DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Ferrari je po Mercedesu druhým výrobcem pohonných jednotek, který na testovací stolici dosáhlo hranice 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.01.2018 08:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    dosáhnout se současnými motory 1000 koní by asi zvládl každý z výrobců. Otázka ale je s jakou spotřebou, a jakou spolehlivostí.
    Nic víc, než reklama.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      No to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy, protoze by se jinak uz vsichni chlubili. No se spotrebou a spolehlivosti mas pravdu, ale Mercedes a Ferrari s tim problem nemelo, takze tipuju ze budou zase o tridu pred Renaultem. Dle meho je to jen otazka Hondy, jestli bude take o tridu za Mercedesem a Ferrari nebo za nimi o dve tridy, tzn. tridu za Renaultem. Dle meho testy a uvodni tri zavody pujde jen o toto rozlousknuti a ostatni je vicemene jasne, tzn. titul Ferrari nebo Mercedes.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Jestli se nepletu, tak je tu jedno omezeni okamziteho prutoku a druhe spotreby na zavod. Takze minimalne okamzita spotreba u toho motoru musi splnovat pozadavky, jinak by nemelo smysl neco takoveho vyvijet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak uplynula sezóna jasně ukázala, že jediný, co bylo o třídu horsi, bylo šasi RB. Protože motor měli v okně pro vítězství... Já vím, že si přeješ neúspěch Renaultu, ale ono to s ním bude jen lepší, každým rokem do toho sypou víc a víc a to se samozřejmě projevuje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zajímavý. Tak se ukázalo, že šasi měli o třídu horší, protože na začátku možná bylo jen na úrovni vítězného vozu a od třetiny sezony bylo přý jen o 0,5s lepší. To je fakt, dobrou práci odvede jen ten tým, co ho má lepší nejmíň o vteřinu než ostatní a to po celou sezonu. 12
          Ale přejeme ti, aby se ty prachy konečně začly projevovat a budeme doufat, že ty stáje s Renaultem budou mít vždy o 0,5s lepší šasi než všechno ostatní.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama