DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po Renaultu žádá rychlý a spolehlivý motor. V Bahrajnu s ním nebyl spokojený poté, co Daniel Ricciardo musel odstoupit už v prvním kole. A to podle vedení týmu mohli pomýšlet na nejvyšší stupínky na pódiu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull věří, že měl na vítězství. Marko požaduje po Renaultu "rychlý a spolehlivý motor"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 14.04.2018 18:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Milan B. (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 08:32
Divné. Veď majú motor Hujer, ktorý má vychytané… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2018 08:00
RedBullíčci tvrdí, že byli konkurenceschopní? … »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2018 18:53
Podle mne je tohle tvé tvrzení pitomost. Nesedí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Jelikož Helmut je známý svýma kecama a polopravdama, je velmi diskutabilní myslet si, že Renault má hybridní systém z roku 2016. V tom případě má totiž s přehledem nejlepší ICE, pže jinak by takto nemohl v pohodě stíhat M + F. Každopádně jak jsem zmínil již několikrát i loni, při pohledu n výsledek TR v kontrastu s Williamsem a i FI je snad každému jasné, že momentální F1 již rozhodně není o motoru, ale hlavně o šasi, práci s pneu, pilotovi a momentální trefě nastavení. Klidne bych to srovnal s rokem 2005, kdy Renault měl až 3.-4. nejvýkonější motor a trofnu si tvrdit, že na BMW tehdy ztráceli procentuálně více než nyní na Mercedes a stejně jim dokázali nakládat i přes pul minuty na závod... Dnešní F1 je opět hlavně šasi a je dobře že máme 4 výrobce PJ, kteří si jsou takto blízko. Za sebe si přeji, aby RB odešlo k Hondě.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NakasiBMW

    NakasiBMW

    93.153.21.XXX
    Proč to neřekl hned? Btw. já bych toho chtěl...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sunkael

    Sunkael

    109.80.100.XXX
    Existuje dokument z roku 2014, ve kterém se píše o uzavření dohody mezi RB a Hondou a tím, jak má Honda vyřadit MCL aby mohl RB dýchat na záda Ferrari a odpoutat se tak problémům s motorem Renault. Přechod k STR je zkouškou, jak doopravdy Honda zapracovala ( a jak to už dřívě udělala ale nedala najevo) a byla připravena na RB pro sezónu 2019.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Podle mne je tohle tvé tvrzení pitomost.
      Nesedí mi v tom fakt, že Honda podepsala smlouvu o dodávkách motorů nejdříve se Sauberem, která byla později zrušena. Nebýt výměny vedení u tohoto týmu, tak tvé tvrzení o STR a potažmo o RBR je zcela mimo realitu.
      I když je možné, že by Honda mohla dodávat motory Sauberu i STR. Ale nevím, jak složité by bylo vyvázání se ze smlouvy STR u Ferrari, když by Ferka přišli o dodávku motorů Sauberům...
      Připadlo mi, že se vše řešilo na poslední chvíli a lobovali všichni za to, aby Honda měla komu dodávat a tím i zůstala v F1.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Sorry, ale to je holý nesmysl. McLaren si to podělal hodně sám. Chtěl po Hondě minimalistický motor a byly s ním problémy. Potom se léta mluvilo o nejlepší šasí. Nehledě na fakt, že v roce 2014 měla podepsáno s McL, tak by určitě nepaktovala s RB. Jak bylo vidět v letech 2013 a 2014, McL už stejně ztrácel dech a Honda by jim musela dát motor minimálně o 50 koní silnější, než měl Mercedes, aby se byli schopni motat tam, kde by mohli RB a Ferrari škodit.
      Letos má Honda větší volnost a STR se prostě podřídilo konceptu. Stejně jako se musel podřídit McLaren. Vychází z toho potom to, co realisté zde očekávali. Honda není tak špatná, pokud ji nikdo netlačí do řešení, která neumí. A McLaren má opět problém udělat na stejné platformě špičkovou šasí (stejně jako v 2013 a 2014). Uvidíme, kam se to v sezóně pohne. Je ještě brzy na to dělat závěry. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Vylepšete sakra ten motor!
    Potřebujeme Fernanda a Maxe bojovat vpředu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Chápu RB, protože oni vidí, že by mohli konkurovat nejlepším se stejným motorem. A ten nejlepší motor pro ně není k dispozici.
    Na druhou stranu je F1 komplexní soutěž a právě proto má takové jméno. Hold od 2021 se budou muset zařídit jinak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že Renault má stále pouze hybridní systém z roku 2016 není dobré a čekalo se něco jiného, snad teda v tom Španělsku. Škoda Ricciho, tyhle odstoupení nemám rád (navíc s budoucími tresty), ba co víc, za ty 3 předešlé roky už z toho mám fóbii.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Divné. Veď majú motor Hujer, ktorý má vychytané všetky nedostatky Renaultu.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    46.135.3.XXX
    RedBullíčci tvrdí, že byli konkurenceschopní?
    Hmm. Jedno auto odjelo dvě kola a druhé díky magorovi též. Tak to je prohlášení na úrovni těch, která jsme četli loni od Hondy a letos od McLarenu.
    Až si tito páni (šéfové Hondy, McLarenu a RedBullů) uvědomí, že se vyhrává i prohrává společně, pak nebudou psát nesmysly. Žádné šasi bez motoru, ani motor bez auta ještě nikdy žádný závod nevyhrál.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Mám takový dojem, že Adrian už řeší zakomponování Hondy pro příští rok. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        No, jak znám ubulence, tak Adrian řeší zakomponování Hondy současně jako STR.03 18 a zároveň i zakomponování Rencka.
        Teď budou jen Renault vydírat a šponovat. 14 Každopádně bude veselo. "The Show must go on."

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          To už tady troubím delší dobu, že Adrian dost možná dostal na starosti STR. Přeci jen to šasí asi nebude úplně mimo, když s tou "plečkou" v útrobách totálně ponížil Mekáč na trati, která je závislá na motoru a aeru zhruba fifty-fifty. 12
          Jestli ta forma Hondy nebyl nějaký divoký pokus/omyl alá Renault@Mexico 2017, tak bych radši v okolí Wokingu stáhl z prodeje autolana a vůbec lana celkově. 12 Nebudeme si nalhávat, že STR má nějakou super šasí, byť jim s tím přes zimu třeba hodně pomohl Adrian. I když, je pravda, že v posledních letech se kombinace nejlepší šasí + motor Honda dost skloňuje, tak kdo ví. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jasně, že tvrdí, neměli by? V kvaldě ztráceli jen 0,4s a v závodě bývají pravidelně silnější. V Austrálii ztráceli v kvaldě 0,7s a Ricci dojel 7s za Vettelem a tak daleko jen proto, že ho brzdil Kimi.
      Tak si vynásob 0,3s (rozdíl mezi Bahrajnem a Austrálií) x 58 kol....
      K tomu přidej evidentně rychlejší strategii 2 pistopů...
      Dochází, proč si věřili, nebo to budeš pořád popírat jen proto, že je nenávidíš? 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        46.135.28.XXX
        Klidně ať si tvrdí co chtějí. Jde o tvrzení stejná, jako mají u McLarenů. Protože skutek zatím utek. Jak McLarenu, tak ubulenejm. V případě McL to vnímáš až přehnaně intenzívně, v případě RBR to popíráš. Mohl by ses kouknout na tabulku.
        A jen se divím, že Kimi podle tebe brzdil v Aus. Ricciho. Vždyť jsi mi jeho strategii obhajoval jako nejrychlejší, díky níž měl útočit na vítězství??? Tak co zase plácáš za nesmysly? Nebo jsi najednou prozřel a kouknul na ten samý závod, jako jsem viděl já před 14 dny? A konečně ti dochází, že Ferrari Kimimu v Aus opět jen připravilo svojí debilní strategií problémy?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo Odine. Já si totiž všiml, že RB o podia skutečně bojuje a v Austrálii dojel třetímu Kimimu na křídle, v Bahrajnu vypadal RB ještě rychleji. Ale jednoho malinkatého, ale opravdu malililinkatého detailíku sis nevšiml. Mclaren ztrácí v kvaldě přes 2s, sotva se dostává do Q2 a v závodě dostal kolo. Vím že jsi ten odborník s velkým přehledem a citem pro celkový nadhled ale rád bych tě upozornil, že na boj Mclarenu o bednu mu chybí 2s kvaldě a 1s v závodech. Vím, že jsou to nepodstatné detaily a že před Alonsem zavazí pouze 9 pilotů a k bedně stačí, když jich pouze 7 odstoupí, nebo budou mít větší problém. Tomu rozumím a stát se to může. Ale já v tom rozdíl (opravdu nepatrný) vidím a proto v podia RB věřím a u Mclarenu v dohledné době asi ne. Jo, přiznám se, je to dvojí metr. 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Ale vždyť jsou na tom ubulenci stejně, jako McL v minulosti. Postavili šasi, které si nerozumí s pohonnou jednotkou. A časy jsou mi zatím putbna. Pokud to jejich auto nedojede do cíle, je úplně buřt, o kolik jsou rychlejší než Mercedes, nebo Ferrari, abych srovnával s ligou na kterou je pasuješ.
            13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasný, neměli šanci, protože měli počítat, že Renault zase klekne. A samozřejmě je to vina RB, protože šasi je pro baterie nejdůležitější. 01 13

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama