DISKUZE K ČLÁNKU Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff varuje šéfy Formule 1, aby moc neprovokovali prezidenta Ferrari Sergia Marchionneho, který nedávno pohrozil odchodem z královské disciplíny motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sportovní ředitel Mercedesu šéfy F1 varuje, aby Ferrari moc neprovokovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 148, poslední 18.03.2018 11:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 15.03.2018 12:58
jenže tohle není o bonusech pro ferrari, ale o… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 12:42
Právo veta, historický bonus, rozdělování příjmů,… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 15.03.2018 13:03
Nejspíše jsi nečetl, nebo nepochopil, o čem jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jumpman

        jumpman

        89.111.77.XXX
        úsměvný je spíš tvůj názor. Mě spíš příjde, že si nikdo moc nechce připustit tu věc, že dřív ferrari vyhrožovalo odchodem pro vylepšení svojí vyjednávací pozice, ale vždy stál v čele ferrari člověk zapálený pro sport. Jenže marchione je úplně jinej případ. To je člověk co do všeho krafe, ale ničemu nerozumí, je především v čele fiatu a do ferrari se nominoval spíš mimochodem. Nemá k ferrari žádný vztah, ale má vztah k penězům. Pokud ferrari nedostane bonus od liberty, tak jsou to peníze, které by muselo uvolnit z rozpočtu, který jde v současnosti do černé díry jménem fiat a marchinemu na jeho odměny a to on rozhodně nepřipustí a F1 s naprostým klidem opustí. Jenže ferrari tím odchodem již vyhrožovalo tolikrát, tak je nikdo nebere vážně a nechápou tu změnu povahy u kormidla a na to se snaží wolf upozornit...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          JT a Brawn tam dělali, takže vědí jak vše je.... a učetniho znají. Ale to není jejich bussines.
          Ano Wolff nebojuje za Ferrari, ale za sebe....Mercedes by pak neměl důvod pokračovat v F1 jako tým, ale asi by zůstal jen jako motorář.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            89.111.73.XXX
            nevěř tomu že by zůstali. Ono se sice vandruje do ferrari a jejich práv, ale to je zatím nikdy nezneužilo a bylo v podstatě klackem v ruce týmů proti promotérovi. Pokud by jednou ustoupili jednostrannému nátlaku od liberty, tak už by museli tancovat jenom jak liberty píská. Navíc v současné F1 je motorář nejhorší možné postavení. Za tvoje peníze si chtějí ostatní zazávodit a liberty mít zisk a dají ti sotva suchý z nosu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Má pravdu. Možná by zůstali. Ale motor by vývojově zůstal tam, kde by tovární stáj skončila. Rok, dva by si s tím někdo zazávodil, Mercedesu by se vrátilo pár desítek milionů a šmitec. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Ale kdepák, pokud by přišli další, tak by to byl další souboj.Další výzva.Motory ale musí být technologicky jednodušší.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  myslíš v kvalitě Honda? To by mercedes nemusel ještě další 4 sezony hnout brvou a pak by odešli středem neporažení...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Jinými slovy, je potřeba z toho udělat Formuli 1,5 03 Jestli sis to pořádně vše pročetl, jak všude avizuješ, tak asi víš, že ta jednoduchost je také hodně spjatá s unifikací. S tím mají velcí motoráři problém. Proč by Ferrari, Mercedes nebo Renault měli zapotřebí dělat napůl pohárový motor? To pak F1 hodí k ledu a nechají Hondu nebo Cosworth udělat pohárový motor. Budeš mít stejné gumy, stejné motory a už se budou lišit pouze šasí. Které díky pravidlům stejně budou čím dál víc podobné. Tam se potom zjistí, že se za šasí také zbytečně utrácí a bude hotovo. Jen se pohlídá, aby byly cca 4-5 sekundové rozestupy mezi F3, F2 a F1 a je to. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Vždyť za motory se platí, pokud vím. Vývoj motoru něco stojí, ale to by platilo tak či onak že, vyvíjeli by pro sebe. Jen místo 6 pcs jich udělají 18. Vem to selským rozumem....a nebo napiš proč to tak není.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                třeba proto, že na vývoj první iterace utratili miliardu, a každou další sezonu je ten vývoj stojí 200-400 mega a to je jen vývoj? Uvědom si, že za ceny co to jsou nuceni prodávat to sotva vyrobí, proto chtějí ten motor zachovat v co největší míře.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  A ten vývoj by stál kolik, kdyby dělali motory jen pro sebe, No kolik, ať se pobavíme. Já to neobhajuji, jen řeším fakta.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    takže si mají vyvinout motor pro sebe a potom komunisticky přikážeme, že musí svým soupeřům ten stejný motor dodat za výrobní náklady??? Ty jsi srandista

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      To tady přesně píši celou dobu. Automobilky těch pár desítek milionů vratky nevytrhne. Motor dají jen někomu, kdo jim bude loajální a bude za to patřičně vděčný. Ale jen dokud tam bude tovární stáj. Od té chvíle to ztrácí pro každého normálně uvažujícího manažera význam. 200 milionů ročně za vděk a malé logo na zákaznickém šasí. To moc reálně nevidím. Nehledě na možný fakt, kdy se vděk může proměnit v negativní reklamu, kdy potom je motorář nucen opět soutěžit se svoji stájí, aby nebyl za vola a tu brutální investici alespoň nějak umořil (např. RB-Renault r. 2014).
                      Což mimo jiné také nahrává tomu, že Renault se také může zvednout s ostatními, jakmile skončí tahle generace motorů.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Právo veta, historický bonus, rozdělování příjmů, rozpočtové stropy, nové motory, .... těžko neprovokovat Ferrari. Podle mě Liberty nemá moc manévrovacího prostoru, protože vše souvisí se vším a vlastně krom zachování historického bonusu těžko může Liberty s něčím vycouvat. Podle mě už není tak uplně o čem, Liberty musí představit svou vizi, a ber nebo neber. Já prostě souhlasím že tento stav již je dlouhodobě neudržitelný a změna je nutnost. Nikdo jinej takhle do F1 nechce, a bylo by to jen otázkou času nic nedělat.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jenže tohle není o bonusech pro ferrari, ale o celekovém rozdělení příjmů z F1. A´t se ti to líbí nebo ne, tak čistej zisk je dělenej 50/50 mezi týmy a promotéra a nevím, proč musí dostat promotér více méně stejnou část jako ten co reálně nese náklady na to, že se něco vydělá.... Podle mě by nebyl problém, aby bonusy ferrari zůstaly, ale nastavilo se to tak, že za historický přínos by dostal v podstatě každej tým podle titulů + sezon a šlo by to s podílu liberty. Ale liberty nechce pustit ani chlup ze svého a o tom to celé je. Raději se najde společný nepřítel - ferrari - aby se do něj všichni pustili, ale že je to v podstatě nevýznamný příjem oproti tomu, co zůstane liberty, o tom se taktně mlčí...

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Nejspíše jsi nečetl, nebo nepochopil, o čem jsem teď psal. Já právě psal že historický bonus je asi to jediný co Liberty může ponechat, jenže ty ostatní věci vnímám tak že se musí změnit, nikdo takhle do kolotoče F1 vstoupit nechce, a to nelze výhledově akceptovat.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          On si někdo bláhově myslí že to je šampionát Ferrari. A on není....vlastní to někdo jiný a ten kdo to vlastní ten rozhoduje.Nabízí peníze za "práci". Dělá pravidla. Nikdy to nebylo obráceně. 12

          To že BE to musel kočírovat přes Ferrari a jim se to líbilo, už dnes neplatí.
          Myslím že se na pohodu dohodnou a myslím že Ferarri bude skřípat hodně zuby, ale dohodnou se. Oni musí udělat jediné(Liberty), zbavit se závisloti na automobilkách.IMHO pro to udělají vše, když zaplatily za tento produkt tolik peněz.


          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • manson

            manson

            89.177.216.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Respektuji tvůj názor, Ferrari je jistě důležité....ale ne tak jak s prezentuje.
              Je potřeba si uvědomit, že se zase tak moc nezmění, jen bude rozhodovat vlastník a FIA. Dříve rozhodoval BE a použil k tomu Ferrari.
              Nikdo nenutí Ferrari utracet více, než v F1 dostanou.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Ale nutí je se dělit o své motory. 03 A přes to je mohou stále držet u zdi.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ano, dohoda je taková, že pokud se motorář účastní F1, musí se dělit o motory.Je to součast dohody, bussinesu, se kterou všichni souhlasily. Co na tom není jasné?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama