DISKUZE K ČLÁNKU Vettelovi schází důvěra v letošní Ferrari, zpochybňuje sílu kvalifikačních módu Mercedesu

Sebastian Vettel i přes vítězství v Austrálii tvrdí, že novému monopostu Ferrari SF71H stále plně nedůvěřuje během závodu, kdy se mění jeho vyvážení. Vyjadřuje se i ke speciálním kvalifikačním módům Stříbrných šípů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettelovi schází důvěra v letošní Ferrari, zpochybňuje sílu kvalifikačních módu Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 27.03.2018 13:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 27.03.2018 10:17
Jinak je taky potřeba hoooodně pochválit jezdce… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.03.2018 11:02
Dojemné to bylo 03 01 »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.03.2018 09:04
Upřímná zpověď. 01 Pokud čísla co říká … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Taky mě trochu chybí důvěra v letošní Ferrari 05

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Jasně, Mercedes je rychlejší, ale to byl i na konci minulého roku. Aero koncept jim zůstal z minulého roku, takže je to spíš evoluce. Na začátku minulé sozony se trochu hledali s nastavením, porozuměním a práci s pneu. Letos tyhle věci zdá se nemuseli řešit, takže vypadají suveréně. Redbull se vydal taky víc cestou evoluce, dál vylepšují a rozvíjejí předešlý koncept. Ferrari si asi řeklo, že pokud chtějí porazit Mercedes, musí je porazit především na rychlých, motorových tratích, zvětšili rozvor, snaží se zlepšit poměr odporu vs přítlaku, v čemž by jim ten delší rozvěr měl pomoci. Znamená to však, že začínají z jiné startovní čáry než soupeři, kteří šli spíš tou cestou evoluce. Někde jsem četl, že pro Ferrari bude výzva hlavně v tom skloubení dlouhého rozvoru a vyššího rake sklonu, aby se jim dařilo správně utěsnit okraje podladlahy. Asi to není malé sousto, protože Mercedes jezdil nižší sklon minulý rok a ikdyž ho letos navýšil, pořád je to asi méně než Redbull a Ferrari. No každopádně se mohli opřít už o nějak zaběhlou koncepci aero, kdež Ferrari se to teprve učí řešit. Bude to docela zajímavé sledovat, jak se tyto tři týmy během roku se svými koncepcemi poperou. Redbull zůstal u svého, kratší mrštnější rozvor a vysoký sklon, Ferrari si nechalo ten sklon a prodloužilo rozvor, Mercedes zůstal u své dlouhé dlouhého rozvoru, ale naopak se k němu snaží získat ten sklon. Čistá spekulace z mojí strany: Mercedes zapracoval na rake, aby se zlepšil v pomalejších pasážích a Ferrari zase prodloužilo rozvor, aby se zlepšilo na rychlých tratích. Rozhodně do konstrukce auta muselo šáhnout víc, kvůli tomu snížení odporu přemístili i chladiče, změnil se tvar kapoty a oni si teď budou "hrát" s těma všema křidélkama, deflektorama a vším ostatním, aby nějak usměrnili proudění kolem nové kapoty a dařilo se jim těsnit tu podlahu. Mercedes vstoupil do sezony jako favorit bez zjevným problémů, které měli počátkem minulé sezony, to samé Redbull. Já si myslím, že Ferrari třeba v porovnání s těmito týmy mohli ztrati dvě, tři desetiny, ale třeba se jim v průběhu sezony podaří z nového konceptu "vytřískat" víc.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Hmm, zajímavé info, díky.

        Jo uvidíme, nicméně to asi na útok na titul letos nebude.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kevin

          Kevin

          80.250.30.XXX
          O útoku na titul bych taky moc nemluvil. První závod dopadl jak dopadl kvůli souhře mnoho okolností, ale především díky tomu, že Bottas udělal v kvalifikaci chybu. A jelikož se zase posílil aero vliv, zvýšili turbulence za dalším autem, tak bude postavení na rošto ještě více rozhodující pro vývoj závodu. Z tohoto pohledu má Mercedes asi dobře našlápnuto... Já to spší vidím, že kdyby se to vydalo správným směrem a nový vývojový směr by se ukázal správný, tak by to byla dobrá výchozí pozice pro příští rok. Jinak z pohledu kamer i z tabulky rychlostí v kvalifikaci sem si povšimnul, že Ferrari bylo na rovinkách nejrychlejší, což bývá i známkou poklesu přítlaku. Na kvalifikačním pokusu Levise bylo vydět, že disponuje větším přítlakem a některé zatáčky, zvlášt ty rychle projíždí krásně rovně. Tak u Ferrari "poklesnul" proti přímým konukretům přítlak, otázka je, kolik z toho vytřískali na té rychlosti v přímém směru a jak se postupně popasují s tím koeficientem účinnosti přítlak/odpor. Ze začátku čekám spíš problémy na pomalejších, techničtějších tratích, kde minulý rok byly spíš silnější, no uvidíme.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak je taky potřeba hoooodně pochválit jezdce Haasu, za utěšovaní mechaniků......správný přístup. 01 01 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Upřímná zpověď. 01
    Pokud čísla co říká článek sedí s realitou, tak je to těch 30 koní. Další VC prozradí více....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama