DISKUZE K ČLÁNKU Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu
Šéf Red Bullu Christian Horner si v závěru roku postěžoval na to, že se svým týmem letos prožil z pohledu spolehlivosti motoru nejhorší sezónu od roku 2006.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nikita19
23:17 28.12.2017 46.229.123.XXXA zase to naříkání Hornera! Ten člověk mě opravdu irituje! Jsem zvědav, jak bude nadávat a brečet v roce 2019 s Hondou. Japonci ho nakopou do prde... Teď se všichni rozplývají, jaká to bude perfektní spolupráce s Toro Rosso a jak RB bude Hondě pomáhat a podobné žvásty! To se necháme překvapit! Ruku na srdce, kdyby loni Mercedes neporadil Ferrari jak na motor, tak by sezóna 2017 byla velmi podobná té 2015 a 2016. Pro uklidnění, mělo Ferrari vyhrát šampionát a Mercedes měl mít určité potíže, ale bohužel to Ferrari vůbec nezvládlo a tak se experti domnívají, že se trochu poradí i Renaultu, aby ta sezóna 2019 za něco stála! Red Bull mám rád, protože mají motor Renault a také mají mladé talenty, ale Horner těmito řečmi a pomluvami Renault odradil a ten jim už nedodá v roce 2019 motor. Slyšel někdo nebo četl něco, že by si takto naříkal Williams, Toro Rosso nebo Sauber? Pokud chce ještě někdy RB mistrovský titul k těm 4 co má s Renaultem, tak se musí Horner začít chovat úplně jinak!!!-
uzivatel001836
08:22 29.12.2017 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
11:31 29.12.2017 92.73.0.XXXPřesně v Helmutovym stylu... RB v hybrid éře nikdy neměl nejlepší šasi (v průměru za celou sezónu) a za to peskoval Renault. Z pohledu úspěšnosti je v hybrid éře spojení stejně úspěšné jako Ferrari. A já se tě ptám. Myslíš, že Ferrari absolutně nezvládlo přechod na hybridy?! Jediné, kdo to opravdu nezvládl je Honda a jediné kdo to opravdu zvládl je Mercedes.
-
uzivatel001836
13:40 29.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
17:00 29.12.2017 92.73.0.XXXNikde nepíšu, že Renault je dokonalý a že nemá problémy. Qualifikacni mód má Ferrari možná o 1-2 desetiny lepší, race mód mají natolik podobný,že na trati to nejde poznat. Stále dokola tady cpeš jeden závod,,který ovlivnil poslední dva. Jestli sis však neracil všimnout,,tak po motorové stránce až do GP USA RB na F defakto neztracel ( viz USA a Monza např.) Tvoje kydani na Renault je jen tvá zášť bez jakékoliv snahy o popsání reality. Ta je totiž taková, že celé slavné Ferrari prostě nepredvedlo lepší práci v hybrid éře než spojení RB + Renault. Tolik statistiky. Letošní balík Ferrari byl lepší hlavně díky lepšímu šasi a o něco lepšímu qualifikacnimu módu. Dokonce si troufnu trvdit, že špičkový výkon měl Renault po posledním upgrade (GP USA) minimálně srovnatelný, ne li lepší než Ferrari. Prokazatelně lepší motor mělo Ferrari výkonové loni, ale zase nebyl tak spolehlivý jako Renault. V r. 2014 byli nastejno, v r. 2015 taktéž. Už mě nebaví ti furt dokola opakovat fakta a statistiky. Vy Renault Hateri žijete s jednoho letošního závodu a měsíce opakujte stále dokola ty samý kraviny, ale přiznat si realitu, to ne. Takže pro tebe ještě jednou, RB Renault v hybrid éře pracují stejně dobře jako slavné Ferrari. Tolik čísla... Tvé domněnky, přání, či posouvání tvých nepravd si nech pro Jona nebo Mika, ti ti díky asi budou tleskat, ne mě, já znám fakta Takže odpověď. Ano, Ferrari a Renault měli v GP USA srovnatelné motory z pohledu výkonu, avšak u R musí vyladit spolehlivost MGU - H. Očekávám, že v příští sezoně nebude defakto rozdíl mezi R a F a oba budou velmi výrazně dýchat na záda M.-
jon
03:21 30.12.2017 194.228.59.XXXCo to je zase za nesmysl?
2014 - RB 3 vítězství a 405 bodů v PK (2. místo)
- Ferrari 216 bodů v PK (4. místo)
2015 - RB 187 bodů v PK (4. místo)
- Ferrari 3 vítězství a 428 bodů v PK (2. místo)
2016 - RB 2 vítězství a 468 bodů v PK (2. místo)
- Ferrari 398 bodů v PK (3. místo)
2017 - RB 3 vítězství a 368 bodů v PK (3. místo)
- Ferrari 5 vítězství a 522 bodů v PK (2. místo)
Celkem tedy:
obě stáje - 2x2. , 1x3. , 1x4. v PK
RB - 8 vítězství a 1428 bodů v PK
Ferrari - 8 vítězství a 1564 bodů v PK
Když se tu oháníš slovem statistika, tak si ji alespoň projdi a trochu si něco spočítej. Není to o parník, ale Ferrari je v hybridní éře úspěšnější než RB. A to ve vší úctě RB může děkovat pouze luxusní šasí. První sezóna byl Renault tragédie. Spolehlivost šílená a výkonnost pouze v provozování na hraně (viz Austrálie 2014). A vyzdvihovat výsledky stylem hop nebo trop už si nedovolí ani Renault.
Tak jen k té realitě. RB v hybrid éře pracuje perfektně. Renault zdaleka ne. V roce 2015 jim ostudný kabát sundala Honda a do dneška ho honosně nosí. A musel by se stát zázrak, aby z něho do roku 2020 vylezla. Ale stejný zázrak by se musel stát, abychom mohli Renault srovnávat s Ferrari nebo Mercedesem. Držme se faktů.-
Adi
10:09 30.12.2017 92.73.0.XXXKrásně sis odpověděl. Není to o parník, ale je to o prsa korejské sportovkyně. Vždyť ta čísla výše hovoří jasně. rb Renault a Ferrari odvedli defakto stejnou práci. A to rozhodně nemělo RB vždy luxusní šasi. Např roky 2015 a 2017 ho měli možná tak TOP 3 v průměru. Ať se ti to líbí nebo ne, Ferrari a RB Renault odvedli zatím stejnou práci v hybrid éře. A ne, opravdu to není pouze šasi! Jestli příští rok zase RB nepokaka šasi, velmi pravděpodobně Ferrari porazí.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
19:37 28.12.2017 178.255.168.XXXJsou tymy, pro ktere je Renault uplne v pohode, maji nizke cile a tak by nemel byt problem treba TR, Sauber, Williams atd. Jsou ale tymy, ktere chteji bojovat o titul a pro ne proste stavajici Renault neni zadna vyhra at je to RB nebo McL. Je otazka co predvede Renault pristi rok, ale dosud kazi sance na titul tymu, ktery na to ma sasi, nic vic nic min. Renault loni sliboval ale skutecne nepredvedl letos nic. Letos si v poharu RB o jedno misto pohorsil, takze slibovany pokrok Renaultu znamenal propad o jedno misto, s cimz nemuze byt RB spokojen.-
-
uzivatel001836
20:36 28.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Poky
20:45 28.12.2017 46.254.64.XXXZ pohledu výtězství šampionátu neměl na to. Nožná by dokázal potrápit Ferrka, ale na první místo neměl. A to je důležité, ne to, že se mu posledních 6 závodů povedlo doladit šasi.
Jinak ten Renolt, co vyhořel, způsobil i to, že Verstapen vyhrál v Mexiku. Kdyby ten motor nenastavili tak agresivně, tak by asi nevyhrál.-
uzivatel001639
01:09 29.12.2017 178.255.168.XXXRB mel na to bojovat o 2 misto uplne v pohode, kdyby mel tovarni motor Mercedes. McL by mel pravdepodobne take na to bojovat o druhe misto s tovarnim motorem Mercedes. Vysledky jsou jake jsou. Rok 2018 bude ve znameni jasneho hodnoceni motoru Renault, protoze s nim budou jezdit dve spickove staje. Tesim se na porovnani Mercedes, Ferrari vs zbytek sveta Ceka nas pravdepodobne slusna sezona, tedy kdyz neskonci jen u neustalych slibu
-
-
-
-
-
Poky
18:49 28.12.2017 46.254.64.XXXJá nevím, ten RB je nějakej divnej. Proč jezděj s Renoltem, když je nespolehlivý a nemá výkon. Mají celej rok jezdit s motorem Tag Heuer. Ten je lepší! Alespon když byli na bedně tak v autě Renolt neměli, ale meli tam motor od Taug heueru. Taky ho nezapomněli pochválit.
Takže jedinej kdo muže za špatné výsledky RB je sám RB, že nejezdí celou sezonu s motory TAug Heuer.-
tom11
19:20 28.12.2017 193.86.205.XXXto je pravda. v tom případě musím svoji tabulku průměrů umístění ještě mírně poopravit:
1. TAG Heuer... 3
2. Mercedes ... 3,33
3 Ferrari 2017 ... 5,0
4. Renault ... 6,5
5. Honda ... 9
6. Ferrari 2016 ... 10
takže RB nám rázem jezdí s nejlepším motorem v poli. no a příští rok nám přibude ještě Alfa Romeo
-
-
tom11
12:51 28.12.2017 193.86.205.XXX... a takto vypadá poděkování RB svému motorovému partnerovi za krásné třetí místo v PK
ale vážně. to, že měli spoustu penalizací za komponenty je fakt. na druhou stranu Renault několikrát zkoušel na motorech různé komponenty a nastavení, které by měly být přínosem pro nadcházející sezonu. to vše v době, kdy bylo pro RB nereálné dosáhnout na druhou pozici a FI byla za RB tak daleko, že jejich třetí flek reálně neohrožovala. takže z hlediska šampionátu pro RB vlastně "bezbolestně". jediný, kdo na tom tratil je Rici v souboji s Kimim o čtvrtou finální pozici, když ve třech posledních závodech měl dvakrát DNF.....
věřím a přeji jim to, aby se jim tyhle letošní trable v příštím roce vyplatily a byli silní. nejen RB ale taky McL a i tovární Renault. myslím, že vyrovnanější špičku si přejeme všichni-
uzivatel001836
13:18 28.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek