DISKUZE K ČLÁNKU "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?
McLaren připouští, že vstup do sezóny 2018 s novým motorovým partnerem je náročnější, než původně očekávali, byť se v šampionátu konstruktérů nacházejí na třetím místě a Fernando Alonso mezi jezdci na čtvrtém. Co bylo příčinou bídného výkonu týmu v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu a jaké má vyhlídky pro další závody?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
19:35 12.04.2018 77.236.218.XXXJá v to věřím, dříve nebo později to přijde.......ať jsou teď konzistentní a dojiždějí co nejlépe, jak to půjde. Jasně může se stát, že uvidí, že se nemá cenu honit a přesunou vývoj dříve, aby měli naskok, na to je ale ještě brzo...a pravidla se nemění.
STR překvapilo....tak uvidíme.
-
-
-
airwar1939
08:18 12.04.2018 176.74.141.XXXTak já myslím že u McLarenu dochází v současné době k vystřízlivění a k návratu od vzdůšných zámků k realitě. Občas se argumentuje, že v závodním režimu je vůz lepší než v kvalifikačním režimu. Závodní režim je hodně ovlivněn spolehlivostní složkou, délkou závodu, šetřením pneu a paliva, v kvalifikaci nic z toho jezdce zásadně neovlivňuje a tudíž je kvalifikace skutečným obrazem rychlosti vozu, když jede na plný výkon. Takže ano, bohužel McLaren v současnosti není dost rychlí.-
-
-
-
airwar1939
12:57 12.04.2018 176.74.141.XXXV závodním režimu to není o jednom rychlém kole a hrubém výkonu. A ano body se udělují za závod, nikoli kvalifikaci... ale v posledních letech pokud chtěl tým bojovat o titul, musel být silný v kvalifikaci, protože bránit dobrou pozici z kvalifikace je jednodušší, než po špatné kvalifikaci se probíjet polem. Nehledě na tom, že posun McLarenu vpřed v posledních dvou závodech byl více na úkor problému soupeřů, než vlivem rychlosti McLarenu.-
GRAHAM
19:32 12.04.2018 77.236.218.XXXVždyť to ale každej ví a nikdo to nerozporuje, jak se věci teoreticky rychlostně mají. Jenže to se neměří, podstatné jsou jen a jen body. Za ty jsou peníze...to je celé co Petr řekl, konstatoval. A že Mclaren neni rychlostně tam kde chtěl být je v článku, to taky nikdo nerozporuje.....taky bych radši tu rychlost.
-
-
-
-
Mansell_fan
21:03 11.04.2018 213.220.223.XXXhttps://youtu.be/58NLDvKUp-4
Srovnání Vettelova PP kola s Alonsovým kvalikolem. McLaren je dost nedotáčivý. -
uzivatel002995
20:06 11.04.2018 178.255.168.XXXAsi tomu nerozumím, ale když bych měl větší přítlak tak bych řekl, že v zatáčkách 6 a 7 se díky tomu dostanu na větší rychlost, protože mě ten přítlak podrží. No a když se podívám na data, tak tam prostě vidím, že Alonso tady jede o 10km/h pomaleji než Vettel. Že by v tom bylo něco více než jen velký přítlak? To auto spíše neumí jet rychle a Boulier se z nás dělá dobrý den-
Situs
20:17 11.04.2018 85.70.164.XXXTak rozdílu mezi relativní kvalifikační a závodní formou je patrný, no a když v kvalifikaci měli problém dostat z pneumatik maximum tak jim to v zatáčkách prostě nejelo jak mělo, a navíc na rovinkách za to zaplatili větším odporem. V závodě ta rychlost v zatáčkách už byla relativně velmi dobrá, stačí se mrknout na zajížděné časy v druhém sektoru.-
uzivatel002995
20:26 11.04.2018 178.255.168.XXXNo a v první zatáčce rovněž o 10km/h nižší než špička a to se tam jede 80km/h. Takže na velký přítlak je to jen výmluva. Nemá to s nastavením přítlaku nic společné. McL si jede stále to své, mluví o problémech tam kde nejsou, místo toho aby řekl, že to auto není dobré a více z něho nejde dostat. Jsem zvědav na Čínu, ale pochybuji, že tam dojde k zázraku a nejednou to pojedena Speedtracku mnohem více než dosud. To auto prostě má odpor a v této aero konfiguraci rychleji těžko pojede. V závodě se chytaji, protože to honí na maximu a ostatní šetří. Asi proto se na konci závodu mluvilo o tom, že musí šetřit benzín a hodilo se jim, že dostali kolo a to jedno kolo ušetřili. Začínám mít čímdál větší obavy, jestli mají na to 4. místo v PK.-
-
uzivatel002995
21:16 11.04.2018 178.255.168.XXXNo se spickou to nejde, to je jasny. Horsi je, ze Hulk jel v zatackach rychlostne cca mezi Vettelem a Alonsem. Vubec nejde o spicku, ale o to, ze McL musi hodne zamakat, protoze to auto je spatny a pomaly. Nema pritlak, ma jen odpor. Necekal jsem, ze i Renault bude mit lepsi auto Kvalda mluvi jasne. Jsem hodne rozcarovany a nasr.ty-
-
uzivatel002995
23:12 11.04.2018 178.255.168.XXXAlonso by mel oproti jinym jezdcum dominovat a ne dotahovat to co auto nestiha v zavode
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel003387
19:55 11.04.2018 185.14.233.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek