DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2018 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 28.03.2018 16:09
Tak někdo titulky, jiný články. 04 Že měl… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2018 18:05
Je zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové… »
» jako (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2018 19:43
Docela zábava jak někdo může být hloupí a pořád… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Když tohle je také hodně dvousečné, Petře. Hojně se mluvilo též o tom, že McL postavil šasí na hodně vysoký přítlak. Motor byl stejně na prd, tak se snažili se takto připravit na těch pár tratí, kde mohli alespoň něco urvat. Což byl v mých očích sympatický počin, ale mohlo to toto tvrzení zkreslovat. Že do nich v paddocku nikdo nešil bylo mimo jiné proto, že ostatní jsou solidární. Do zraněného na zemi se nekope a Hondu jim loni prokazatelně nezáviděl ani Sauber, když radši podepsali znovu s Ferrari a ochotně jim dají víc za aktuální jednotky.
        Přenést kvality toho šasí s integrací nové jednotky je nemožné. Ale spoustu vychytávek by se použít dalo. Letos musí obětovat trochu přítlaku a nahnat ten grip jinde. Tak, jak to léta dělá a s ohledem na deficit výkonu motoru vyvíjí RB. To je podle mě hlavní důvod, proč jim RB dává takový obklad.
        Jestli se jim to ve finále povede už tuto sezónu, budou u mě mít palec hodně nahoře. Jsem stále toho názoru, že už od roku 2013 tahají za hodně krátký konec provazu v porovnání s Ferrari, Mercedesem a RB. Ale rád budu vyveden z omylu. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Není pravda, že McL postavil loni šasi na "hodně vysoký přítlak," o tom zas něco vím. Možná to je od těch, co šíří bludy o tom, jak chtěli aby Honda vypadala hloupě a raději obětovali výsledk. Motor byl naprd, to máš pravdu, ale museli kvůli tomu dělat kompromisy v oblasti aera a volit nižší odpor - vím, jak vybírali, kudy se budou ve vývoji ubírat a který díly nasadí a které ne. I tak byli na rovinkách za statisty, 100 koní prostě byla brutální ztráta.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Tak to nemusí být o tom, že by Honda měla vypadat hloupě. Dokážu si představit, že si v tomto mohli klidně nalít čistého vína a domluvit se na tom. Přeci jen i pro Hondu by bylo lepší mít pár slušných výsledků, než celý rok bídu.
            Jen k tomu přítlaku. Netvrdím, že to tak muselo být, ale na druhou stranu neměli zrovna extra životnost pneumatik. Vím, že to často bylo kvůli nutnosti přehnaně pozdního brzdění, aby Alonso měl šanci alespoň o náznak útoku. Ale zpomalovalo jim to taky hodně agresivně (v porovnání s těmi, kde bojovali), což by mi také napovídalo o slušné porci přítlaku.
            Dobře, když opustíme tuto domněnku nebo možná spíš fámu, jak se dá přes zimu ztratit 3 vteřiny z rychlosti (vezmu-li v potaz sekundu zisku na motoru a to, že šasí byla loni na úrovni RB)? To je stejný rozdíl, jako je mezi Mercedesem a Force Indií nebo Ferrari a Sauberem. Integrace nového motoru - OK. Force India ale také přepracovávala koncept a Sauber asi nemá cenu komentovat, ať dělal cokoli. Neříkej mi, že McL by se (byť v kratším čase) zmohl odvést práci na úrovni těchto dvou stájí (v porovnání se špičkou na stejném PU). Ta časová vyjádření beru hodně orientačně, ale pokud mám věřit tomu, co McL říká a měli to nějakým způsobem změřené a ověřené, tak to tak +- vychází.
            V mém případě to je hlavní důvod, proč jsem z nich silně rozpačitý a opravdu nevím, čemu mám věřit. Opřít se teď mohu jen o reálný výsledek, který víceméně pouze podtrhl to, co se od testů očekávalo a bylo to 1000x vyvraceno, že se to nemůže stát. A stalo se. Páté místo je fajn, ale ruku na srdce, napůl bylo utrpěno. Štěstí přeje připraveným, ale reálně porazili Renault jen díky Alonsovi a jeho neuvěřitelném nasazení.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              62.240.164.XXX
              Vím, že diskutuješ s Petrem, ale přesto si dovolím jeden nesouhlas. Tvoje rovnítko mezi opotřebením pneu a vysoký přítlak mi jako laikovi moc nedává smysl. Osobně bych to viděl přesně obráceně. Čím větší přtlak tím menší opotřebení, protože nedochází k tolika proklouznutím ani probrždění, protože to auto prostě lépe drží na silnici(je tam tlačeno větší silou). Naopak nízký přítlak větší opotřebení, protože je to všechno obráceně díky většímu prokluzování a probržďování. Takže se rád nechám poučit od někoho kdo si je opravdu jistej, protože tomu rozumí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Záleží hodně i na dalším nastavení. Ale obecně při vyšším přítlaku můžeš hodně tlačit na pilu. Později a agresivněji brzdit, mít agresivnější přiblížení apexu, čímž se gumy více zatěžují a zahřívají. V rychlých zatáčkách a akceleraci ve vyšších rychlostech je to výhoda (méně se smýkají gumy), ale jinde moc ne. Vždy se proto hledá ideální rovnováha (=vyvážení vozu).
                Ale neříkám, že to musel být případ McL. Zmínil jsem to jen proto, že mi to přišlo jako možné pojítko.
                Nejde mi o kydání hnoje, ale rád bych se dobral nějaké reality, od které se odrážejí ta prohlášení. Kdyby byla historie prohlášení v duchu toho, že loni nad šasí mávli rukou a doklepali rok utrpení s průměrnou šasí, výměna motorů by nás aktuálně zrychlila o vteřinu (řečeno loni), a letos rok začal tak, jak začal, ani bych se nad tím nepozastavil. Viděl bych to tak, že udělali nějaký bianco koncept, dali do něj nový pohon a budou to vyvíjet. RB má proti ním náskok od 2014, tak bych nečekal zázrak a držel jim palce.
                Což jim držím i tak, ale jsem u toho dost rozpačitý a napadá mě prostě pořád hodně otázek. Jenže se mi většinou dostane odpovědi takové, že to prostě bude tak a onak, protože to tak v McL prohlásili. Pokud bych měl logicky vycházet z prohlášení a reality (podle dosavadního trendu), tak mi z toho vyjde, že bude hůř. Což bych nerad, protože si po těch 3 letech zaslouží trochu rehabilitace.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Vydrž, v Barceloně se to poprvé rozsekne, zda to co mají připravené funguje a nebo ne. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  77.104.216.XXX
                  No já jsem to loni vnímal tak, že na rychlých okruzích tlačil přítlak na minimum právě v tebou uváděném možném rozmezí a na vysoký přítlak jeli pouze okruhy jako Maďarsko, Monako atd., kde prostě ten rozdíl na rovinkách není tak markantní. Nevím to, ale podle toho jak kde jeli a designu zejména zadního křídla mi to tak prostě vyšlo. Jinak si nedokážu vysvětlit jak by ve SPA mohl s traktorem od H dojet FA na 10 místě Jenom asi se 40 s ztráty na prvního, nebo StV sedmej v Malajsii. Jak na tom motor od H je jsme všichni viděli minulý týden a nic na tom nemění ani to, že TR mělo málo času na šasí, ale to už bych se opakoval. To šasí od TR tak špatné jak dopadli prostě není. To jsem přesvědčen, že hůř jsou na tom u S, FI a W. Myslím, že není potřeba rozebírat každé slovo od McL. Je o ně zájem a tak se o nich mluví a píše nejvíce a i diskuse zde dokazují, že McL prostě stále divácky táhne i po těch útrapách. I to co jsem zmiňoval já s těma 14 dnama se dá pochopit, prostě si mysleli, že to dohnali a realita je jiná. Prostě to není tak jednoduché, navíc, když chtějí zachovat svůj zero koncept co nejvíce a např. uložení chladičů mají úplně jiné než R a RBR. Prostě chtějí být nejlepší a zkouší alternativy, protože když pojedou stejnou linku jako RbR jenom těžko je předčí. Prostě musí vymyslet něco jiného, tak to zkoušej.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Na vysoký přítlak museli jet i v Malajsii, Singapuru, Japonsku, Španělsku, USA a Emirátech. Jinde ho asi určitě nejeli nijak extra velký. Bylo by zajímavé porovnat rychlost v apexu zatáčky Parabolica. V Monze jeli určitě minimální přítlak a přímo v apexu motor nemá vliv. V Monze jeli všichni na minimální přítlak a je to asi jediná zatáčka, kde se to dá dobře porovnat. Motor od Hondy jel loni opravdu bídně, o tom nepolemizuji, ale s tou šasí to podle mě bylo trochu dvousečné. Pokud se snažím minimalizovat rozměry šasí v zadní části velikostí motoru a od designu bočnic řešit systém chlazení, tak to sice může ve finále znamenat velký přínos výkonnosti šasí, ale na druhou stranu to poznamená motor. Jestli to ostatní více dimenzují, asi vědí proč a prokazatelně to mělo kýžené výsledky. Ale jestli to byla jen cesta McLarenu k minimalizování ztrát, které by tam byly tak jako tak, to nám ukáže budoucnost. Zatím se zdá, že to MGU-H dělají snad z papíru, když se to podělá i v šasí, která je tomu motoru více podřízená.
                    O SPA kterého roku mluvíš? Loni tam Alonso nedojel a Stoffela od přídělu kola zachránil SC, který vyjel těsně cca kolo před tím, než by ho mávli modrou. Po SC se propadl znovu o cca 60 vteřin, ale to nebudu brát v potaz. Zasekl se za tradičně pomalým Palmerem.
                    Máš pravdu v tom, že McLaren budí emoce a je o něj zájem. Alespoň ze strany fanoušků a doufejme, že to nyní vidí i sponzoři. Pouze fanoušci jim budoucnost v F1 moc nezaručí, pokud tedy houfně neobjednávají oficiální merchandise po tunách, byť si v tom tričku a kšiltovce sednou k TV anebo to rozdají rodině.
                    Co se týká toho zero konceptu, už jsem to naznačil výše. Nejsem si jist, zda je to ta správná cesta. Hybridy jsou sice hodně výkonné a účinné, ale zdá se, že jejich nároky na správný provoz vyžadují veliké kompromisy v designu šasí. McLaren letos s designem očividně přestřelil a trochu mi to navozuje paralelu s vyšším výkonem motoru. Renault má již spolehlivý motor s mírným deficitem na Mercedes. Ale má také asi jiné nároky na chlazení kritických komponent a není jedno, jak se celý systém do šasí poskládá. V tom má McLaren skluz, zkušenosti od roku 2014 se v tomto ohledu opravdu nedají dohnat za zimu. Ale třeba si vše spočítali lépe než RB a jejich koncept zafunguje lépe a po vyladění to opravdu přinese plody a solidní základ pro příští sezónu, kdy už to rozbalí naplno. Osobně tomu nevěřím, ale odepisoval by je jen blázen. Přeci jen jsou pořád ještě v kurzu a mají solidní technické zázemí. Williams a Sauber jedou už jen z podstaty a přežívají. Tam musím souhlasit, že jsou na tom opravdu bídně. A máš pravdu v tom, že šasí STR je dost možná lepší.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pikaso

                      Pikaso

                      77.104.216.XXX
                      Ta Belgie bylo myšleno než odpadl, ale napsal jsem to blbě. Než mu začal haprovat motor jel moc hezky a dokonce mohl chvilku závodit. Zároveň je, ale pravdou, že to nebylo jenom spolehlivostí, ale i tou "super" spotřebou H, na kterou moc nekoukal a i kdyby mu motor neodešel, nemohl podle mě dojet do cíle.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Souhlas.
                        Ta loňská Belgie bylo podle mě hop nebo trop. Bylo to v době, kdy byl Ála už silně nespokojen, tak to podle mě zkusili. On je na Spa všeobecně silný, tak mu zkusili dát materiál. Jako mnohokrát předtím a párkrát potom to jako vždy nevyšlo. Že to tak dopadne, na to by si vsadil asi i Alonso. V tu 1%-ní šanci, že to dopadne, věřil asi jen Hasegawa. 04

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      No pokud nevidíš světlo na konci tunelu, tak máš asi zavřené oči. Já ho tam tedy konečně po třech letech vidím a teď jde jenom o to, zda se McL vydá správným směrem.
      Na ostatní otázky jsi již odpověď dostal a pokud nevěříš vyjádření odborníků z konkurenčních stájí, je to tvé právo. A pokud tě nepřesvědčil ani výsledek GP Austrálie asi to každý čteme jinak. Proč asi McL jezdil na konci sezony na bodech (když mu H dovolila milostivě dojet závod) a TR bylo jediné, které letos v Austrálii dostalo kolo ??? Všichni víme, že 5 místo a oba vozy na bodech bylo více než na co McL v reálném čase měl, a že to bylo do značné míry ovlivněno štěstím, ale i v normálním závodě by minimálně FA na bodech dojel, ale TR by dostalo ne jedno, ale dvě kola. No a pokud si myslíš, že postavit šásko kolem nového motoru je legrace, tak žiješ v nějakém jiném světě. No a to co řekl EB byla jenom část problému. Ne jenom, že museli kompletně předělat zadní část auta, ale zcela určitě tomu museli přizpůsobit i předek včetně předního křídla. V F1 totiž nelze udělat hybrid v oblasti šasí. Tedy jedinou chybou McL zatím bylo partnerství s H, ale to mohl tehdy jen těžko někdo předpokládat, když sebevědomí Japonci tvrdili jak to zvládnou.
      Tedy na tvé soudy si počkám minimálně 5 závodů a pak budu teprve někoho soudit.
      Mě osobně mrzí jediné. EB už v prosinci loni říkal, že 14 dohnali a není to problém a teď potvrdil, že to tak není. To je asi jediný rozpor, který jemu a McL lze v současné době vytknout.
      Problém je totiž zcela jinde a srovnáš nesrovnatelné. Jak RbR tak R pracují na tomto voze kontinuálně již druhým rokem a dá se mluvit o evoluci jejich aut, zatím co McL bohužel staví vlastně od září zcela nové auto, tak myslím, že trochu času si zaslouží. Navíc si nekladou cíle o tom, že letos budou válcovat M a F, ale chtějí se reálně dotáhnout na RbR, což je sice obrovský cíl, ale i přesto realistický. No a jak je tu trefně mnohokrát napsáno, počkejme si těch pár závodů. Za mě i maličký posun v každém závodě bude super.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je úsměvné, jak mcl je "omluven" protože měl málo času na vyladění šasi na motor, ale TR je v pytli jenom kvůli hondě, přestože má nesrovnatelně menší zdroje než mcl, ale jejich šasi je určitě plně optimalizováno a za neúspěch může honda. Vážně brilantní názor!
        Ale s red bullem s tebou souhlasím, mcl nemá šanci ho letos dohnat

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          je úsměvné, že aby jsi mohl něco napsat, vybereš si úplně něco jiného než o čem se mluví. Ale pokud ti to tak vadí, samozřejmě, že i TR je omluveno, že nemá dokonalé šasí. Nikdo ani já jsem je nekritizoval, jenom jsem shrnul fakta. Časově na tom byli stejně jako McL. O tom se tady, ale nediskutuje. Zmíněno je to pouze v té souvislosti s výkonem loňského šasí Mcl a výkonu motoru. To co s tím šrotem (motor H) dokázal McL ke konci sezony asi nebylo o motoru.
          Jak sám píšeš tak u TR mají ještě menší zdroje než u McL, ale i přesto byli rovněž schopni postavit v minulosti dosti kvalitní šasí, dokonce i lepší než podstatně "větší" břatříček. Pokud to mám ale tedy z tvého pohledu doladit dokonce tak můj názor je jednoduchý.¨
          McL to poladí a bude prohánět RBR, ale TR, i když to poladí pořád budou mít co dělat s dojížděním na bodech. To bude hodně záviset na tom jak málo zdrojů mají u FI a W. Ano Mcl se podle mě s Renaultem za stávajícího rozdání karet jenom těžko stane bojovníkem o titul, ale to si bohužel myslím i o RbR, ale rozhodně se dostanou dál než s H. Ale to už jsem tady psal mockrát. Jedinou šancí McL bylo ono spojení s nezávislým dodavatel PhJ, ale to bohužel nedopadlo a tak dokud tam budou továrny jenom hodně těžko se stane, že je budou McL nebo i RbR porážet. (Konec konců i v době dominance RbR to vlastně byl tovární tým.) A nejsou to jenom zdroje, ale jsou to i možnosti továren ovlivnit své zákazník. I když říkají, že mají to samé, tak tomu snad nikdy nikdo nevěřil. Možná to tak bylo právě u R, ale jakmile začnou reálně bojovat o špici oni samy, tak prostě nedopustí, aby je porazil zákazník.
          No, ale to už jsem daleko od tohoto tématu. Nakonec snad jenom doplním, že ani nikdo od McL netvrdí, že by mohli bojovat o titul v tomto roce, ale kvůli akcionářům, nemohou prostě říci co tady píšu a všichni to vědí.
          PS: teď jsem vynechal R, tak si můžeš zase rejpnout z tohoto směru. Rád ti odpovím i na to, protože v rovnici RbR-McL je samozřejmě nutno kalkulovat i s tím, že nejlepší pokrok udělá právě R a bude prohánět nebo i porážet oba zákazníky.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Musím Tě opravit. McL od roku 2010 není tovární tým. V roce 2010 už místo Brawnu byl Mercedes GP, který převzal statut tovární stáje. Ale McL se tehdy stále těšil nadstandardní podpory, která rok od roku slábla. V roce 2013 už se z nich stal řadový zákaznický tým a už tehdy začaly námluvy s Hondou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              77.104.216.XXX
              Opět budu vypadat jako rejpal, ale můžeš mi napsat kde jsem psal něco o továrním tým McL ???? Je tam pouze věta, že to zkusili s H a to nedopadlo. To, že před vstupem M do MS jako továrního skončila i jejich exkluzivita (vlastně se dalo samozřejmě hovořit o továrním týmu) ze strany motoru od M, tady snad ví každý, to jsou jasné věci, které očekávám, že diskutující znají.
              PS: v diskusích očekávám hovor o aktuálním tématu, v tomto směru a v této diskusi je celkem zbytečné rozebírat co bylo před osmi lety. Aktuálně je průšvih s H a snaha to nějak napravit. Nevidím jediný důvod proč by jsme si tu měli honit tričko kdo z nás si víc pamatuje nebo, kdo z nás toho dokáže více vyhledat na netu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Eh, promiň. Špatně jsem si vyložil tu větu v závorce o RbR - tovární tým. Původně jsem si to spojil k tomu McL. Takže beru zpět a tím pádem úplně souhlas. Továrny si pojedou tam, kde sami chtějí a zákazníci s tím nehnou. Stejně tak FIA a Liberty ...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    185.156.120.XXX
    Teda to jsou titulky, že člověk žasne. Nic proti zdejšímu serveru, ale McLaren fakt ještě žije v dobách 10 a více let nazpět. Tehdy byli špičkovým týmem, ale od té doby se hodně změnilo, leaderem změn byl a je Mercedes. Zvětšování týmů, modernizace systémů, větší větrný tunel atd... Mclaren s Mercedesem, RedBullem a Ferrari v tomhle nedokázal držet krok a pak osudná chyba s Hondou.

    Tomu, že by předposlední tým z minulé sezony, který v bodovém hodnocení v poháru konstruktérů nezískal ani 5%(!) toho co získal Mercedes, měl špičkové šasi, tomu se můžeme zasmát. Když náhodou dojeli na bodech, tak díky štěstí a závodním schopnostem Alonsa. Dnes jsou týmem středem pole, výsledkama a zázemím. Znovu se dostat mezi špičkové týmy by znamenalo především sehnat klíčové investory a sponzory, jinak je šance minimální. I Renault v dobách 2005-2006 byl továrním týmem i když byli menší a měli i trochu štěstí a dobrý motor.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No oni to piší i jinde Martane.

      Jinak když máš motor slabší dejme tomu o 100 koní než Mercedes. ( to je cca co má tvé auto) hádej jak to dopadne, když začneš závodit. Ani nevíš jak máš to šásko nastavit, eliminuješ všechno....takže my se smějeme tobě. 12

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000820

        uzivatel000820

        185.156.120.XXX
        *** Jinak je mi jasné, že je i zde spousta fandů, kteří to prožívají a přejou si zázrak, ale tak trochu reality :-) Rychlý McLaren bych rád po takové době viděl, ale fakt mají velké manko na špičku, ne jen pro teď, ale i do budoucna. Hlavně v tom, že nemají sponzory a silného partnera a ještě je stojí spoustu peněz Alonso... ale to je známé.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama