DISKUZE K ČLÁNKU Analýza sektorů - Jak Kimi o pole-position přišel, Vettel překonal rekord a 331 km/h
ŠANGHAJ - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Kdo byl na rovinkách nejrychlejší a kdo dosahoval nejrychlejší časy v sektorech? Co z toho můžeme vyčíst a jak vypadají pneumatikové strategie pro zítřejší Velkou cenu Číny 2018? Podíváme se také blíže na problémy Force Indie a McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Analýza sektorů - Jak Kimi o pole-position přišel, Vettel překonal rekord a 331 km/h
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
16:39 14.04.2018 85.70.164.XXX
Tak McLaren si pořád může vybrat jakou strategii si zvolí, může si vybrat jak US+M dle Pirelli, obě sady má k dispozici nové, nebo klidně S+M nebo S+S+US, pořád si to můžou propočítat jak to bude nej. Ale podle mě tu žlutou použijou, i když ji Pirelli z nějakého důvodu nepreferuje.
uzivatel003369
16:30 14.04.2018 82.117.139.XXX
Jo tak on McLaren chtěl pošetřit soft pneu, proto se nesnažili postoupit do Q3?
Situs
16:25 14.04.2018 85.70.164.XXX
Ne proto že je nepoužili, ale proto že si je nechali na závod. Jinak myslím že většina předpokládala že Softy budou na závod lepší než UltraSofty a tu tabulku od Pirelli beru spíše jako překvapení. No ale možná se snažil Mercedes a Ferrari hloupě s tím softy procpat na start co?
uzivatel003369
16:19 14.04.2018 82.117.139.XXX
Haha, ať má McLaren pneu jaký chce, je jim to k ničemu, když nemaj výkon.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek