DISKUZE K ČLÁNKU Talentovaný Verstappen nemá rád stará auta a srovnávání - ani s těmi nejlepšími. Proč?

Max Verstappen nemá rád, když se ho někdo snaží srovnávat s jinými piloty, byť by šlo o ty největší velikány Formule 1. Nikterak ho nevzrušuje ani jízda se staršími vozy či motorkami, zálibu má spíše v těch současných.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Talentovaný Verstappen nemá rád stará auta a srovnávání - ani s těmi nejlepšími. Proč?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 02.02.2018 07:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 29.01.2018 22:33
Sice Maxíka příliš nemusím, ale váš názor (pidry,… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2018 15:21
já sem si říkal, že ty starý auta nemá rád hlavně… »
» pidro (Hlasovali 3 lidé) 29.01.2018 14:08
Tuším že se tomu říká sebestřednost, »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Pro jumpmana:
    Ono záleží, jak na to hledíme. Já si nemyslím, že by měl Max nějak výraznou proteci v porovnání s některými ostatními piloty. Hodně náš pohled ovlivňuje jméno a fakt, že je synem člověka, který F1 prošel. Ale já jsem přesvědčen, že kdyby neměl talent, nebyl dostatečně rychlý, tak ho do F1 nedostane ani jméno Ecclestone. Je to prostě zavádějící pohled.
    Myslíš si, že třeba takový Hamilton, nebo Vettel měli menší protekci, než měl Max? Dnes fungují akademie týmů, které si vychovávají nadějné piloty. A pokud na to ten kluk má, tak dostane šanci velmi brzy. Osobně jsem zvědav na Michaelova synka. Tam cítíš též protekci? Nebo bude muset také dokázat, že jezdit umí?
    V dnešní úzkostlivě sterilní F1 si nikdo nelajzne posadit dítě do superrychlého auta a poslat ho závodit, když si není stoprocentně jist, že to dítě na to má. A Max dokázal, že na to má. K dojmu protekce mnohé svádí jeho jméno. Ale odmysli si jméno a zjistíš, že šlo o podobně standardní cestu, jako v případě jiných. Jos Verstappen žádnou stáj nevlastnil, aby tam mohl posadit svého synka na úkor jiných, lepších. Maxíka si vybrali manažeři kvůli potenciálu, který v něm viděli, stejně tak jako Schumiho, či Sennu.
    Tak že opakuji, pokud na to hledím pohledem Verstappen, Senna, Villeneuve, Hill byli protekční spratci svých slavnějších rodičů (strýců), pak vidím protekci. Pokud se ale nad tím trochu více zamyslíš, tak o protekci zas tolik mluvit nelze. (Pro mne je protekce to co jsem popsal výše. Otec, "majitel stáje," vezme svého synka na úkor někoho lepšího.) To, co se stalo v případě Maxe, je srovnatelné s "protekcí" u jiných pilotů včetně Senny a Schumachera.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      89.111.77.XXX
      tak to se lišíme hlavně v tom, jak se díváme na protekci. Pro mě to je odlišný přístup než k týmovému kolegovi v rámci týmu a odlišný přístup k jeho činům než u ostatních pilotů v rámci FIA. V obou případech je "nepochopitelně" protěžován. Když jsme diskutovali o podobnosti se "S" tak mi šlo hlavně o to, že tihle "S" museli nejprve v F1 něco dokázat, než se s nimi takto začalo zacházet, ale maxík má tento přístup od prvního závodu a pokud by měl sainz stejné podmínky (případně štěstí na výdrž auta) jako maxíček, tak si myslím, že ho zadupal do země. Sainz totiž dokáže jet i hlavou - určitě to není tak atraktivní jako Maxův styl buď mě pustí nebo bude rána - ale v konečném důsledku je pro mě sainz lepším pilotem. Stejně tak mě vychází ze srovnání lépe ricci než maxík a přesto je maxík u red bullu protěžován. Nechci popírat, že ten kluk má talent, ale myslím si, že by mu papíček mnohem víc pomohl, kdyby mu občes vlepil záhlavec a přinutil ho poslechnout názor dalších pilotů, než aby mu u FIA vyběhával pardony a na ostatní piloty si se synáčkem jenom mávali prostředníčkem....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ano, tak v tom se lišíme. A ne jenom v tom. Já chápu tvoje pocity z Maxe, protože mám podobné, ne-li stejné pocity. Jenom na rozdíl od tebe, nesdílím přesvědčení, že po určitých "zásluhách" v F1 mají někteří piloti nárok na takovou protekci. Zatímco jiní ten nárok nemají nikdy a někteří si na to ještě musí počkat. Těm, co ten nárok nemají nikdy, ( se pak říká nýmandi, dřeváci a podobně) a mají jen tu smůlu, že se v začátcích dostali k protečňákům a ti už měli svou protekci řádně ošéfovanou. Jakmile tyto protekčňáky začali ohrožovat (nebo se protekčňáci jen cítili ohroženi), byli vykopnuti a najmuti jiní začínající, nebo zkušenější nevýrazní. Já tohle neuznávám a proto tu píšu na plnou hubu nesouhlas. Možná, že Max jen dostal od papínka rady, jak tomuto předejít a začal se chovat stejně jako ostřílení protekčňáci. Já ho neobhajuji, jen srovnávám a vidím podobnosti, které mi vadí jak v případě Maxe, tak v případě Schumachera, nebo Senny, ale i jiných. Aby to nebylo jenom o těchto třech.

        S tvým názorem na Sainze souhlasím. Proto, že mám podobné vnímání Irvina, nebo Barika ve srovnání se Schumacherem. I když mi je jasné, že ani jeden z těchto dvou neměl na to, aby Schumiho porážel. Jen si myslím, že ho mohli porazit (jednou, když by se zadařilo a dostali podporu od týmu). Něco jako v případě Nico Rosberga. Styl "buď Schumacher, (jméno lze nahradit jiným, třeba Senna), nebo nikdo", mi moc fér nepřipadá.
        Sám vnímáš "lepší" kvality Maxových kolegů a přitom tolerance Senna stylu a jisté protěžování Maxe v týmu zapřičinní, jejich horší výsledky. Nemohly tyto skutečnosti mít stejný efekt v případě Schumacherových kolegů? Já vím, že tyhle pitomosti psal Jirka 1. Tak je odemne trochu nefér je vyvracet v diskuzi s tebou, když tvoje argumenty, (na rozdíl od většiny Schumiboys), nejsou povrchní a i když někdy nesouhlasím, tak tvoje názory vnímám. Ale napsal jsem to proto, aby byla evidentní podobnost, protože se pořád vracím ke svému původnímu názoru. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Tvůj názor beru, protože si schopný rozumné diskuze 11 Já jsem fanoušek schumachera, o tom žádná, tak tam asi u mě nebude úplně realistický pohled na věc, ale co nadělám.
          Ještě k té protekci - ono když se podíváš zpětně časem, tak v podstatě každý mistr světa nějakou měl a komisaři nad jeho činy přivírali oči a je jen otázkou toho komu fandíš jestli si to přiznáš či nikoliv. Ale to je právě to jádro problému, že z mého pohledu si tu protekci skoro každý musel nejprve zasloužit svým výkonem. Tohle maxík zkrátka neabsolvoval. Mě vadí ten trend, kdy se do F1 dostane smrkáč, který v podstatě nemá řidičák na normální auto a tváří se tak, že mu všichni musí zobat z ruky. On je v podstatě takový i stroll, ikdyž kolem něj ten humbuk není takový jako kolem verstapena. Víš, chápu, že ti ten schumacher leží trošku v žaludku, ale zkus se podívat kolikrát byl v "první kariéře" poražen týmovým kolegou v kvalifikaci. Zjistíš že 8x a to za 12 sezon. Myslíš, že tohle je dáno jenom protekcí? Takovouhle statistiku nemá žádný jiný pilot...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Ale Ferrari V10 2004 na poradnych slickach by se mu asi libilo 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    86.49.72.XXX
    Až jej za nového Ayrtona Sennu označí brazilská média, tak tomu začnu věnovat (vyšší) pozornost.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    88.100.206.XXX
    Tuším že se tomu říká sebestřednost,

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      já sem si říkal, že ty starý auta nemá rád hlavně proto, že by si mohl ufakčit bebino, kdyby se to pokusil řídit, on potřebuje auto, co udělá 90% věcí samo...

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Je to mladej sopel a i když mu rychlost nikdo upřít nemůže, je to skutečně jiná generace a navíc byl určitě doma vychováván jinak, než jsme byli my. Nikdy mu nic nechybělo a tak má ego až na půdu...
        Na druhé straně také nic na těch starých autech nevidím za kouzelného, byly to skutečně pojízdné rakve, spíš oceňuji ty, kteří měli odvahu a schopnosti tehdejší monstra zvládat.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jenže ve své době to byl vrchol techniky a jak řikáš, tehdy to chtělo chlapa z gulama aby to byl schopen dotáhnout na hranu. Proto dokážu pochopit, že i současní piloti se v tom rádi svezou a chápou, co dřív skuteční piloti riskovali. Tenhle "pilot" ale má jiné preference a chápu, že jemu se nic riskovat nechce, protože on je přeci ten nejlepší ve všem a nikomu to nemusí dokazovat a od nikoho se nemůže nic naučit

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Sice Maxíka příliš nemusím, ale váš názor (pidry, jumpmana a Jirky 1) nesdílím. Max závodí v současné F1 se současnými vozy. Jakýkoliv vztah k minulým autům je mu, z hlediska jeho výkonnosti, k ničemu. Je sice hezké vědět o historii sportu ve kterém chce být úspěšný maximum, ale i když neví vůbec nic, tak mu to nijak nemůže vadit (a v jistém slova smyslu mu to může i pomáhat). Je to prostě způsob boje "jiné" generace. Takový Senna, nebo Schumacher by také neměli koule na to úmyslně sejmout své soupeře v boji o titul, kdyby seděli v autech šedesátých, či sedmdesátých let. My, kteří pamatujeme každý rok několik mrtvých v řadách pilotů F1, nemíváme pochopení pro takový styl jízdy. Mimochodem Max je jejich nástupce. Protěžovaný ignorant. Tak doufejme, že neskončí, jako tito dva.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              83.208.30.XXX
              Asi tak. 01

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              je jasný, že v takovým autě závodit nemusí, ale pokud se snaží prezentovat jako pilot F1, tak by měl mít auta tak nějak v krvi a neříkej, že se ti nelíbí ty starý stroje, které museli skuteční piloti opravdu krotit. Já toho člověka vážně nemusím ale poté co mi tady dal Petr čočku se na něj snažím dívat alespoň trochu nezaujatě, jenže co prohlášení to perla a je pro mě stále složitější brát ho alespoň částečně. Pokud ho chceš srovnávat se shumacherem nebo sennou, tak prosím nezapomeň, že tihle pánové nic nedostali na stříbrném podnose, ale museli se tvrdě prát o své místo na slunci a to že to často nedělali způsobem gentlemanů je věc jiná. Tento panáček je pouze protěžovanej namyšlenec, co si myslí, že v 18 je mistr světa a má na ten titul automatické právo. Možná ho někdy získá, možná ne, ale v 18 letech by měl být schopen přiznat, že se musí pořád něco učit a ne všechny posílat tam, kde slunce nesvítí a za každou svoji chybu svalovat vinu na všechny okolo

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Podívej, já F1 sleduji fakt hodně dlouho. A stará auta se mi líbí (ne nadarmo se považují sedmdesátá léta za zlatý věk F1. Plně se s tímto názorem stotožňuji. Ale i šedesátky (doutníky) mají pro mne své kouzlo, i když jsem to nezažil. Respektive zažil, ale o F1 se ještě nezajímal.
                Ve své reakci na vás jsem chtěl jen vyjádřit názor, že vnímání pilotů a událostí v F1 je hodně ovlivněno generačními rozdíly. A generační rozdíly hrají roli, jak v přístupu pilotů k závodění, tak ve vnímání F1 fanoušky. Prostě na stejnou "událost" nehledí fanda, který zažil sedmdesátky stejně, jako fanda který fandí až od devadesátých let. A tak to jde dál. Každá generace je "zatížena" generačními zkušenostmi a skrze tyto se na jednotlivé události kouká.
                Já srovnávám Maxíka, Sennu i Schumachera a nevidím moc rozdíly. Všichni těžili a těží z jisté míry protěžování. A i Maxík musí něco umět a musí tvrdě pracovat. Nemysli si, že mu dnes někdo něco dá zadarmo, tedy kromě komisařů a mocných v F1. Ale to dostávali i mnou zmiňovaní. Tak že já rozdíl nevidím. Ono totiž v F1 více jde o Bernieho filozofii podpory kontroverzních pilotů o jejichž (pře)činech se píše, mluví a diskutuje. A za vše Bernie inkasuje. Sport jde stranou. Fanoušchi Senny podobně jako ty koukáš na Maxe, koukali na Schumachera. Fanoušci Schumiho, tak koukají na Maxe. A věřím, že fanoušci Maxíka budou stejně kritičtí k dalšímu kontroverznímu nástupci. 03

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  tak já F1 sleduji od 82 roku (tak nějak jak se v té době dalo - naštěstí jsme chytali ORF) tak ty starší moc nepamatuju, ale přečetl jsem v podstatě vše co se dalo o F1 sehnat 14 a obdivuju piloty jako byl jim clark, steward, vileneuve... proto mě celkem vadí tento člověk.Já se totiž nemohu plně srovnat s tím, že ho přirovnáváš k sennovi nebo schumacherovi. Beru, že talent má, ale vystupování má jako pravej vesnickej hulvátskej buran. Sennovi jsem nikdy nefandil, ale dokážu uznat jeho kvality (ikdyž nesouhlasím s jeho glorifikací) a souhlasím, že byl protěžovaným pilotem. Jenže kdy začal být protěžován - po přestupu do mcl! A kolik let už působil v F1 a co do té doby dokázal? Jeho protěžování si vzal na starost denis a tlačil ho na úkor prosta, ale senna dokázal že se dokáža prosadit již v mnohem slabším autě! Stejně tak schumacher. O jeho protěžování může být možná řeč až od roku 95, ikdyž někdo si může myslet, že to bylo již v roce 94, ale ať je to jak je to, tak schumacher v té době závodil již 3 roky a dokázal na mnohem slabším voze zvítězit. I ten titul v 94! Vždyť je to poslední titul motoru cosworth! Ale co verstapen? O co on opírá svoji aroganci? Že ho dokázal tým dotlačit k nějakému vítězství na úkor jeho kolegy? Že dokázal porazit sainze, kterému kupodivu většinu času nefungovalo auto? Já nevím, talent má, ale rozhodně si z něj nemám tendenci sednout na zadel. Je z generace pilotů, která do F1 teprve pomalu míří a až čas ukáže, zda tenhle člověk něco vůbec dokáže, nebo zůstane kecalem jako jeho otec...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Však z tvých diskuzí (z let minulých) jsem podchopil, že F1 miluješ a že ji máš "načtenou". Každého trošku serióznějšího fanouška zde, si snažím zařadit dle jeho názorů do období kdy začal F1 sledovat. U tebe jsem se trošku sekl, předpokládal jsem tak období okolo 1987-88. 05
                    A i když to lze těžko ověřit (protože se neznáme), tak tvrdím, že lidé pamatující stejné éry F1 mají velmi podobné, ne-li stejné názory na pozdější události. Mám tu okruh lidí se kterými se shoduji. Aniž bych cokoliv napsal, přečtu si jejich názor a dám plus. A věřím, že velká většina těchto diskutérů sleduje F1 +- stejnou dobu jako já. A tak lze "seskupit" i blízké náhledy dalších "generací" (kde slovo generace není zrovna přesné vyjádření oněch skupin). 03
                    Maxíka srovnávám se Sennou a Schumacherem jednoduše proto, že těch srovnatelných, respektive podobných, ne-li shodných věcí vidím spousty. Ty sám jsi nakousl hned některé. Všichni byli(jsou) bezesporu velcí talenti. Všichni vyhráli nějaký ten závod v "průměrném autě". Protože i RedBull současnosti má k TOP autu dost daleko a lze srovnávat jeho výkonnost se Sennovým Lotusem, nebo Schumiho Benettonem. Tým tlačil jak Sennu, tak Schumiho na úkor jeho kolegů. To vidím opět jako shodné s Maxem. Senna dokonce prosadil za svého kolegu Dumfriese, na úkor Warwicka, kterému svým způsobem zmařil postup do lepšího týmu a možná i celou kariéru. Stejně tak Hakkinen by mohl vyprávět. A Schumi? Přečti si názory otce Maxe, jak se u Briatoreho Benettonu zacházelo s ním a jak se Schumacherem. Teď jde o to, čemu chceš věřit a čemu ne. 03
                    Porážku Sainze lze též bezproblémů napasovat na příklady obou těchto pilotů z dob minulých. Každý, kdo chce získat titul, musí nejprve "zlikvidovat" svého stájového kolegu. A že se nejedná o likvidaci ve sportovní rovině ti snad vysvětlovat nemusím.
                    Já jsem neseděl na zadku ani ze Senny, ani z Schumachera a nesedím ani z Maxe.
                    Napíšu to ještě jinak. Ty jsi např. ochoten Schumimu odpustit jeho unfair způsoby, i když uznáš, že byly nefér. Ale už nejsi ochoten odpustit Maxíkovi ani jeho názory, postoje a způsoby. A to ještě opravdovou prasárnu, alá Senna/Schumi, nepředvedl. Což považuji též za vypovídající názor lidí sledující F1 zhruba od půlky osmdesátek, kdy vznikl Senna styl (a nemluvím jen o způsobu závodění). 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ještě dodatek. Opravoval jsem si pár překlepů v tom elaborátu a napadlo mne. Nechci, aby sis myslel, že se nad tebe snažím nějak povyšovat, či tě školit. To vůbec ne. V mnohých tvých názorech ani nevíš, jak ti rozumím.
                      F1 se vyvíjí čím dál více k bezpečnosti, ale též sterilitě. A čím dál víc se zdokonaluje technika a tím pádem ubývá přímý vliv pilotů na výsledky. Tak že názory, jako "bebínko" se staršímy auty v rukou soudobých "namachrovanců", mívám i já, když mě tu občas někdo naštve sým ignoranstvím. 03 Takže tvůj postoj beru, akorát se v lecčems neshodnem. Což ale je zcela normální a není to nic špatného.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        tak jasně že má každý nějakého svého oblíbence a ikdyž sennu nemám rád, tak schumachera obdivuju, hlavně za to, kam dokázal dostat ferrari. Já si osobně moc nemyslím, že by byl schumacher zase tak protěžovanej, zvlášť na úkor staršího verstapena, protože ten byl dřevák i ve srovnání s jinejma pilotama a jeho nářky mi přijdou stejný jako irvinovy nebo barikovi a když oba měli možnost řídit auto, se kterým mohli sáhnout na titul, ani jeden to nedokázal (irvine 99, barik 2009). Pokud se ale budeš bavit o letech, kdy si ti piloti vybudovali v týmu nějakou pozici svými výsledky, tak tam už je pochopitelné, že se jim auto šilo na míru a v těch dřívějších dobách to mělo poměrně velký vliv. Jak senna tak schumacher preferovali přetáčivý vůz a tým jim to tak stavěl, ale většina pilotů měla raději nedotáčivé auto a potom se není co divit, že se jim zdálo, že ten druhý má úplně jiné auto...
                        A stím tipováním seš celkem dobrej 03 já beru za dobu, co jsem začal sledovat F1 rok, kdy sem viděl asi 6 závodů a abych byl upřímný, tak si ani nepamatuju, které to byly, ale uchvátil mě vileneuve na ferrari takovým způsobem, že jsem začal F1 sledovat víc a jsem od té doby fanouškem ferrari...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          V případě Irvina si myslím, že nářky byly více než oprávněné. V roce 1999 se půl sezóny jelo na Schumachera a Irvin mu měl za úkol pomáhat. V Anglii si Míša zlomil nohu a Ferrari jeho sezónu odepsalo. Až v tento moment dostal Irvine "povolení vyhrávat". A během zbývající půlky sezóny byl v boji o titul, který mu unikl o pouhé dva body. Nezapomeň, že Schumi mu odmítl pomoci v závěru sezóny to za prvé a za druhé, kdoví, jak by to dopadlo, kdyby se jelo celou sezónu na Irvina? Jsem přesvědčen, že by ty potřebné dva body někde našel.
                          To jsou právě ty zaujaté pohledy. Na jednu stranu fans Schumiho považují TR v jeho prospěch za přirozený jev a na druhou stranu nejsou ochotni uznat kvalitu jeho stájových kolegů a sviňárny, které jim Míša působil. 02 Až RedBull začne stavět auto na míru Maxovi a preferovat ho, tak jak byli preferováni Senna se Schumacherem, tak Maxík zašlape každého svého stájového kolegu, včetně Ricciarda, Vettela, nebo Hamiltona. A to k Schumimu byli vybíráni týmoví kolegové, kteří nesměli mít mistrovské ambice.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            nemůžu s tebou souhlasit. Schumacher že irvinovi nepomohl? Jak chceš teda nazvat závod v malaysii? To že potřeboval v japonsku porazit hakiho a nedokázal se mu ani přiblížit, za to snad schumacher nemůže, nebo ano? A nemyslím si, že pokud by dokázal být kterýkoliv kolega rychlejší, tak že by status jedničky vydržel u schumachera. Jak irvinův tak barikův problém byl v tom, že nedokázali být rychlí na všech tratích, ale pouze na několika vybraných a s tím ten titul vyhrát moc nejde...
                            V dnešní době stavět auto na míru zas až tak moc nedává smysl, protože je dané rozložení hmotnosti pravidly a dalším nastavením jsou schopni inženýři auto velice dobře přizpůsobit všem požadavkům, alespoň u top týmů, pokud teda ten jezdec ví co chce...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama