DISKUZE K ČLÁNKU Výfuk i zadní křídlo Renaultu jsou OK. Nesmí pro ně ale používat nepřirozené módy motoru
Mezinárodní automobilová federace (FIA) po stížnostech soupeřů zkoumala zadní část Renaultu RS18, který má výfuk nasměrován směrem k horní části přítlačného křídla. Řešení je podle ní v pořádku, tým ale nesmí používat nepřirozené módy motoru, kdy by jej ofukovalo i tehdy, pokud by pilot neměl sešlápnutý plyn.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Výfuk i zadní křídlo Renaultu jsou OK. Nesmí pro ně ale používat nepřirozené módy motoru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
07:49 14.03.2018 77.48.94.XXXdo každého auta posadí FIA minimálně jednoho komisaře, který bude kontrolovat, kdy má pilot sešlápnutý pedál a zároveň čučet do výfuku, jestli z něj náhodou neproudí spaliny...
proboha, to jsou opět starosti na zcela nesprávném místě! tvrdím to tu už neskutečně dlouho - nechme konstruktérům volnější prostor. ať FIA omezí měřitelné parametry ( kterým rozhodně umístění výfuku je ) a ostatní ať nechá na vynalézavosti konstruktérů. v minulosti byly vždy nějaká zajímavá řešení, někdy přímo extravagantní a to se mi na F1 moc líbilo. teď toho, i díky sešněrování pravidly, ubývá a i to, podle mého, snižuje kredit F1. bohužel.-
Face
07:57 14.03.2018 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
08:33 14.03.2018 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
09:27 14.03.2018 37.188.152.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
tom11
08:53 14.03.2018 77.48.94.XXXmožné to je. není to pouze společensky akceptovatelné v současné přecitlivělé době. ale míra odpružení je zrovna jednou z hodnot, která by se případně dala docela dobře měřit, takže spadá do zmíněných měřitelných hodnot, které by mohly být dány. je jasné, že se vším budou konstruktéři zkoušet jít na samou hranici. ale právě o tom F1 je ( měla by být ).
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek