DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po Renaultu žádá rychlý a spolehlivý motor. V Bahrajnu s ním nebyl spokojený poté, co Daniel Ricciardo musel odstoupit už v prvním kole. A to podle vedení týmu mohli pomýšlet na nejvyšší stupínky na pódiu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 14.04.2018 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Milan B. (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 08:32
Divné. Veď majú motor Hujer, ktorý má vychytané… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2018 08:00
RedBullíčci tvrdí, že byli konkurenceschopní? … »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2018 18:53
Podle mne je tohle tvé tvrzení pitomost. Nesedí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jelikož Helmut je známý svýma kecama a polopravdama, je velmi diskutabilní myslet si, že Renault má hybridní systém z roku 2016. V tom případě má totiž s přehledem nejlepší ICE, pže jinak by takto nemohl v pohodě stíhat M + F. Každopádně jak jsem zmínil již několikrát i loni, při pohledu n výsledek TR v kontrastu s Williamsem a i FI je snad každému jasné, že momentální F1 již rozhodně není o motoru, ale hlavně o šasi, práci s pneu, pilotovi a momentální trefě nastavení. Klidne bych to srovnal s rokem 2005, kdy Renault měl až 3.-4. nejvýkonější motor a trofnu si tvrdit, že na BMW tehdy ztráceli procentuálně více než nyní na Mercedes a stejně jim dokázali nakládat i přes pul minuty na závod... Dnešní F1 je opět hlavně šasi a je dobře že máme 4 výrobce PJ, kteří si jsou takto blízko. Za sebe si přeji, aby RB odešlo k Hondě.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NakasiBMW

    NakasiBMW

    93.153.21.XXX
    Proč to neřekl hned? Btw. já bych toho chtěl...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    Sunkael

    109.80.100.XXX
    Existuje dokument z roku 2014, ve kterém se píše o uzavření dohody mezi RB a Hondou a tím, jak má Honda vyřadit MCL aby mohl RB dýchat na záda Ferrari a odpoutat se tak problémům s motorem Renault. Přechod k STR je zkouškou, jak doopravdy Honda zapracovala ( a jak to už dřívě udělala ale nedala najevo) a byla připravena na RB pro sezónu 2019.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Podle mne je tohle tvé tvrzení pitomost.
      Nesedí mi v tom fakt, že Honda podepsala smlouvu o dodávkách motorů nejdříve se Sauberem, která byla později zrušena. Nebýt výměny vedení u tohoto týmu, tak tvé tvrzení o STR a potažmo o RBR je zcela mimo realitu.
      I když je možné, že by Honda mohla dodávat motory Sauberu i STR. Ale nevím, jak složité by bylo vyvázání se ze smlouvy STR u Ferrari, když by Ferka přišli o dodávku motorů Sauberům...
      Připadlo mi, že se vše řešilo na poslední chvíli a lobovali všichni za to, aby Honda měla komu dodávat a tím i zůstala v F1.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Sorry, ale to je holý nesmysl. McLaren si to podělal hodně sám. Chtěl po Hondě minimalistický motor a byly s ním problémy. Potom se léta mluvilo o nejlepší šasí. Nehledě na fakt, že v roce 2014 měla podepsáno s McL, tak by určitě nepaktovala s RB. Jak bylo vidět v letech 2013 a 2014, McL už stejně ztrácel dech a Honda by jim musela dát motor minimálně o 50 koní silnější, než měl Mercedes, aby se byli schopni motat tam, kde by mohli RB a Ferrari škodit.
      Letos má Honda větší volnost a STR se prostě podřídilo konceptu. Stejně jako se musel podřídit McLaren. Vychází z toho potom to, co realisté zde očekávali. Honda není tak špatná, pokud ji nikdo netlačí do řešení, která neumí. A McLaren má opět problém udělat na stejné platformě špičkovou šasí (stejně jako v 2013 a 2014). Uvidíme, kam se to v sezóně pohne. Je ještě brzy na to dělat závěry. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Vylepšete sakra ten motor!
    Potřebujeme Fernanda a Maxe bojovat vpředu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Chápu RB, protože oni vidí, že by mohli konkurovat nejlepším se stejným motorem. A ten nejlepší motor pro ně není k dispozici.
    Na druhou stranu je F1 komplexní soutěž a právě proto má takové jméno. Hold od 2021 se budou muset zařídit jinak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že Renault má stále pouze hybridní systém z roku 2016 není dobré a čekalo se něco jiného, snad teda v tom Španělsku. Škoda Ricciho, tyhle odstoupení nemám rád (navíc s budoucími tresty), ba co víc, za ty 3 předešlé roky už z toho mám fóbii.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Divné. Veď majú motor Hujer, ktorý má vychytané všetky nedostatky Renaultu.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    46.135.3.XXX
    RedBullíčci tvrdí, že byli konkurenceschopní?
    Hmm. Jedno auto odjelo dvě kola a druhé díky magorovi též. Tak to je prohlášení na úrovni těch, která jsme četli loni od Hondy a letos od McLarenu.
    Až si tito páni (šéfové Hondy, McLarenu a RedBullů) uvědomí, že se vyhrává i prohrává společně, pak nebudou psát nesmysly. Žádné šasi bez motoru, ani motor bez auta ještě nikdy žádný závod nevyhrál.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Mám takový dojem, že Adrian už řeší zakomponování Hondy pro příští rok. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        No, jak znám ubulence, tak Adrian řeší zakomponování Hondy současně jako STR.03 18 a zároveň i zakomponování Rencka.
        Teď budou jen Renault vydírat a šponovat. 14 Každopádně bude veselo. "The Show must go on."

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          To už tady troubím delší dobu, že Adrian dost možná dostal na starosti STR. Přeci jen to šasí asi nebude úplně mimo, když s tou "plečkou" v útrobách totálně ponížil Mekáč na trati, která je závislá na motoru a aeru zhruba fifty-fifty. 12
          Jestli ta forma Hondy nebyl nějaký divoký pokus/omyl alá Renault@Mexico 2017, tak bych radši v okolí Wokingu stáhl z prodeje autolana a vůbec lana celkově. 12 Nebudeme si nalhávat, že STR má nějakou super šasí, byť jim s tím přes zimu třeba hodně pomohl Adrian. I když, je pravda, že v posledních letech se kombinace nejlepší šasí + motor Honda dost skloňuje, tak kdo ví. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jasně, že tvrdí, neměli by? V kvaldě ztráceli jen 0,4s a v závodě bývají pravidelně silnější. V Austrálii ztráceli v kvaldě 0,7s a Ricci dojel 7s za Vettelem a tak daleko jen proto, že ho brzdil Kimi.
      Tak si vynásob 0,3s (rozdíl mezi Bahrajnem a Austrálií) x 58 kol....
      K tomu přidej evidentně rychlejší strategii 2 pistopů...
      Dochází, proč si věřili, nebo to budeš pořád popírat jen proto, že je nenávidíš? 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        46.135.28.XXX
        Klidně ať si tvrdí co chtějí. Jde o tvrzení stejná, jako mají u McLarenů. Protože skutek zatím utek. Jak McLarenu, tak ubulenejm. V případě McL to vnímáš až přehnaně intenzívně, v případě RBR to popíráš. Mohl by ses kouknout na tabulku.
        A jen se divím, že Kimi podle tebe brzdil v Aus. Ricciho. Vždyť jsi mi jeho strategii obhajoval jako nejrychlejší, díky níž měl útočit na vítězství??? Tak co zase plácáš za nesmysly? Nebo jsi najednou prozřel a kouknul na ten samý závod, jako jsem viděl já před 14 dny? A konečně ti dochází, že Ferrari Kimimu v Aus opět jen připravilo svojí debilní strategií problémy?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo Odine. Já si totiž všiml, že RB o podia skutečně bojuje a v Austrálii dojel třetímu Kimimu na křídle, v Bahrajnu vypadal RB ještě rychleji. Ale jednoho malinkatého, ale opravdu malililinkatého detailíku sis nevšiml. Mclaren ztrácí v kvaldě přes 2s, sotva se dostává do Q2 a v závodě dostal kolo. Vím že jsi ten odborník s velkým přehledem a citem pro celkový nadhled ale rád bych tě upozornil, že na boj Mclarenu o bednu mu chybí 2s kvaldě a 1s v závodech. Vím, že jsou to nepodstatné detaily a že před Alonsem zavazí pouze 9 pilotů a k bedně stačí, když jich pouze 7 odstoupí, nebo budou mít větší problém. Tomu rozumím a stát se to může. Ale já v tom rozdíl (opravdu nepatrný) vidím a proto v podia RB věřím a u Mclarenu v dohledné době asi ne. Jo, přiznám se, je to dvojí metr. 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ale vždyť jsou na tom ubulenci stejně, jako McL v minulosti. Postavili šasi, které si nerozumí s pohonnou jednotkou. A časy jsou mi zatím putbna. Pokud to jejich auto nedojede do cíle, je úplně buřt, o kolik jsou rychlejší než Mercedes, nebo Ferrari, abych srovnával s ligou na kterou je pasuješ.
            13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasný, neměli šanci, protože měli počítat, že Renault zase klekne. A samozřejmě je to vina RB, protože šasi je pro baterie nejdůležitější. 01 13

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama