DISKUZE K ČLÁNKU Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem zaostává
Sportovní ředitel Formule 1 je nadšeny výsledky vlastního aerodynamického průzkumu. Před týmy jsou po krátké době o hodně napřed, proč tolik zaostávají?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem zaostává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
20:44 20.12.2017 193.86.205.XXXže nám letos ubylo předjíždění? podle mého pouze statistická hříčka. za sebe musím říct, že z letoška mám poměrně pozitivní pocit. jasně. některé nudné GP byly. o tom není diskusí. ale celkově považuji letošek za poměrně zajímavý ( dáno samozřejmě tím, že Mercedesu alespoň někdy dobře sekundovali Ferka a někdy u RB ) a se spoustou dobrých soubojů. to, že třeba předjetím neskončily a tudíž se do statistik nedostaly je jiná věc.
samozřejmě se zábavnějšímu závodění nebráním. ale jakoukoli unifikaci ( ať motorů nebo aera ) odmítám. dost na tom, že jsou unifikované pneumatiky. -
Jirka Massa
17:23 20.12.2017 178.255.168.XXXMě se třeba líbilo to široké nastavitelné přední křídlo. Nevím který to byl rok, cca 2009.. To by možná těsnější jízdě za sebou pomohlo. -
Ferda
11:08 20.12.2017 46.47.176.XXXNeskutečné jak složitě se vymýšlí něco na co by stačilo kousek selského rozumu.
Všichni vidí, že současné zlo je v přemíře aerodynamiky a deflektorových cimprlátek na voze.
Když Ross ví, jaký aerodynamický přítlak vozy potřebují, aby nebyly nebezpečné, tak by přece stačilo množství deflektorů omezit na minimum a třeba je zrušit úplně, tak jak tomu bylo dříve a určit maximální plochu přítlačných křídel.-
-
-
-
uzivatel001890
11:53 20.12.2017 213.226.251.XXXTohle přesně ukazuje jaká je situace. Snaží se snížit náklady pomocí trivializace a unifikace pohonné jednotky - Třeba Redbull to podporuje - že by Pohonná jednotka nevytvářela žádný větší výkonnostní rozdíl
... Ale Aerodinamika lze také použít - zjednodušit ... Jenže to by zase Newey a Redbull nechtěli...
(Osobně ale nejsem pro omezování kdekoli - TJ pokud jde o aerodinamiku - také bych pouze omezil ty deflektory a složité "cimprlátka" a nastavil to tak, že by se musela ke generování přítlaku použít pouze základní křídla s omezenou plochou do níz by se počítali právě i veškěré i svislé prvky - tj máš složité přední křídlo? OK, ale bude tedy menší, počítá se plocha všechno - kromě karoserie
Podlahové difuzory bych dovolil více, neb tolik (možná nebořeji vzduch(možná)???) Byli by možné i F1 s hodně malými křídly ...
A Ty simulace bych samozřejmě otevřel a neomezoval... )
... možná by to vedlo ke zcela jiné podlaze a pravidlům o podlaze
... Zvláštní že o té stupidní fošně se vůbec nediskutuje....-
Ferda
12:24 20.12.2017 46.47.176.XXXPlocha fošny je daná a jsou tam i jiná omezení.
Křídla mají dané rozměry i teď, tak by se ohledně tvůrčí inpirace vlastně taky nic nezměnilo.
A že radikální řez musí přijít je znalým jasné už nějakých 15 roků co si tenhle úkol na své vlastní bedra vzal Whiting a stále se nic neděje. Vlastně děje, ale vše pouze k horšímu. -
GRAHAM
13:32 20.12.2017 77.236.218.XXXStačí omezit peníze, dát všem dle výsledků v závodech a co si kdo kde sežene v penězích navíc je jeho věc. Bohužel Ferrari opět nebude souhlasit.Oni chtějí diktovat co a jak bude, pak chtěj 2 miliardy, aby mohli investovat(druzí,až na vyjimky nemohou)....protože jim to vyhovuje.Oni chtějí F1FERRARI.Kdo to ještě nepochopil, buď nechce a nebo na to intelektuálně nemá.-
-
-
Ferda
14:01 20.12.2017 46.47.176.XXXO Ferrari snad ani nemá cenu diskutovat, když odchází.
Jasně, přehršel peněz rovnosti neprospívá, ale vždy se najde způsob jak pravidla obejít. Toho se nezbavíme.
Ale určitě by slabším týmům pomohlo omezení zaměstnanců. Ono mít tisíc zaměstnanců pro dva vozy je přece jen příliš.
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:38 20.12.2017 85.70.164.XXXJen do toho, v minulosti se o tom hodně mluvilo, ale mám pocit že studie o tom jak lépe předjíždět ani nevznikly. Tady už se konečně něco rýsuje.
Jinak to o tom že kvůli přísným pravidlům v počítačových simulací jim ujel vlak, tak hned napravit, v této oblasti zaostávat je přece pro F1 nesmysl.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek