DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000820
23:27 28.03.2018 185.156.120.XXXTaky jsem si říkal, jaká je to náhoda, holt smůla :-)
-
-
Ligier
15:31 28.03.2018 37.188.157.XXXTodle jsou fakt články... Že měl MC Laren super šasi to ví každý... Odkud? Jo Honda stala za prd. Ale letošní srovnání je jasné se stejným motorem má MC Laren problém i s Renaultem. Prostě letí zatím tam, kam Williams pár let zpět. A kam kdysi Lotus, Brabham a další. Zatím teda světlo na konci tunelu nevidím. Za roky co F1 sleduji už takhle dopadlo týmů... A s delší tradici než MC Laren-
GRAHAM
15:42 28.03.2018 77.236.218.XXX -
Situs
15:45 28.03.2018 85.70.164.XXXKdyž víš jak se vše posunulo a proč tak přesto ti přišlo úvodní představení McLarenu tak špatný? No jako může je někdo odepisovat, no oni sami sebe ještě určitě ne, a já taky ještě ne. Počkat si do půlky sezony a zhodnotit jejich přibližování se ke špičce mi přijde fér, neslyším od nich výmluvy, a rozhodně se ve výhledu nikam neschovávají, cíl je jasný.-
GRAHAM
15:59 28.03.2018 77.236.218.XXXVíš mě přijde, že pro tyhle fanoušky je lepší, to pojmout jako Wiliams a někteří další,... ty nic neříkají,zůčastní se, vydělají peníze, 4 motory nechtějí, mot. módy nepotřebují, odkrouží to a jde se na další rok. Vydělano... Ten který chce závodit , nastavuje si velké cíle, snaží se, je pak za troubu když se nedaří. A teď co je lepší.... -
-
Ligier
18:47 28.03.2018 176.74.136.XXXPokud se MC Laren zvedne budu rád. Ale zatím tam vidím jen velké proslovy a nejde o letošek. Jen jsem konstatoval dojem nic víc nic min. Na rozdíl od většiny zdejších nejsem fanoušek jedné stáje ale F1. A ten koloběh stáji tam holt je. Já bych taky rád aby tam ty stáje co jsem znal byly... Ale prostě se to mění. Nikdo nemá patent na vítězství a úspěch. I když posledních osm let je to vážně nuda...
-
-
-
uzivatel000820
16:01 28.03.2018 185.156.120.XXXSouhlas, ten historický pohled je důležitý, taky pamatuju týmy, které byly velké a dnes ani neexistují nebo spíše mají úplně jiného majitele.
Taky člověka napadne, že když odešel Adrian Newey, tak to šlo jak s Williamsem, tak teď s McLarenem postupně dolů, zajímavá paralela. -
-
Petr
16:09 28.03.2018 78.157.160.XXXTak někdo titulky, jiný články. Že měl McLaren loni super šasi, to ví to celý padok, týmy mají GPS a další údaje - nikdo z nich to nikdy nezpochybňoval, pouze potvrzoval. Šlo to vidět i loni z rychlostí a časů v sektorech. Ale když chceš předstírat, že je země plochá a nejde to dokázat, budiž.
A McLaren letí kam? Vždyť letos dosáhl největšího zlepšení ze všech týmů, v jediném závodě získal 40 % bodů z celé loňské sezóny. Pokud skončí pátý, bude to mega úspěch proti loňsku.-
-
Petr
16:47 28.03.2018 78.157.160.XXXPo těch posledních třech sezónách by to úspěch byl - splní tím svá očekávání po rozchodu s Hondou. A za rok - dva třeba boj o pódia a vítězství, o kterých mluvili. Pokud si někdo myslel, že vymění Hondu za Renault a hned vyhrají titul, tak to bylo hodně bláhové - v současné době, s automobilkami a soupeři, kteří jsou se zdroji jinde. Je to běh na delší trať a oni vědí.-
rock
16:52 28.03.2018 37.188.228.XXXŽe vyhrají titul, s tím jsem nepočítal. Koneckonců nepočítám s tím, že by ho vyhrálo Ferrari nebo Red Bull. Ale doufal jsem, že budou v reálných bojích o bednu a oni zatím budou v reálných bojích o jednotky bodů. No jo no, myslel jsem, že -s odhlédnutím od nákladů na motory- mají budget vyšší než třeba Renault.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.-
Petr
17:03 28.03.2018 78.157.160.XXXJo to beru, z tohoto pohledu to může být zklamání. Třeba ke konci sezóny nějaké to pódium urvou.. chystají hodně zlepšení. Pokud letos skončí čtvrtí, tak to možná budeš hodnotit jako úspěch i ty. A toho Kata už nech bejt, to už zavání spamováním - k tobě mi to nesedí-
jumpman
18:57 28.03.2018 178.255.168.XXXmožná by stálo za úvahu, podívat se na ten závod reálným pohledem. Alonso měl neuvěřitelné štěstí, že dojel 5. Nemohla za to výkonost auta, ale ohromná hromada štěstí (stejně jako nikdo nemůže tvrdit, že ferrari je po tomhle závodě favorit na titul). Jejich reálná výkonnost je na úrovni konce bodované desítky a při shodě okolností se nejspíš můžou pohybovat výš a při neuvěřitelné souhře okolností mohou i získat bednu, případně vyhrát. Ale uvěřit tomu, že dokáží stáhnout 2s na red bull, který je znám asi nejlepším sezoním vývojem je utopie...-
Petr
22:16 28.03.2018 78.157.160.XXXAle to nikdo nepopírá, že měli štěstí - ani McLaren v oficiálním prohlášení po závodě. Každopádně předvedli největší zlepšení ze všech týmů, Toro Rosso se díky Hondě nejvíce propadlo. A v závodě byl McLaren špici ještě blíže než v kvalifikaci.
Ale copak to nepatří k závodění, že někdo udělá chybu v boxech, že někdo odpadne a někdy vyjede safety car? Alonso na Sainze tlačil, ten udělal chybu.. to je taková klika? McLaren byl připraven a ty příležitosti využil. Piloti pod tlakem chyby dělají. A že vyhrál Vettel, na to se není třeba dívat reálným pohledem? Nebo na Bottase - ten by se nikdy na body nedostal, nebýt VSC. Pokud jsi sledoval strategie, tak to fungovalo i pro Red Bull. Využili toho oba a Verstappen nebýt smyku, tak zřejmě skončí na bedně. To všechno je tak "neuvěřitelné štěstí," které ale vadí jen u Alonsa? Ano, měl kliku, stejně jako pár dalších, ale ten obrovský progres v relativní konkurenceschopnosti tam jasně vidět je. Ale chce to ten reálný pohled
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek