K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

DISKUZE K ČLÁNKU

Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Šéf Red Bullu Christian Horner si v závěru roku postěžoval na to, že se svým týmem letos prožil z pohledu spolehlivosti motoru nejhorší sezónu od roku 2006.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 04.01.2018 02:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 12:51
... a takto vypadá poděkování RB svému motorovému… »
» Poky (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 18:49
Já nevím, ten RB je nějakej divnej. Proč jezděj s… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 19:20
to je pravda. v tom případě musím svoji tabulku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Jde také o to, jakou bude mít RB podporu, pokud odejde k Hondě. Potom je možné, že Renault s podporou trochu ochladne. Ale pochopitelně, stejně jako Mercedes v roce 2014 u McLarenu. Nikdo nemá zájem dávat drahé knowhow zdarma konkurenci ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však já proti Renaultu také zásadně nic nemám. Dokonce mám i jednoho převlečeného před barákem (Opel Vivaro) a je to povedenější než Vito, které sloužilo před tím.
Ale jsem milovník německých automobilek (mám rád BMW, koncern, Opel i Mercedes). Tudíž moje přízeň bude vždy stát při nich. Ale to neznamená, že neuznávám soupeře a jsem za ně rád. Jen mě vadí, když se nejedná ve faktech, ale dle zaujatých stanovisek.
Historii Renaultu nezpochybňuji, stejně jako nelze zpochybnit historii Mercedesu. Mercedes soutěží v F1 od roku 1954, což je o 25 let dříve než Renault. Měl hodně, hodně dlouhou pauzu kvůli neštěstí, které se stalo v Le Mans a ve kterém hrál Mercedes hlavní roli kata všech zesnuvších. Což pro automobilku jako Mercedes byla velká rána. Díky tomu se vrátili až v roce 1994 zpátky a mají tím na Renault trochu deficit, to je pravda.
Momentálně mě ale trápí pouze jediná věc. Nikdy jsem nebyl fanda rétoriky Red Bullu, který po roce 2014 kydal hnůj na motoráře. I jsem zde kolikrát vyřkl, že jedině dobře, pokud je Renault nechá na holičkách. Každá automobilka dala do těch motorů násobně více, než se jim od zákazníků vrátí. Ale po letošní sezóně, kdy tovární Renault jede podobnou tužku, jako Toro Rosso, které má zlomkový rozpočet, je mi jasné, že co se týká šasí, je Red Bull schopen úplně jiné práce. Neřeším ani tak mateřskou stáj, ta je rozpočtem v jiné lize, ale kdyby chtěli hrát hru jako Ferrari a Haas, kdy by samozřejmě Toro Rosso dostalo i "manuál" ke všem křídlům a udělátkům, tak je šampionát trochu jinak promíchaný. I tak je Toro Rosso schopné potrápit tovární Renault v PK. To ale neznamená, že bych nebyl rád, kdyby ty motory neměli také na lepší úrovni a neproháněli Mercedes spolu s Ferrari. Držím jim palce, stejně jako Hondě nebo komukoli jinému, kdo se do F1 vydá. Přeci jen chci koukat na závody. Jsem fanoušek Lewise, ale další sezóny 2014, 2015 a 2016 nechci. Letošní byla super a klidně ji chci i víc okořeněnou. V podstatě jako loni. Mám radost, že Nico urval titul. Je to fajn kluk a byť to vždy přeji více Lewisovi, zasloužil si ho. Nebudu řešit Lewisovu loňskou smůlu, ale za jeho přínos Mercedesu. A stejně tak si zaslouží titul i Renault, pokud odvede dobrou práci. 2005 a 2006 bylo super. Byť jsem nikdy Fernanda nemusel, ale bylo to krásné oživení Schumi éry. 04
Jinak co se týká spolupráce automobilek v reálu, to je mi známá věc. Však já to jedině vítám. Přední automobilky umí dnes zázraky a když spojí síly, dostaneme lepší produkt za fajnové peníze. Za to jedině palec nahoru. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Já proti Mercedesu nic nemám Jone. Kolik let soutěži v F1? Dle tvé tabulky ještě stále chybí 11 vítězství a nebýt 20, 21 závodu v poslední éře F1, nebyli by ani zdaleka tak blízko, ale to samozřejmě nesnižuje skvělou práci Mercedesu s jejich hybrid motorem. Možná bys mohl vědět, že v automobilovém průmyslu spolu Daimler a Renault -Nissan aliance velmi výrazně spolupracují. Např. 1,5 a 1,6 dCi najdeš v Mercedesem A,B i C. Dále společná výroba Twingo a Smart. Každopádně v F1 je to čistá rivalita a já pevně doufám, že do pár let zase ten počet vítězství bude vyšší u Renaultu a obhaji tak 2. Příčku v historických tabulkách. Každopádně máš evidentně problém uznávat jednoho z nejúspěšnějších konstruktérů motorů pro F1 a já se ptám proč?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Krásně sis odpověděl. Není to o parník, ale je to o prsa korejské sportovkyně. Vždyť ta čísla výše hovoří jasně. rb Renault a Ferrari odvedli defakto stejnou práci. A to rozhodně nemělo RB vždy luxusní šasi. Např roky 2015 a 2017 ho měli možná tak TOP 3 v průměru. Ať se ti to líbí nebo ne, Ferrari a RB Renault odvedli zatím stejnou práci v hybrid éře. A ne, opravdu to není pouze šasi! Jestli příští rok zase RB nepokaka šasi, velmi pravděpodobně Ferrari porazí.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Už jsem Ti to tuhle vypsal. Nejspíše již příští sezónu bude Mercedes i v této statistice před Renaultem. 03 Chybí jim 11 vítězství (6 je vedeno pod TAG Heuer, ale je to Renault - to bylo celou sezónu zřejmé 12).

zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines

Ale mile rád se nechám přesvědčit o opaku. Zatím se tady prezentuješ jako klasický Mercedes hater, který jen plácá nesmysly a fakta jsou pro něj ohebná jak brčko. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Co to je zase za nesmysl?

2014 - RB 3 vítězství a 405 bodů v PK (2. místo)
- Ferrari 216 bodů v PK (4. místo)
2015 - RB 187 bodů v PK (4. místo)
- Ferrari 3 vítězství a 428 bodů v PK (2. místo)
2016 - RB 2 vítězství a 468 bodů v PK (2. místo)
- Ferrari 398 bodů v PK (3. místo)
2017 - RB 3 vítězství a 368 bodů v PK (3. místo)
- Ferrari 5 vítězství a 522 bodů v PK (2. místo)

Celkem tedy:

obě stáje - 2x2. , 1x3. , 1x4. v PK
RB - 8 vítězství a 1428 bodů v PK
Ferrari - 8 vítězství a 1564 bodů v PK

Když se tu oháníš slovem statistika, tak si ji alespoň projdi a trochu si něco spočítej. Není to o parník, ale Ferrari je v hybridní éře úspěšnější než RB. A to ve vší úctě RB může děkovat pouze luxusní šasí. První sezóna byl Renault tragédie. Spolehlivost šílená a výkonnost pouze v provozování na hraně (viz Austrálie 2014). A vyzdvihovat výsledky stylem hop nebo trop už si nedovolí ani Renault.
Tak jen k té realitě. RB v hybrid éře pracuje perfektně. Renault zdaleka ne. V roce 2015 jim ostudný kabát sundala Honda a do dneška ho honosně nosí. A musel by se stát zázrak, aby z něho do roku 2020 vylezla. Ale stejný zázrak by se musel stát, abychom mohli Renault srovnávat s Ferrari nebo Mercedesem. Držme se faktů.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Až motory Mercedes vyhrají v F1 alespoň polovinu toho co motory Renault, můžeme se bavit. To, že neumíš ve statistikách číst a hledat ještě neznamená, že tam ty úspěchy nejsou zaneseny ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Nikde nepíšu, že Renault je dokonalý a že nemá problémy. Qualifikacni mód má Ferrari možná o 1-2 desetiny lepší, race mód mají natolik podobný,že na trati to nejde poznat. Stále dokola tady cpeš jeden závod,,který ovlivnil poslední dva. Jestli sis však neracil všimnout,,tak po motorové stránce až do GP USA RB na F defakto neztracel ( viz USA a Monza např.) Tvoje kydani na Renault je jen tvá zášť bez jakékoliv snahy o popsání reality. Ta je totiž taková, že celé slavné Ferrari prostě nepredvedlo lepší práci v hybrid éře než spojení RB + Renault. Tolik statistiky. Letošní balík Ferrari byl lepší hlavně díky lepšímu šasi a o něco lepšímu qualifikacnimu módu. Dokonce si troufnu trvdit, že špičkový výkon měl Renault po posledním upgrade (GP USA) minimálně srovnatelný, ne li lepší než Ferrari. Prokazatelně lepší motor mělo Ferrari výkonové loni, ale zase nebyl tak spolehlivý jako Renault. V r. 2014 byli nastejno, v r. 2015 taktéž. Už mě nebaví ti furt dokola opakovat fakta a statistiky. Vy Renault Hateri žijete s jednoho letošního závodu a měsíce opakujte stále dokola ty samý kraviny, ale přiznat si realitu, to ne. Takže pro tebe ještě jednou, RB Renault v hybrid éře pracují stejně dobře jako slavné Ferrari. Tolik čísla... Tvé domněnky, přání, či posouvání tvých nepravd si nech pro Jona nebo Mika, ti ti díky asi budou tleskat, ne mě, já znám fakta 03 Takže odpověď. Ano, Ferrari a Renault měli v GP USA srovnatelné motory z pohledu výkonu, avšak u R musí vyladit spolehlivost MGU - H. Očekávám, že v příští sezoně nebude defakto rozdíl mezi R a F a oba budou velmi výrazně dýchat na záda M.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Asi zná, ale statistici si zasednuli a zapomněli ty úspěchy zaznamenat. 12 Ale není to jediný případ. Stejné patálie potkali i Arnolda J. Rimmera. 03

P.S. Já ty příspěvky čtu, právě proto jsem to napsal. Byl to přesně ten případ, kdy začínáš překrucovat fakta. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Souhlas. Jen k těm 100 bodům rozdílu. On tam taky hodně dělá ten jeden jalovej platič a Massa už je taky za zenitem. Perez je sice jelito, ale je to nejlepší platič, to se mu nedá vzít.
Ale nechci tím hájit neschopnost Williamsu udělat alespoň průměrné šasí. V tom máš naprostou pravdu. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Přesně v Helmutovym stylu... RB v hybrid éře nikdy neměl nejlepší šasi (v průměru za celou sezónu) a za to peskoval Renault. Z pohledu úspěšnosti je v hybrid éře spojení stejně úspěšné jako Ferrari. A já se tě ptám. Myslíš, že Ferrari absolutně nezvládlo přechod na hybridy?! Jediné, kdo to opravdu nezvládl je Honda a jediné kdo to opravdu zvládl je Mercedes.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El_Senor

El_Senor

178.255.168.XXX
RB mel na to bojovat o 2 misto uplne v pohode, kdyby mel tovarni motor Mercedes. McL by mel pravdepodobne take na to bojovat o druhe misto s tovarnim motorem Mercedes. Vysledky jsou jake jsou. Rok 2018 bude ve znameni jasneho hodnoceni motoru Renault, protoze s nim budou jezdit dve spickove staje. Tesim se na porovnani Mercedes, Ferrari vs zbytek sveta 11 Ceka nas pravdepodobne slusna sezona, tedy kdyz neskonci jen u neustalych slibu 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Kdy se mu kourilo v posledních závodech? Pokud vím, tak jen Ricci v Mexiku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

92.73.0.XXX
Kolega má pravdu, není co namítnout. Kdybys někdy moje příspěvky četl, nikdy bys takovou kravinu nenapsal. Co se přínosu Renaultu pro F1 týče, o tom se snad nemusíme bavit, ten zná dobře i průměrný fanda F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nikita19

Nikita19

46.229.123.XXX
A zase to naříkání Hornera! Ten člověk mě opravdu irituje! Jsem zvědav, jak bude nadávat a brečet v roce 2019 s Hondou. Japonci ho nakopou do prde... Teď se všichni rozplývají, jaká to bude perfektní spolupráce s Toro Rosso a jak RB bude Hondě pomáhat a podobné žvásty! To se necháme překvapit! Ruku na srdce, kdyby loni Mercedes neporadil Ferrari jak na motor, tak by sezóna 2017 byla velmi podobná té 2015 a 2016. Pro uklidnění, mělo Ferrari vyhrát šampionát a Mercedes měl mít určité potíže, ale bohužel to Ferrari vůbec nezvládlo a tak se experti domnívají, že se trochu poradí i Renaultu, aby ta sezóna 2019 za něco stála! Red Bull mám rád, protože mají motor Renault a také mají mladé talenty, ale Horner těmito řečmi a pomluvami Renault odradil a ten jim už nedodá v roce 2019 motor. Slyšel někdo nebo četl něco, že by si takto naříkal Williams, Toro Rosso nebo Sauber? Pokud chce ještě někdy RB mistrovský titul k těm 4 co má s Renaultem, tak se musí Horner začít chovat úplně jinak!!!

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Z pohledu výtězství šampionátu neměl na to. Nožná by dokázal potrápit Ferrka, ale na první místo neměl. A to je důležité, ne to, že se mu posledních 6 závodů povedlo doladit šasi.
Jinak ten Renolt, co vyhořel, způsobil i to, že Verstapen vyhrál v Mexiku. Kdyby ten motor nenastavili tak agresivně, tak by asi nevyhrál.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso na přechodných pneumatikách

Alonso přechodné pneumatiky nechtěl. Proč Mercedesy za deště přezouvaly na ultra-měkké?

Kimi Räikkönen ve Velké ceně Německa před Sebastianem Vettelem

"Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO

Lewis Hamilton a Valtteri Bottas na Hockenheimringu

Šéf Mercedesu vysvětluje, proč použili týmovou režii ve prospěch Hamiltona

Sebastian Vettel na Hockenheimringu bourá

Vettel podle Rosberga zahodil vítězství tím, že na to moc tlačil + VIDEO

Sebastian Vettel bourá v závodě v Německu

FOTO: Chaotický závod v Německu - Vettelova havárie, Hamiltonova oslava po stíhací jízdě

Sebastian Vettel u mechaniků Ferrari

Vettel měl před svou havárii nejrychlejší zastávku, jak vypadaly strategie v deštivém závodě?

Lewis Hamilton může ještě ztratit úsměv po úspěšné Grand Prix Německa

Hamilton vyvázl s napomenutím, ke komisařům byl vstřícný + VIDEO

Lewis Hamilton s Mercedesem dnes exceloval

Nejvyšší rychlosti GP Německa: Hamilton překonal 346 kmh, Räikkönen o 30 km/h pomalejší

Lewis Hamilton v tréninku v Německu

PROHLÁŠENÍ po závodě v Německu: "Malá chyba, velké zklamání," hodnotí Vettel

Lewis Hamilton v tréninku v Německu

Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama