DISKUZE K ČLÁNKU McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Tým z Wokingu připouští, že předsezónní problémy se spolehlivostí povedou ke zpoždění některých vylepšení pro první část letošního ročníku. Některé sice v Austrálii prezentoval, ale zdaleka nebyly všechny, které měl ve svém plánu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren připouští, že některá zlepšení budou zpožděná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 02.04.2018 19:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 01.04.2018 15:54
Ještě Tys tu chyběl. »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 01.04.2018 14:40
A jéje. Už i tady se objevují všechny Situsovy… »
» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2018 14:48
Multinicky? Máme jinou IP adresu, bylo by na čase… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Všichni co tu nadávají na Bulíka a Browna asi zapomněli, že pčišli do prostředí, kde byla Honda a oni to změnit nemohli 03 a když mohli, přešli na Renault a podívejte se na rozdíl, takže ty kecy na ně si nechte pro svoje babičky 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      U Browna jasně, ale Brojler je tam už od začátku roku 2014. To tam ještě byl Mercedes. 04 Změnit na tom nic nemohl, ale letos klasicky nepřekvapil. Jako vždy ...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hromská Honda. Stále Mekáč v něčem brzdí. 12

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      To už je jen důsledek přechodu na motor Renault s agresivním pojetí auta. Nezvládli to nejlépe a maj zpoždění, no na Hondu to netřeba házet, teď už každej sám, respektive s někým jiným. Myslím že tohle už McLaren vysvětlil celkem dobře.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nezačali s tím co chtěli ani tam kde chtěli, i když výsledek byl samo velmi dobrý. Vývojová bitka začala a v takto nahuštěném středu pole půjde o každou setinku k dobru, pokud McLaren dokáže svými upgrady povyskočit více než ostatní, tím líp, ono samo všichni makaj, a taková FI se zvedá většinou až od Španělska, a to výrazně. McLaren by toho měl mít více než ostatní a z logiky věci by se jim mohli trochu cuknout, no záruky nejsou. Navíc nevím jak ostatní, ale já se pro hodnocení McLarenu již nechci spokojit jen s "uvidíme", letos to zlepšování směr špička prostě musí být vidět. Dovolím si zde dát moje přísné kriterium relativního úspěchu McLarenu. Jestli v Austrálii byla ztráta v kvalifikaci přes 2,5% a v závodě kolem 1%, tak někde kolem Německa, Maďarska či Belgie očekávám tu ztrátu v průměru poloviční, v obou parametrech 12 Nejsem troškař, ale je to McLaren a jejich slova vypovídala o tom že si opravdu věří, tak já jim věřím taky a budu zklamán když tomu tak nebude. Čili ztrátu v kvalifikaci lehce nad procento a v závodě půl procenta, to je můj přísný cíl na polovinu sezony 03

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Situsi, ty už začínáš mít prohlášení jak vedení McL. 12
      Ztráta v závodě byla menší než v kvaldě, ale určitě ne 1%. Jen v prvním stintu byl Alonso pomalejší o 2s/kolo než Lewis a o 1,5s/kolo než Kimi. V druhém stintu to bylo cca 1s/kolo na Vettela. VSC a SC fáze hodně pomohly, jinak by dostal kolo.
      Jak už tu 100x napsal a zopakoval Graham. Dejme tomu čas a uvidíme. McLaren určitě má pár es, které nemohl zatím ukázat. Na druhou stranu Mercedes má nový koncept motoru, Ferrari nový koncept šasí a RB by měl těžit z lepšího Renaultu, kdy má možná také připravené nějaké překvapení. Nelze odepsat ani tovární Renault. Kdo se odepíše, je Haas (i přes tu ohnivou obranu). Jejich auto je legalizované loňské Ferrari a pochybuji, že ten koncept jsou schopni vyvíjet jako tovární stáj. Leda by si o jednu nulu navýšili rozpočet na vývoj aera. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ano, dejme tomu čas a uvidíme, jenže jelikož už nechci psát jen uvidíme tak jsem jim dal parametry pro mě dobrého posunu vpřed, a k tomu bych byl rád kdyby se McLaren dostal.
        Jinak ke ztrátě v závodě, první stint se nedá moc brát vážně neb Alonso visel ve vláčku, mrkni na to co se stalo když Sainz před Alonsem chybou odpadl a uvolnil mu dráhu, Alonso pak mnohem vyšším tempem stahoval Hulka a jeho rychlost v tu chvíli plně odpovídala Grosjeanovi který měl také volnou dráhu když zajel Mag do boxů. Myslím že druhý stint je mnohem více vypovídající, kde Vettel i Alo jeli stejnou strategii a oba měli čistý vzduch. Tam ztráta téměř sekundy na kolo přibližně odpovídá a dle nejrychlejších kol to odpovídá i přibližně 1% ztráty na Ferrari. Největší potenciál má v závodě asi RedBull, oba jezdci tlačili na ty před sebou a bylo v nich očividně více. Jen tak pro info tabulka od Petra ohledně nej sektorů v závodě. [odkaz na stránku] .... zlepšení McLarenu v závodní rychlosti je oproti ostatním opravdu velmi dobré.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          46.135.16.XXX
          Prosím, mě tyto tabulky ne-e. 12 Mám jisté výhrady k sumarizování kvalifikačních časů a závodní sektory jsou v tomto případě úplně mimo. 03
          Já beru reálnou ztrátu na závodní vzdálenost. A ta by byla celé jedno kolo, což je určitě více než 1%.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No reálná ztráta za stejných podmínek odpovídala přibližně té sekundě na kolo, to ti nedá kolo ztráty za celej závod. Čemuž celkem i odpovídají nejrychlejší kola závodu. Tady s tebou nemohu souhlasit.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Před VSC měl v 19. kole 40,1s ztrátu na Lewise. Po pitstopu se ztráta snížila na 18,2s. Lewis pak pokračovalo navyšovat náskok nadále v trendu 0,8-1,5s/kolo, i když jel Alonso na čistém vzduchu po pitstopu Sainze a náskok do VSC fáze navýšil na 25s. Reálně v tu chvíli tedy činil cca 47s s 33-ti okruhy do cíle. Máš pravdu, že těch 40s by už Lewis asi nenaháněl, protože bez té blamáže s VSC/SC by měl před Vettelem pohodlný náskok a jel by už údržbu. Což pak udělá hezčí odstup po dojetí, ale není to reálný odstup, kdyby na Mercedes měl tlačit kolo na kolo.
              Reálnější odstup je ale součet toho před SC a po něm. Což je dalších cca 30 vteřin. Suma sumárum to máme 47+25 vteřin, což je stále 15 vteřin k dobru od kola ztráty. Špatně jsem to předtím z hlavy vyplodil. Tohle už je podle LT, tudíž je to víceméně přesné.
              Máš tedy pravdu, kolo by to nebylo, ale v rámci ztráty je to 1,4%.
              Ale nebudeme to soudit podle toho haluz závodu. Počkejme na Bahrajn. Ten napoví více. Nebude tam problém předjíždět, což udělá reálnější pohled na situaci v poli. Máš recht v tom, že ten Sainz tam udělal paseku, stejně jako jízda Lewise za Vettelem. 04

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No ty desetiny procenta jsou z prvního závodu opravdu ošidná, ale když teda uznáme tento kompromis, tak cílím McLaren na půlku sezony na 1,2% pro kvaldu a 0,6% na závod, tak 12

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • manson

        manson

        89.177.216.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          To už tady říkám delší dobu. Jakmile se Renault chytne, bude v McL deja-vu roku 2013. 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No RedBull končí před Renaultem a to samo o sobě ještě není takovej problém, to pnutí má trochu jinej obraz. Renault se nechává porážet i pomocí svého produktu a pak ještě musej čelit nepříjemným komentářům ze strany RedBullu ohledně jejich produktu, to pochopitelně přináší silné pnutí. Renault podle mě RedBullu vždy dodával plnej servis a RedBull tohle také oceňuje. Kdyby ohledně toho měli pochybnosti tak věřím že by z toho udělali pořádnej humbuk.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama