídat tempo. To jako chtěli vyzkoušet, jestli by onehdá Julesovi pomohla ta pitomá svatozář nad kokpitem? Po dvou kolech se pak někdo probudí a pošle tam radši SC ...
Možná je to jen proto, že komisaři prostě potřebují dvě kola na nějaké rozumné řešení. Pomalé činy omlouvané nutností rozumu je jasný příznak stáří ... Nechci Charlieho hnát úplně od válu, ale ať dělá funkci, která bude mít nějaké právo veta a bude dozorovat mladší kolegy při práci.
A ať tam stanoví stabilní jury a nedělají z toho frašku. Pokud chce opravdu Liberty restrukturalizovat F1, tohle je další z prvků, který je potřeba co nejdříve změnit. Zkostnatělá FIA se k tomu sama neodhodlá ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:12 16.04.2018 85.70.164.XXXVysvětlení Charlieho je myslím zcela jasné. Důležité je aby se rozhodovalo transparentně a čistě kvůli bezpečnosti, ne kvůli tomu kdo na tom vydělá a kdo prodělá. SC je loterie, vše se dá udělat "férověji", ale VSC v Austrálii také využil na maximum, stěžovat si jen když prodělám je přesně to co nikam nevede
Jinak nevím jak by se chtěl s výměnou gum rozhodovat, Kimi měl času dost a nic-
-
-
Mike17
09:56 16.04.2018 185.149.130.XXXTak asi ještě nikdo v historii si na nějaké pravidlo nestěžoval, když na něm vydělal. Je asi celkem logické, že ho budeš kritizovat, když díky němu prohraješ. A jak psal Jon, mohly by se zavřít boxy do průjezdu prvního v pořadí. Není to poprvé, co tím vedoucí pilot přišel o vítězství.
A nejen u Kimiho se nestihli správně rozhodnout. Třeba i u Hamiltona. A tam kupodivu nikdo nespekuluje o TR. Myslím si, že si stačí přešíst prohlášení Wolfa a člověk pochopí, proč je nepřezuli.-
Situs
10:05 16.04.2018 85.70.164.XXXKdyby byl Ham poslední v tom vláčku tak by ho tam jistě povolali Navíc Kimi mohl přezout i v tom dalším kole po výjezdu SC. No ale jinak každý systém, včetně SC se dá vymyslet "férovějším" způsobem, ale otázkou je zda je to vůbec opravdu žádoucí, neboť tato "náhodná" veličina je vlastně co by loterie vítána.-
Mike17
10:45 16.04.2018 185.149.130.XXXHama od Kimiho zas taková brutální propast nedělila. A podle prohlášení Wolfa, by se nejspíš rozhodli stejně, i kdyby měli o kolo víc času. Psal to jasně. Měli pocit, že zachování pozice je důležitější, protože se blbě předjíždělo (viz BotxVet)
Jo, náhodných prvků je tam víc a zrovna Vettel na jednom vydělal v Aus. Jen je fakt, že pokud si 2 kola promýšlí, jestli vypustit SC, čtvrt kola to počkat mohlo, případně by se mohly na chvíli zavřít boxy. A nemyslím pro Vettela, vyhrál by asi Bottas a Vettela by Max sejmul stejně.-
-
Mike17
11:16 16.04.2018 185.149.130.XXXNevím, jaký byl odstup. Ale jo, Ferrari udělalo chybu, to nikdo nepopírá. Stejně, jako ji evidentně udělal i Mercedes.
A co? Chceš mi tu tvrdit, že to udělali schválně, protože hlavní prioritou bylo za každou cenu nechat Kimiho za Hamíkem? Nebylo by pro ně o "trošičku" výhodnější, kdyby se Kimi dostal mezi Vettela a Hamíka???
To je trochu na téma, že TR by měl dávat smysl a být pro někoho výhodná.-
Situs
11:45 16.04.2018 85.70.164.XXXChyba je že usoudíš něco špatně, ale ve Ferrari ohledně Kimiho prosím tě zvažovali co? Že bílé staré 4 kola jsou lepší než nové žluté? Kimi měl vlastně nejlepší šanci využít SC z posledního místa mezi nejlepší šesticí, nemohl nic ztratit, Hulk byl za ním nějakých 30s. Po včerejšku jsou jasné 2 věci, Ferrari pracuje jen pro Vettela, a Kimi je prioritně jen dalším pomocným nástrojem jak maximalizovat umístění Vettela. Teď už to nevidí jen ten kdo to nechce vidět, víc k tomu asi nemám.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek