DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Ferrari je po Mercedesu druhým výrobcem pohonných jednotek, který na testovací stolici dosáhlo hranice 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari na testovací stolici se svým motorem také dosáhlo výkonu 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.01.2018 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 24.01.2018 12:50
No to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy,… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2018 12:29
Ted uz jen cekam, kdy se vytasi Renault s… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2018 12:34
Mercedes a Ferrari naslo pres zimu pres 50 koni.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímavý. Tak se ukázalo, že šasi měli o třídu horší, protože na začátku možná bylo jen na úrovni vítězného vozu a od třetiny sezony bylo přý jen o 0,5s lepší. To je fakt, dobrou práci odvede jen ten tým, co ho má lepší nejmíň o vteřinu než ostatní a to po celou sezonu. 12
Ale přejeme ti, aby se ty prachy konečně začly projevovat a budeme doufat, že ty stáje s Renaultem budou mít vždy o 0,5s lepší šasi než všechno ostatní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Taky by sis mohl uvědomit, že od doby starého turba už uplynulo dlouhých 30 roků.
Za tu dobu vývoj hodně pokročil a u civilních vozů se při stejné spotřebě zvýšil výkon zhruba o 100%.
Kdyby turba v F1 nebyly tehdy zakázané, tak věř, že by dnes taky dokázaly dávat 1000 koní a to se stejnou spolehlivosti i spotřebou jako dnešní kyseliny.
A to prosím s mnohem menší váhou než současné hrůzy.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Irelevantní. Při plném výkony by do cíle kvůli vysoké spotřebě nedojely ani ty současné motory.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
No letos to asi bude poslední sezóna, kdy bude mít RB šanci na pravidelná pódia a snad i vítězství. Od roku 2019 očekávám RB - Honda daleko za McLarenem a Renaultem.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Tak uplynula sezóna jasně ukázala, že jediný, co bylo o třídu horsi, bylo šasi RB. Protože motor měli v okně pro vítězství... Já vím, že si přeješ neúspěch Renaultu, ale ono to s ním bude jen lepší, každým rokem do toho sypou víc a víc a to se samozřejmě projevuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Tobě ten Renault hodně leží v žaludku...neboj, i oni točí podobná čísla na stolici. ;)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
To je úplně irelevantní informace. Kdybys na ty pravěky motory dal dnešní restrikce dany pravidly, tak budou na 1/3 výkonu a i tak kvůli spotřebě nedojedou do cíle.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
S minulými turby které měly ještě o 100 ccm menší obsah na stolici prý dokázali dostat výkon hdně 1 440 koní. Psáno v článku: Nejsilnější motor v historii F1 měl turbo a původ v ojetých BMW
Co k tomu dodat? Asi nic.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No, možná nevidím souvislosti jako ty, ale o jakých 50 koních je řeč a jak jsi na to u Mercedesu a Ferrari přišel? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo sorry Pé-erko. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

37.48.0.XXX
Chvilinku jsem na to prko civěl, než mi to cvaklo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Uvidíme kde se nám vytvoří startovací čára ve výkonnosti týmů a kde konkrétně bude McLaren. Brzo se začne lámat chleba, doufám že to bude minimálně tak jak píšeš, minimálně! 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
RB předpokládám, že bude blízko/daleko jako v roce 2017, tzn. Jeho velkou výhodou bylo/bude, že za Ferrari jezdil/jezdí Kimi, kterému se z nějakého důvodu nechtělo jezdit rychleji, ikdyž auto na to mělo. Takže RB vypadal konkurenceschopně (rozuměj měl šanci na titul), ikdyž to tak prostě není. Doufám, že Ferrari konečně s motorem a šasím pokročí ještě více a bude ještě lepší než na začátku roku 2017.
Jinak z mého pohledu, pokud bude McL soupeřit s FI ale hlavně s továrním Renaultem tak je to pro McL prohra. Už v roce 2017 byl McL před Renaultem, není tedy důvod s nimi letos soupeřit. McL by měl, minimálně od půli sezony, okupovat jasně 4. příčku, být někde mezi RB a zbytkem světa a pozvolna dotahovat RB.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Jestli se nepletu, tak je tu jedno omezeni okamziteho prutoku a druhe spotreby na zavod. Takze minimalne okamzita spotreba u toho motoru musi splnovat pozadavky, jinak by nemelo smysl neco takoveho vyvijet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

91.118.58.XXX
To by byla paráda, minimálně jako letos, a aby si to Ferrari nepoto na tratích, které jim sedí víc. A RB snad bude taky na blízku.
Plus pak očekávám pěkné souboje další trojky. Renault, McL s Force. A ke konci sezony věřím, že by se mohl McL dostat na úroveň RB.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
No to si nemyslim, ze by to dokazal kazdy, protoze by se jinak uz vsichni chlubili. No se spotrebou a spolehlivosti mas pravdu, ale Mercedes a Ferrari s tim problem nemelo, takze tipuju ze budou zase o tridu pred Renaultem. Dle meho je to jen otazka Hondy, jestli bude take o tridu za Mercedesem a Ferrari nebo za nimi o dve tridy, tzn. tridu za Renaultem. Dle meho testy a uvodni tri zavody pujde jen o toto rozlousknuti a ostatni je vicemene jasne, tzn. titul Ferrari nebo Mercedes.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Souhlas, ale ukazuje to, ze na to vyvojove maji a ted jde o to jestli k tomu budou mit i ucinnost a spolehlivost. Mam proste obavu, ze se budou opakovat predesle roky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
dosáhnout se současnými motory 1000 koní by asi zvládl každý z výrobců. Otázka ale je s jakou spotřebou, a jakou spolehlivostí.
Nic víc, než reklama.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej, to je krátkodobý maximální výkon....a ten ti toho moc neřekne.Vždy to bude o tom, jak to pojede na trati v race módu. A to se nebavím o tom, že motory budou jen 3. A jak to pišeš dole, učinnost....tohle je takové prko, tipuji. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama