DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Ferrari je po Mercedesu druhým výrobcem pohonných jednotek, který na testovací stolici dosáhlo hranice 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.01.2018 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 24.01.2018 12:50
No to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy,… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2018 12:29
Ted uz jen cekam, kdy se vytasi Renault s… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2018 12:34
Mercedes a Ferrari naslo pres zimu pres 50 koni.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    S minulými turby které měly ještě o 100 ccm menší obsah na stolici prý dokázali dostat výkon hdně 1 440 koní. Psáno v článku: Nejsilnější motor v historii F1 měl turbo a původ v ojetých BMW
    Co k tomu dodat? Asi nic.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      To je úplně irelevantní informace. Kdybys na ty pravěky motory dal dnešní restrikce dany pravidly, tak budou na 1/3 výkonu a i tak kvůli spotřebě nedojedou do cíle.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Irelevantní. Při plném výkony by do cíle kvůli vysoké spotřebě nedojely ani ty současné motory.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Taky by sis mohl uvědomit, že od doby starého turba už uplynulo dlouhých 30 roků.
        Za tu dobu vývoj hodně pokročil a u civilních vozů se při stejné spotřebě zvýšil výkon zhruba o 100%.
        Kdyby turba v F1 nebyly tehdy zakázané, tak věř, že by dnes taky dokázaly dávat 1000 koní a to se stejnou spolehlivosti i spotřebou jako dnešní kyseliny.
        A to prosím s mnohem menší váhou než současné hrůzy.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    91.118.58.XXX
    To by byla paráda, minimálně jako letos, a aby si to Ferrari nepoto na tratích, které jim sedí víc. A RB snad bude taky na blízku.
    Plus pak očekávám pěkné souboje další trojky. Renault, McL s Force. A ke konci sezony věřím, že by se mohl McL dostat na úroveň RB.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        No letos to asi bude poslední sezóna, kdy bude mít RB šanci na pravidelná pódia a snad i vítězství. Od roku 2019 očekávám RB - Honda daleko za McLarenem a Renaultem.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      RB předpokládám, že bude blízko/daleko jako v roce 2017, tzn. Jeho velkou výhodou bylo/bude, že za Ferrari jezdil/jezdí Kimi, kterému se z nějakého důvodu nechtělo jezdit rychleji, ikdyž auto na to mělo. Takže RB vypadal konkurenceschopně (rozuměj měl šanci na titul), ikdyž to tak prostě není. Doufám, že Ferrari konečně s motorem a šasím pokročí ještě více a bude ještě lepší než na začátku roku 2017.
      Jinak z mého pohledu, pokud bude McL soupeřit s FI ale hlavně s továrním Renaultem tak je to pro McL prohra. Už v roce 2017 byl McL před Renaultem, není tedy důvod s nimi letos soupeřit. McL by měl, minimálně od půli sezony, okupovat jasně 4. příčku, být někde mezi RB a zbytkem světa a pozvolna dotahovat RB.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Uvidíme kde se nám vytvoří startovací čára ve výkonnosti týmů a kde konkrétně bude McLaren. Brzo se začne lámat chleba, doufám že to bude minimálně tak jak píšeš, minimálně! 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    dosáhnout se současnými motory 1000 koní by asi zvládl každý z výrobců. Otázka ale je s jakou spotřebou, a jakou spolehlivostí.
    Nic víc, než reklama.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      No to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy, protoze by se jinak uz vsichni chlubili. No se spotrebou a spolehlivosti mas pravdu, ale Mercedes a Ferrari s tim problem nemelo, takze tipuju ze budou zase o tridu pred Renaultem. Dle meho je to jen otazka Hondy, jestli bude take o tridu za Mercedesem a Ferrari nebo za nimi o dve tridy, tzn. tridu za Renaultem. Dle meho testy a uvodni tri zavody pujde jen o toto rozlousknuti a ostatni je vicemene jasne, tzn. titul Ferrari nebo Mercedes.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak uplynula sezóna jasně ukázala, že jediný, co bylo o třídu horsi, bylo šasi RB. Protože motor měli v okně pro vítězství... Já vím, že si přeješ neúspěch Renaultu, ale ono to s ním bude jen lepší, každým rokem do toho sypou víc a víc a to se samozřejmě projevuje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zajímavý. Tak se ukázalo, že šasi měli o třídu horší, protože na začátku možná bylo jen na úrovni vítězného vozu a od třetiny sezony bylo přý jen o 0,5s lepší. To je fakt, dobrou práci odvede jen ten tým, co ho má lepší nejmíň o vteřinu než ostatní a to po celou sezonu. 12
          Ale přejeme ti, aby se ty prachy konečně začly projevovat a budeme doufat, že ty stáje s Renaultem budou mít vždy o 0,5s lepší šasi než všechno ostatní.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Jestli se nepletu, tak je tu jedno omezeni okamziteho prutoku a druhe spotreby na zavod. Takze minimalne okamzita spotreba u toho motoru musi splnovat pozadavky, jinak by nemelo smysl neco takoveho vyvijet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Mercedes a Ferrari naslo pres zimu pres 50 koni. Otazka zni najde pres zimu Renault pres 100 koni? Nevite kolik nasel Renault koni u sveho motoru od roku 2014, tzn. za posledni 4 roky? Mercedes od roku 2014 nasel do roku 2017 cca lehce pres 100koni.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Počkej, to je krátkodobý maximální výkon....a ten ti toho moc neřekne.Vždy to bude o tom, jak to pojede na trati v race módu. A to se nebavím o tom, že motory budou jen 3. A jak to pišeš dole, učinnost....tohle je takové prko, tipuji. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No, možná nevidím souvislosti jako ty, ale o jakých 50 koních je řeč a jak jsi na to u Mercedesu a Ferrari přišel? 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama