DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Tým z Wokingu připouští, že předsezónní problémy se spolehlivostí povedou ke zpoždění některých vylepšení pro první část letošního ročníku. Některé sice v Austrálii prezentoval, ale zdaleka nebyly všechny, které měl ve svém plánu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 02.04.2018 19:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nezačali s tím co chtěli ani tam kde chtěli, i když výsledek byl samo velmi dobrý. Vývojová bitka začala a v takto nahuštěném středu pole půjde o každou setinku k dobru, pokud McLaren dokáže svými upgrady povyskočit více než ostatní, tím líp, ono samo všichni makaj, a taková FI se zvedá většinou až od Španělska, a to výrazně. McLaren by toho měl mít více než ostatní a z logiky věci by se jim mohli trochu cuknout, no záruky nejsou. Navíc nevím jak ostatní, ale já se pro hodnocení McLarenu již nechci spokojit jen s "uvidíme", letos to zlepšování směr špička prostě musí být vidět. Dovolím si zde dát moje přísné kriterium relativního úspěchu McLarenu. Jestli v Austrálii byla ztráta v kvalifikaci přes 2,5% a v závodě kolem 1%, tak někde kolem Německa, Maďarska či Belgie očekávám tu ztrátu v průměru poloviční, v obou parametrech 12 Nejsem troškař, ale je to McLaren a jejich slova vypovídala o tom že si opravdu věří, tak já jim věřím taky a budu zklamán když tomu tak nebude. Čili ztrátu v kvalifikaci lehce nad procento a v závodě půl procenta, to je můj přísný cíl na polovinu sezony 03

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Situsi, ty už začínáš mít prohlášení jak vedení McL. 12
      Ztráta v závodě byla menší než v kvaldě, ale určitě ne 1%. Jen v prvním stintu byl Alonso pomalejší o 2s/kolo než Lewis a o 1,5s/kolo než Kimi. V druhém stintu to bylo cca 1s/kolo na Vettela. VSC a SC fáze hodně pomohly, jinak by dostal kolo.
      Jak už tu 100x napsal a zopakoval Graham. Dejme tomu čas a uvidíme. McLaren určitě má pár es, které nemohl zatím ukázat. Na druhou stranu Mercedes má nový koncept motoru, Ferrari nový koncept šasí a RB by měl těžit z lepšího Renaultu, kdy má možná také připravené nějaké překvapení. Nelze odepsat ani tovární Renault. Kdo se odepíše, je Haas (i přes tu ohnivou obranu). Jejich auto je legalizované loňské Ferrari a pochybuji, že ten koncept jsou schopni vyvíjet jako tovární stáj. Leda by si o jednu nulu navýšili rozpočet na vývoj aera. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ano, dejme tomu čas a uvidíme, jenže jelikož už nechci psát jen uvidíme tak jsem jim dal parametry pro mě dobrého posunu vpřed, a k tomu bych byl rád kdyby se McLaren dostal.
        Jinak ke ztrátě v závodě, první stint se nedá moc brát vážně neb Alonso visel ve vláčku, mrkni na to co se stalo když Sainz před Alonsem chybou odpadl a uvolnil mu dráhu, Alonso pak mnohem vyšším tempem stahoval Hulka a jeho rychlost v tu chvíli plně odpovídala Grosjeanovi který měl také volnou dráhu když zajel Mag do boxů. Myslím že druhý stint je mnohem více vypovídající, kde Vettel i Alo jeli stejnou strategii a oba měli čistý vzduch. Tam ztráta téměř sekundy na kolo přibližně odpovídá a dle nejrychlejších kol to odpovídá i přibližně 1% ztráty na Ferrari. Největší potenciál má v závodě asi RedBull, oba jezdci tlačili na ty před sebou a bylo v nich očividně více. Jen tak pro info tabulka od Petra ohledně nej sektorů v závodě. [odkaz na stránku] .... zlepšení McLarenu v závodní rychlosti je oproti ostatním opravdu velmi dobré.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • manson

        manson

        89.177.216.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          46.135.16.XXX
          Prosím, mě tyto tabulky ne-e. 12 Mám jisté výhrady k sumarizování kvalifikačních časů a závodní sektory jsou v tomto případě úplně mimo. 03
          Já beru reálnou ztrátu na závodní vzdálenost. A ta by byla celé jedno kolo, což je určitě více než 1%.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No reálná ztráta za stejných podmínek odpovídala přibližně té sekundě na kolo, to ti nedá kolo ztráty za celej závod. Čemuž celkem i odpovídají nejrychlejší kola závodu. Tady s tebou nemohu souhlasit.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Před VSC měl v 19. kole 40,1s ztrátu na Lewise. Po pitstopu se ztráta snížila na 18,2s. Lewis pak pokračovalo navyšovat náskok nadále v trendu 0,8-1,5s/kolo, i když jel Alonso na čistém vzduchu po pitstopu Sainze a náskok do VSC fáze navýšil na 25s. Reálně v tu chvíli tedy činil cca 47s s 33-ti okruhy do cíle. Máš pravdu, že těch 40s by už Lewis asi nenaháněl, protože bez té blamáže s VSC/SC by měl před Vettelem pohodlný náskok a jel by už údržbu. Což pak udělá hezčí odstup po dojetí, ale není to reálný odstup, kdyby na Mercedes měl tlačit kolo na kolo.
              Reálnější odstup je ale součet toho před SC a po něm. Což je dalších cca 30 vteřin. Suma sumárum to máme 47+25 vteřin, což je stále 15 vteřin k dobru od kola ztráty. Špatně jsem to předtím z hlavy vyplodil. Tohle už je podle LT, tudíž je to víceméně přesné.
              Máš tedy pravdu, kolo by to nebylo, ale v rámci ztráty je to 1,4%.
              Ale nebudeme to soudit podle toho haluz závodu. Počkejme na Bahrajn. Ten napoví více. Nebude tam problém předjíždět, což udělá reálnější pohled na situaci v poli. Máš recht v tom, že ten Sainz tam udělal paseku, stejně jako jízda Lewise za Vettelem. 04

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          To už tady říkám delší dobu. Jakmile se Renault chytne, bude v McL deja-vu roku 2013. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No RedBull končí před Renaultem a to samo o sobě ještě není takovej problém, to pnutí má trochu jinej obraz. Renault se nechává porážet i pomocí svého produktu a pak ještě musej čelit nepříjemným komentářům ze strany RedBullu ohledně jejich produktu, to pochopitelně přináší silné pnutí. Renault podle mě RedBullu vždy dodával plnej servis a RedBull tohle také oceňuje. Kdyby ohledně toho měli pochybnosti tak věřím že by z toho udělali pořádnej humbuk.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • manson

            manson

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              A nebo ty, ale jestli chceš psát jen takhle a tohle tak to nemá cenu, to je jisté 18

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • manson

                manson

                89.177.216.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Podle tebe to nechápu ale podle mě jsi nepochopil co jsem ti na to psal já, ale vůbec. Nebo se ti to spíše nehodí do skládačky a bavit se o tom nechceš. To že sem dopíšeš že Renault má cíl být nej s motory Renault je jasná věc, ovšem nikoli až po RB, a nikoli hned. Můžeš některé věci vidět triviálně jak chceš, to je tvoje věc, ale to pnutí o kterém jsi psal prostě není izolovaná bublina toho že RedBull si vede lépe, ten problém tam vidím jinak a taky jsem to popsal. Zkus být věcný.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No ty desetiny procenta jsou z prvního závodu opravdu ošidná, ale když teda uznáme tento kompromis, tak cílím McLaren na půlku sezony na 1,2% pro kvaldu a 0,6% na závod, tak 12

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  A já držím palce, ať se to beze zbytku vyplní! 0111

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • manson

                    manson

                    89.177.216.XXX
                    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To že tovární Renault bude před McLarenem vůbec není jistá věc, ani letos, ani příští rok, a ani v roce 2020. RedBull umí postavit skvělé šasi, McLaren taky, minimálně si zaslouží nějakej čas se ukázat, protože za jeden závod nad nima lámat hůl je předčasné. Ale když už mluvíš teda o tom že Renault půjde i přes mrtvoly, co konkrétně máš na mysli?

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • manson

                        manson

                        89.177.216.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          No jestli nevíš kdy bude před McLarenem, tak je debata vlastně zbytečná, protože ono je celkem i pravděpodobné že to spojení McLaren-Renault bude jen do toho roku 2020.

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • manson

                            manson

                            89.177.216.XXX
                            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              A když ne příští tak přespříští, to je jasná věc, no na realitu ti třeba nakonec nebude ani stačit počítat do pěti. Myslím že s tebou je to zbytečné když místo určitého předpokladu to zde vydáváš jen jako tutovky, není to tutovka a McLaren může porazit Renault letos, i příští rok. Ty si vsaď a vydělej majlant, když myslíš že víš 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama