DISKUZE K ČLÁNKU "Nezahrávejte si s ohněm, myslíme to vážně!" varuje prezident Ferrari. Brawn ho už štve
Prezident Ferrari Sergio Marchionne varuje lidi, kteří si myslí, že s hrozbou svého odchodu blafují, aby si nezahrávali s ohněm. Je ochoten vytvořit alternativní sérii, pokud Liberty Media vedená Rossem Brawnem neustoupí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nezahrávejte si s ohněm, myslíme to vážně!" varuje prezident Ferrari. Brawn ho už štve
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
06:16 20.12.2017 89.24.157.XXXJe to sice z jiného soudku, ale taky o závodění. Přečtěte si pravé důvody, proč se v příštím roce nepojede závod formule E v Montrealu:
https://www.garaz.cz/magazin/motorsport/3004907-zavody-elektrickych-formuli-jsou-nezajimave-a-drahe-montreal-rusi-zavod?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu-
-
Pepan
08:11 20.12.2017 89.24.157.XXXZ toho článku je nádherně vidět zkostnatělost FIA. Montreal jim nabízel na příští sezónu klasický okruh, ale oni to odmítli. Přitom v letošním roce už dva týdny dopředu byla omezována kvůli okruhu doprava v městě. A bonbónek na závěr - letos prodali 24 tisíc lístků a dalších 20 tisíc jich rozdali aby tribuny nebyly prázdné. Tohle Bernie nikdy neměl důvod udělat.-
rock
08:37 20.12.2017 37.188.238.XXXFormula E má maximální rychlost 225 km/h. Bez ohledu na kecy o propagaci a přiblížení k lidem, oni jinam než na městský okruhy prostě nemohou, protože co by tam s touhle maximálkou hledali? Dyť každej Fiesta Cup by tam zajížděl lepší časy než celá slavná Formula E. A zrovna okruh v Montrealu snad ani nenabízí nějakou kratší zatáčkovitější variantu, která by pro FE byla použitelná, takže to odmítnout museli...-
uzivatel001890
10:51 23.12.2017 213.226.251.XXXbylo by to jako když se peleton Tour de France "prohání" po okruhu ve Spa
(Jinak ale nové technologie úplně neodepisuju, avšak budou muset přidat hodně Watů aby to stálo za řeč a zcela změnit koncept toho celého)
-
-
-
-
huhukoktejl
16:00 19.12.2017 89.24.33.XXXZalozeni nove serie ... uz je to tady, kdo to necekal at zvedne ruku ... nikdo? ... aha ... -
-
airwar1939
15:16 23.12.2017 176.74.141.XXXJá nejsem pokud jde o Ferrari tak negativní, a po pravdě nechápu proč je tolik lidí nazývá vyděrači? Copak někomu drží pistoli u spánku? Ferrari si je vědomo svou hodnotou a prostě jasně říká co je pro ně ještě akceptovatelné a co už akceptovatelné není.
Tudíž já jejich upřímnost oceňuji, Liberty Media alespoň ví jak si Ferrari stojí a kde jsou hranice. A Liberty Media se může alespoň lépe rozhodnout.
-
-
GRAHAM
12:57 19.12.2017 77.236.218.XXXEcclestone,nastavil systém odměn v F1 tak, aby stáj z Maranella bez ohledu na výsledky dostávala prostřednictvím historického bonusu každý rok o 2 miliardy Kč více než ostatní týmy.
(Ano ty dvě miliardy jsou to DNA)
Takže se divíte že kvičí? (motory jsou až druhá část problému)-
uzivatel001890
13:07 19.12.2017 213.226.251.XXXakorát, že to Ecelstone určitě nedělal (peníze i výhody) proto, aby pomohl Ferrarimu, že jo?
Nýbrž proto aby pomohl sobě ... a o tom to celé je - TJ oni nekvičí ale chtějí pouze zaplatit za svůj přínos-
GRAHAM
13:39 19.12.2017 77.236.218.XXXTak bylo to oboustranné, logicky.Jenže Ferrari dal tyto peníze a ostatní o to obral.Dostali značně méně za stejné závodění.Ale co už co si kdo vyhádá má.....novej majitel už ten přínos určitě platit v tak velkém měřítku nebude.No jsem zvědav, jak to dopadne.
Ještě by mě zajímalo jak se vypočítává ten přínos? Dle mého názoru je to legální úplatek. Pod přínos s dovětkem historický to jen schovali.-
uzivatel001890
15:21 19.12.2017 213.226.251.XXXÚplatek - a nebo prostě jen extra honorář a servis (výhody) pro hlavní hvězdu show.
Ecelstone celou dobu věděl, že když má Ferrari, má F1. Ppromotérům může říct Ferrari přijede ....
Jistě v dnešní post moderní době to pomalu mizí ... ale před lety by Ferrari samo vyvolalo tlačenici ... v Automobilových soutěžích bývalo (a bývá) běžné, že jeden tým jede více méně sólo ... a lidé na to koukali i tak
.... A Ferrari - to je hlavní hvězda
Tihle to nechápou - nechápou, že když zvolí rovný přístup, nebudou mít žádnou smlouvu a riziko, že Ferrari náhle odejde bude významné...
Nevím, zda nakonec bude F1 nečím zajímavá ...
Podle mě by spíš F1 jako seriál zapadla a do popředí by se dostali jednotlivé závody okruhy ...
Ale dobře tak
(Možná amíci oživí motoristický sport tím, že rozpustí F1 v dnešní podobě a vrátí se to duchem před Ecelstona ... Kdy se týmy prostě sjedou na nějaký závod a Seriál bude vágněji definovaný (ve smyslu který závod bude mistrovský a jaký mistr se bude vyhlašovat)
... ve výslledku se týmy budou domlouvat mezi sebou ... a možná s FIA a k řemu jim je Infinity vlastně? a k čemu bude Infinity vlastnictví práv na F1 - když nebude mít žádné jisté týmy??? ...
(Ale z toho je zjevné že Ferrari dostane co chce a ostatní Hlavně Mercedes ... se volně rozhodne, nebo mu budou ještě rádi nabízet úplatky za to že by zůstal ... Hádám, že Amíci udělali chybu a až jim to dojde, budou muset přimáznout - aby měli nějakou smlouvu))
Marchionneho jsem rád neměl, ale nyní cítím, že je super dobrej v tomhle ...
PS: Ferrari, Mercedes, Honda, Redbull, Renault, na F1 nijak nevyseji nezaniknou
Hůře jsou na tom Mclaren, Williams, FosIndie, ... prostě pouze závodní týmy (Mclaren sice vyrábí nějaké auta a výrobky ... možná i on by mohl být bez F1)
-
-
-
-
GRAHAM
11:40 19.12.2017 77.236.218.XXXPro F1 by možná odchod (krátkodobě) Mercedesu a Ferrari byla výhra. Nastala by možnost levného motoru a určitě by se někdo nový chtěl zviditelnit.Udělat silný, dobrý, levný motor by neměl být problém.Pak by šance u slabších týmů, že budou bojovat v předu, značně stoupla.To Ferrari nechce.... -
GRAHAM
11:34 19.12.2017 77.236.218.XXXVzhledem k tomu, kolik Ferrari F1 stojí a zároveň díky F1 čerpe je zábavné jak se Marchione čertí a má k tomu důvod.Není tak silný, jak vykřikuje, jde o peníze a o to, že díky penězům může být Ferrari vpředu.Oni "levně" neumí a díky tomu nechtějí levnou F1.To se dá i pochopit.
Na alternativní serii by museli sehnat další týmy a to bude velký problém. To je tolik investic, že by mohlo hodně týmů zkrachovat.Ano můžou se domluvit automobilky.Jenže to je imho málo, to je 6 vozů. Hondu nepočítám.Na jakýck okruzích by jezdily? F1 má tohle ošetřené. Co reklama a další věci. Ne pánové to neklapne, oni se bojí a proto kvičí.Jestli mají nebo nemají pravdu je věc druhá.
Mercedes může taky odejít, to je pravda, ale úplně. Ten F1 nepotřebuje....Alternativní serie imho fakt nehrozí, to by neufinancovali a oni to moc dobře vědí.Už jen vůbec dát tu soutěž dohromady, nemají šanci....a čas plyne a nervozita stoupá.
-
Pepan
11:49 19.12.2017 89.24.157.XXXA kde je řečeno že tyto dvě značky musí jezdit formuli jedna? Mercedes si klidně nechá formuli E a Ferko může nastoupit do nějaké série prototypů. Kdo ostrouhá kolečka, bude F1, protože přijde o celou řadu diváků. A pokud tyto dvě značky jednou z F1 odejdou, už nikdy se tam nevrátí. Nejedná se o uraženou ješitnost, jedná se o ekonomický kalkul. Začínat znova v F1 je ekonomicky tak náročné že ani jedna z těchto značek by to určitě neudělala. Brawn i oba týmy josu si toho vědomy, ale Brawn se chová, jako by to nebyla pravda.-
Duncan66
19:40 19.12.2017 89.29.32.XXXPokud by se casem F1 vice vyrovnala a o tituly by bojovalo vice aut a byly by k videni mnohem zajimavejsi zavody alespon na urovni GP2, tak to naopak zase tunu tech skutecnych fanousku motorsportu pritahne. Odesli by zejmena ti, kteri fandi svemu tymu a jinak je jim to suma fuk. A takovi nejsou skutecni fandove motorsportu.-
Pepan
23:44 19.12.2017 89.24.157.XXXNevěř tomu, že by to přitáhlo tunu diváků. Podívej se na doprovodné série. Je v nich mnohem více sportu a mají směšně nízkou sledovanost. Kdyby se nepřifařily k formuli jedna, zašly by na ubytě. Zeptej se diváků v hledišti, kolik znají vítězů seriálu F2? Spousta z nich nebude znát žádného, ale ze startovního pole F1 Ti vyjmenují hned několik pilotů. Proč, když v F1 je mnohem méně sportu? A uvědom si jednu věc. Žádná motoristická disciplina nevyžije jen ze skutečných fandů motorsportu. Každá potřebuje lidi, kteří se na závod přijdou jenom bavit. Potřebuje ty, co si koupí čepici nebo triko s logem "svého" týmu, dají si v bufetu hambáč a pivo, kteří sice neznají technické parametry závodních vozů, ale udělají útratu a nechají se ovlivnit reklamami kolem okruhu. Z těch závody žijí. Toho si byl vědom Bernie a proto dával Ferrari ten mimořádný bonus. To nebylo výpalné, jak to tady někteří nazývají. To byly peníze za to, že Ferrari přitáhlo každoročně do hlediště každého závodu desítky tisíc diváků. Profitovaly na tom obě strany. Bernie měl více diváků a obě strany této transakce měly více peněz. A vovovovo tom to je.
-
-
-
rock
11:50 19.12.2017 37.188.145.XXXJakkoliv jsem v tomhle na tvé straně, tak bych jenom podotkl, že
- část -možná velká část- soukromých týmů by přešla taky, protože a) chtějí soupeřit s Ferrari a b) továrny by jim coby vstupní bakšiš nabídly levné motory. Stejně dodávky soukromníkům dotují už teď
- okruhů je v Evropě a na světě tolik, že se dají přehazovat vidlema. Najít 15-20 těch lepších, které současně nejsou vázány smlouvou F1 by byla maličkost. Zvlášť kdyby okruhům nabídli třeba podíl z reklamy, což teď nemají
- propagace je to poslední. S tou se Liberty a FIA stejně moc nepředřou. Holt by na to fabriky nějaký ten miliónek vyčlenily - což stejně v různé míře dělají už teď-
Pepan
12:06 19.12.2017 89.24.157.XXXUrčitě by přešly týmy, kterým Ferrari a Mercedes dodávají motory. To je nadpoloviční většina. Renault možná taky, protože jeho investice do formulového týmu, když by proti nikomu nebojoval, by byla jednou z nejzbytečnějších za poslední století a jestli by zůstal Red Bull, to taky pochybuji, protože taky by neměli proti komu soupeřit. Jediná neznámá je Honda, takže Torro Rosso. Ale proti komu by bojovali? A co se týče okruhů, pochybuji, že tyto mají tak exkluzivní smlouvy s majitelem F1 že jim zakazuje pořádání konkurenčních podniků. Něco jiného by bylo, kdyby majitel F1 těmto okruhům za pořádání F1 platil, což se určitě neděje, spíše je to naopak, že tyto okruhy platí nemalé peníze. A konkurenční doložka tam asi není. A i kdyby byla, první rok by se jelo na jiných okruzích a další roky by už měli volné ruce, protože LM by určitě nebyla schopna zajistit pořádání závodů F1 z důvodu destrukce startovního pole. Z toho by nakonec měl radost dědek Bernie, protože jemu se počínání LM vůbec nelíbí.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek