DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po Renaultu žádá rychlý a spolehlivý motor. V Bahrajnu s ním nebyl spokojený poté, co Daniel Ricciardo musel odstoupit už v prvním kole. A to podle vedení týmu mohli pomýšlet na nejvyšší stupínky na pódiu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
10:47 12.04.2018 81.19.11.XXXJelikož Helmut je známý svýma kecama a polopravdama, je velmi diskutabilní myslet si, že Renault má hybridní systém z roku 2016. V tom případě má totiž s přehledem nejlepší ICE, pže jinak by takto nemohl v pohodě stíhat M + F. Každopádně jak jsem zmínil již několikrát i loni, při pohledu n výsledek TR v kontrastu s Williamsem a i FI je snad každému jasné, že momentální F1 již rozhodně není o motoru, ale hlavně o šasi, práci s pneu, pilotovi a momentální trefě nastavení. Klidne bych to srovnal s rokem 2005, kdy Renault měl až 3.-4. nejvýkonější motor a trofnu si tvrdit, že na BMW tehdy ztráceli procentuálně více než nyní na Mercedes a stejně jim dokázali nakládat i přes pul minuty na závod... Dnešní F1 je opět hlavně šasi a je dobře že máme 4 výrobce PJ, kteří si jsou takto blízko. Za sebe si přeji, aby RB odešlo k Hondě. -
Sunkael
18:02 11.04.2018 109.80.100.XXXExistuje dokument z roku 2014, ve kterém se píše o uzavření dohody mezi RB a Hondou a tím, jak má Honda vyřadit MCL aby mohl RB dýchat na záda Ferrari a odpoutat se tak problémům s motorem Renault. Přechod k STR je zkouškou, jak doopravdy Honda zapracovala ( a jak to už dřívě udělala ale nedala najevo) a byla připravena na RB pro sezónu 2019.-
odin
18:53 11.04.2018 77.240.103.XXXPodle mne je tohle tvé tvrzení pitomost.
Nesedí mi v tom fakt, že Honda podepsala smlouvu o dodávkách motorů nejdříve se Sauberem, která byla později zrušena. Nebýt výměny vedení u tohoto týmu, tak tvé tvrzení o STR a potažmo o RBR je zcela mimo realitu.
I když je možné, že by Honda mohla dodávat motory Sauberu i STR. Ale nevím, jak složité by bylo vyvázání se ze smlouvy STR u Ferrari, když by Ferka přišli o dodávku motorů Sauberům...
Připadlo mi, že se vše řešilo na poslední chvíli a lobovali všichni za to, aby Honda měla komu dodávat a tím i zůstala v F1. -
jon
21:09 11.04.2018 194.228.59.XXXSorry, ale to je holý nesmysl. McLaren si to podělal hodně sám. Chtěl po Hondě minimalistický motor a byly s ním problémy. Potom se léta mluvilo o nejlepší šasí. Nehledě na fakt, že v roce 2014 měla podepsáno s McL, tak by určitě nepaktovala s RB. Jak bylo vidět v letech 2013 a 2014, McL už stejně ztrácel dech a Honda by jim musela dát motor minimálně o 50 koní silnější, než měl Mercedes, aby se byli schopni motat tam, kde by mohli RB a Ferrari škodit.
Letos má Honda větší volnost a STR se prostě podřídilo konceptu. Stejně jako se musel podřídit McLaren. Vychází z toho potom to, co realisté zde očekávali. Honda není tak špatná, pokud ji nikdo netlačí do řešení, která neumí. A McLaren má opět problém udělat na stejné platformě špičkovou šasí (stejně jako v 2013 a 2014). Uvidíme, kam se to v sezóně pohne. Je ještě brzy na to dělat závěry.
-
-
-
daaviid23
11:09 11.04.2018 90.182.169.XXXChápu RB, protože oni vidí, že by mohli konkurovat nejlepším se stejným motorem. A ten nejlepší motor pro ně není k dispozici.
Na druhou stranu je F1 komplexní soutěž a právě proto má takové jméno. Hold od 2021 se budou muset zařídit jinak. -
odin
08:00 11.04.2018 46.135.3.XXXRedBullíčci tvrdí, že byli konkurenceschopní?
Hmm. Jedno auto odjelo dvě kola a druhé díky magorovi též. Tak to je prohlášení na úrovni těch, která jsme četli loni od Hondy a letos od McLarenu.
Až si tito páni (šéfové Hondy, McLarenu a RedBullů) uvědomí, že se vyhrává i prohrává společně, pak nebudou psát nesmysly. Žádné šasi bez motoru, ani motor bez auta ještě nikdy žádný závod nevyhrál.-
-
-
jon
21:15 11.04.2018 194.228.59.XXXTo už tady troubím delší dobu, že Adrian dost možná dostal na starosti STR. Přeci jen to šasí asi nebude úplně mimo, když s tou "plečkou" v útrobách totálně ponížil Mekáč na trati, která je závislá na motoru a aeru zhruba fifty-fifty.
Jestli ta forma Hondy nebyl nějaký divoký pokus/omyl alá Renault@Mexico 2017, tak bych radši v okolí Wokingu stáhl z prodeje autolana a vůbec lana celkově. Nebudeme si nalhávat, že STR má nějakou super šasí, byť jim s tím přes zimu třeba hodně pomohl Adrian. I když, je pravda, že v posledních letech se kombinace nejlepší šasí + motor Honda dost skloňuje, tak kdo ví.
-
-
-
Mike17
11:12 12.04.2018 185.149.130.XXXJasně, že tvrdí, neměli by? V kvaldě ztráceli jen 0,4s a v závodě bývají pravidelně silnější. V Austrálii ztráceli v kvaldě 0,7s a Ricci dojel 7s za Vettelem a tak daleko jen proto, že ho brzdil Kimi.
Tak si vynásob 0,3s (rozdíl mezi Bahrajnem a Austrálií) x 58 kol....
K tomu přidej evidentně rychlejší strategii 2 pistopů...
Dochází, proč si věřili, nebo to budeš pořád popírat jen proto, že je nenávidíš?-
odin
13:29 12.04.2018 46.135.28.XXXKlidně ať si tvrdí co chtějí. Jde o tvrzení stejná, jako mají u McLarenů. Protože skutek zatím utek. Jak McLarenu, tak ubulenejm. V případě McL to vnímáš až přehnaně intenzívně, v případě RBR to popíráš. Mohl by ses kouknout na tabulku.
A jen se divím, že Kimi podle tebe brzdil v Aus. Ricciho. Vždyť jsi mi jeho strategii obhajoval jako nejrychlejší, díky níž měl útočit na vítězství??? Tak co zase plácáš za nesmysly? Nebo jsi najednou prozřel a kouknul na ten samý závod, jako jsem viděl já před 14 dny? A konečně ti dochází, že Ferrari Kimimu v Aus opět jen připravilo svojí debilní strategií problémy?-
Mike17
15:08 12.04.2018 185.149.130.XXXJo Odine. Já si totiž všiml, že RB o podia skutečně bojuje a v Austrálii dojel třetímu Kimimu na křídle, v Bahrajnu vypadal RB ještě rychleji. Ale jednoho malinkatého, ale opravdu malililinkatého detailíku sis nevšiml. Mclaren ztrácí v kvaldě přes 2s, sotva se dostává do Q2 a v závodě dostal kolo. Vím že jsi ten odborník s velkým přehledem a citem pro celkový nadhled ale rád bych tě upozornil, že na boj Mclarenu o bednu mu chybí 2s kvaldě a 1s v závodech. Vím, že jsou to nepodstatné detaily a že před Alonsem zavazí pouze 9 pilotů a k bedně stačí, když jich pouze 7 odstoupí, nebo budou mít větší problém. Tomu rozumím a stát se to může. Ale já v tom rozdíl (opravdu nepatrný) vidím a proto v podia RB věřím a u Mclarenu v dohledné době asi ne. Jo, přiznám se, je to dvojí metr.-
odin
18:32 12.04.2018 77.240.103.XXXAle vždyť jsou na tom ubulenci stejně, jako McL v minulosti. Postavili šasi, které si nerozumí s pohonnou jednotkou. A časy jsou mi zatím putbna. Pokud to jejich auto nedojede do cíle, je úplně buřt, o kolik jsou rychlejší než Mercedes, nebo Ferrari, abych srovnával s ligou na kterou je pasuješ.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek