DISKUZE K ČLÁNKU Renault odhalil, o kolik zrychlil jeho motor během sezony 2017

Tým Renaultu odhalil, o kolik na kolo zrychlil jenom díky vývoji nové pohonné jednotky v sezoně 2017. Jenom připomeňme, že před sezonou francouzský tým výrazně změnil svoji pohonnou jednotku, protože předchozí specifikace již narazila na své limity vývoje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault odhalil, o kolik zrychlil jeho motor během sezony 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 22.12.2017 14:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:12
"...Od Silverstone jsme měli auto zhruba… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:14
to redakce: Jenom bych podotkl, že Renault… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 21.12.2017 12:35
No, já bych jim to i přál. Teda Renault je mi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    no takže se posunuli o 50 koní.....to je slušné. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A postřehl jsi, že to bylo 50 koní k tomu módu, který museli kvůli poruchovosti zase opustit??? 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    to redakce:
    Jenom bych podotkl, že Renault skončil šestý. A i to s vodřenejma ušima.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      01
      No i ja jsem myslel, ze skoncili 5. 20 Uz jsem ke konci body nesledoval. Jsem si myslel, ze to bylo 5. misto s odrenyma usima a ono to bylo 6. . No kdyz tedy pomineme ze je to skoro 7. misto jen proto, ze uz to TR bylo vcelku jedno, tak to 7. by byla docela slabota.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    "...Od Silverstone jsme měli auto zhruba čtvrté nejrychlejší auto..."

    O to větší je tragédie, že od Silverstone (včetně) do konce sezóny jenom 2x (!!) získali v závodě dost bodů, aby byli 4. nejúspěšnější tým.

    Slušný Hulkenbergovy kvaldy je jedna věc, ale v závodech na tom byli tak blbě, že si až říkám, jestli od určitýho okamžiku nešli čistě po kvalifikacích, aby na vedení mohli předložit alespoň nějaké výsledky. Protože -přiznejme si- 6. místo v PK není nic moc a i to získali po haluzi hlavně proto, že se Toro Rosso zbavilo obou pilotů, kteří byli schopni dovézt nějaké body.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Abiteboul tvrdil, ze budou pristi rok podia. Letos se rozjizdeli, takze tezko hodnotit. Ja bych pockal. Uvidime jake budou vysledky a dle toho se mozna uvidi setrvani v F1. Jestli je nejaky tlak z vedeni, tak jiste nebudou chtit jezdit jeste v roce 2020 nekde okolo 5., 6. mista. To by pak klidne mohla byt sezona 2020 jejich posledni a mohl by zustat jen jako motorar. Verim, ze i Mercedes uz o tom dost premysli. Dle meho zustane jen pokud ta F1 bude prinaset penize, az pridjou penezni stropy, tak verim ze Mercedes odejde. Takze klidne by mohli obe tovarny po roce 2020 odejit, je to ale jeste daleko.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.132.XXX
        No, já bych jim to i přál. Teda Renault je mi lhostejný*, ale Hulko se Sainzem jsou mi sympatičtí. Problém vidím v tom, že si na ty stupně brousí zuby skoro půlka startovního pole a tým Renault (když odhlédnu od motorářské sekce) z těch žhavých kandidátů nejmenší rozpočet. Teda pokud ho na 2018 výrazně nenavýší.

        *)
        Pořád se nemůžu oprostit od toho, že se sice díváme na jakože tovární Renault, ale kdybych byl řadovým zaměstnancem Renaultu někde v Boulogne-Billancourt, tak s tímhle týmem bych se ztotožnit nedokázal. Zajímalo by mne, kolik chlapů tam ještě pár let zpátky ve stejném zaměstnání nosilo bundy s logem Lotus. O tom, že kdysi dřív to byl Benetton a Toleman už ani nemluvím, tak starých pamětníků tam bude jenom pár.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Ale tak to je stejne treba i s Mercedesem. Co ma ten tym spolecneho s fabrikou a i to motorarske centrum i s lidmi je koupene. Je to Mercedes, protoze to Mercedes zaplatil. Zivot jde dal 03
          Ja zase musim rici, ze mi je ten tym sympaticky, delat si sam sasi je dost umeni, takze to budou mit dost tezke, aby splnili to co Abiteboul tvrdi, letos podia, 2020 titul. Uvidime pristi rok jak jim to pujde a dle toho se necha soudit co bude ve 2020. Bud aero umis, nebo ne a da se docela dobre predpovedet jestli se utok na titul po sezone 2018 az 2020 bude konat 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.181.XXX
            On je mi taky co do míry sympatií lhostejný i Mercedes. Když je něco tovární tým Honda a o pár let později je to samé tovární tým Mercedes a de fakto se to -alespoň ze začátku- liší jenom tím, že peníze na provoz přitékají z jiného konta a šéf týmu dostává sprdung od jiné správní rady, tak je to prostě divný. Všechna čest Toyotě, jakkoliv neúspěšné, protože ta svůj tovární tým měla.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    5. misto je uspech, jen tak dal. Pristi rok by melo byt minimalne 5. misto povinosti, preci jen se jedna o tovarni tym a jedna se uz o tym zkuseny. Abitebou prohlasoval, ze by pristi rok mely byt obcas podia, takze by 5. misto nemelo byt problem. Uz aby zacla sezona 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama