DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

Mercedes je podle svého šéfa pro vývoj pohonných jednotek Andyho Cowella blízko prolomení hranice výkonu 1000 koní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 30.12.2017 03:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 18.12.2017 12:21
Asi lze tak nějak odhadnout, že Mercedes motory… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 18.12.2017 12:30
Souhlas. V podstatě úplně to samé jsem psal u… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 18.12.2017 13:43
*** Konkurence může "střídavě" nastavit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Je to tak. Pořád si myslím, že Mercedes by mohlo vyrovnat jedině BMW, kdyby se rozhodli vstoupit před rokem 2014. Ted' vstupovat je blbost, je moc pozdě a tato generace motorů vydrží tak jak je - čili Mercedes - dlouho nikdo - všichni ostatní. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Cituji Szafnauera, co říka o Hondě:
          "„Byli schopni zkompletovat program, aby mohli závodit na nejvyšší úrovni. Pamatuji si, jak Takeo Kiuchi, což byl Sennův a Prostův závodní inženýr, přišel a během dvou nebo tří let jsme měli nejlehčí a nejsilnější motor V10 (myslel roky kolem 2004 a po - JH). Věděl, co je pro to potřeba, a udělal to. Skončili jsme na 968 koních a 88 kilogramech, což bylo o něco méně váhy a více výkonu, než mělo BMW." (že Honda nejednou přečůrala BMW, o tom se moc v Evropě nepíše, ale bylo to prostě tak - JH)
          Ono se lehce rekne BMW, ale po jejich velke prestavce pochybuji, ze by to bylo tak snadne

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak jasně...jenže motorařské schopnosti jsou dnes zcela jinde a hlavně není to atmosférický motor, ale změť součastek co spolu spolupracuje a jedna "eliminuje" druhou.Extrémně složité na pochopení a funkčnost. Pak tu máme to, že to musí vydržet X závodů, nemůže se tetovat jako dříve.Všechno je jinak a na vše potřebuješ čas... a ten Honda nemá.Je skoro jisté, že bude ráda když se dotáhne a i to bude problém.Jakmile začnou přidávat koně, mohou začít problémy....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              178.255.168.XXX
              Dale pak Szafnauer dodava
              "Co Hondě v současnosti chybí, to jsou zkušenosti a znalosti toho, co motor F1 potřebuje. Hasegawa byl v F1 už dříve, byl to ale kontrolní inženýr. Nejsem si jistý, že všichni mají hluboké inženýrské znalosti. V předchozí éře jich měli spoustu. Pokud tyto znalosti nemáte na začátku, zabere nějaký čas, než je získáte. Honda je na cestě k tomu, aby je získala. Musíte jí dát čas. Jsem si jistý, že to nakonec dokáže. Jsou to chytří inženýři a mají bohaté znalosti. Potřebují jen víc zkušeností, a to se právě teď děje – získávají je.“
              Z tohoto duvodu pochybuji, ze jde neco hned a ze kdokoli by jen tak vstoupil do F1 a dokazal zazraky. BMW by jiste nedokazalo zazraky, podivejme se jak jde Mercedesu vykon stsle nahoru. Vyvoj je otazka casu a znalosti.
              No jestli nekdo predezene Mercedes tak to bude tak za 2, 3 roky. Drive ne, Mercedes stalw ve vyvoji dela velke pokroky

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • S-fan

            S-fan

            212.111.22.XXX
            No a ? Honda už 2 nebo 3 roky dostala a jediné kam se propracovala byla nejmenší výkonost a největší nespolehlivost. 11 Honda měla času víc než dost, měli rok na přípravu navíc a mohli porovnávat data a testovat třeba každý den. Neudělali vůbec nic a každý posun co udělali byl krok vzad. Je to odepsaná značka. 03 Naopak když BMW dělalo motor pro F1 byla to absolutní špička bez ohledu na pravidla, proto si myslím že jako jediné by mohlo soupeřit s mercedesem. Bohužel se to nedozvíme, protože se rozhodli věnovat Formuli E. 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Čoveče, obávám se, že BMW sice zvládlo obstojně vlétnout do DTM, ale tohle by bylo asi moc. Přeci jen je Mercedes trochu jinde se zázemím a financemi. A když se kolem toho opatrně motá i koncern VW, tak to asi nebude úplně sranda. A to ve vší úctě má VW trochu jiné kapacity a možnosti.
          BMW je určitě stále jedna z největších kapacit a průkopníků atmosferických motorů. Ale tahle moderní turba jsou úplně jiná píseň a myslím, že pro ně samé budiž dostatečné varování v podobě Hondy ... 17

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Asi lze tak nějak odhadnout, že Mercedes motory nebudou mít konkurenci.Je tu ale jedno ALE. Pojede se pouze na 3 motory.Tipnul bych si, že se najdou týmy, ktere upředností pár dobrých vysledků (bedna) oproti 100 % spolehlivosti.To jest že klidně obětují penalizaci za další motory, s tím že na pár závodů pojedou motorově ostřeji.To by mohlo dostat Mercedes pod tlak.Ono když s ním budou moci bojovat 3-4 týmy, jasně že dle trati, mohlo by to být zajimavé.Ale spekuluji...ač bych to uvítal. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Souhlas. V podstatě úplně to samé jsem psal u diskuze McLaren/Renault o očekávání Brojlera. Především McLaren do toho podle mě takto půjde celou sezónu. Red Bull (pokud se mu bude tenčit podpora Renaultu) možná také.
      Ferrari půjde do mírného rizika, aby byl případně ve hře i šampionát, ale podle mě si rychlost z letoška přenese. To šasí měli opravdu povedené a s motorem jsou k Mercedesu už hodně blízko. Jen nesmějí Vettel a borec, co jim dělá karbonové trubice, dělat hlouposti.
      Tovární Renault půjde pragmatickým vývojem, ti nejspíš nemají zapotřebí dělat záblesk výsledků. Fabrika určitě bude chtít testovat celý balík a posouvat ho kupředu, aby měli reálnou představu o ztrátě na fabriky na špici. Ale pokud se jim povede šasí, máme tu Monako, Maďarsko a Sepang, kde i s pragmatickým přístupem může přijít výsledek. Takže to by byl asi pátý potenciální tým, který může někde pozlobit.
      Teď už jen záleží na tom, aby Mercedes nezaskočil celý zbytek pole nějakou novou vychytávkou a připraveností motoru na takové úrovni, že budou schopni jen s výkonem, s jakým jeli v Abu Dhabí, celou sezónu. Pak bych měl obavy o další rok 2016 s tím rozdílem, že by Valteri nemusel o ta druhá místa tolik bojovat. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Je tu nějaká informace o tom jak si stojí motor Ferrari v porovnání s Mercedesem? Ztrácí pouze v kvalifikačním módu nebo i celkově?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To nevědí ani u Mercedesu a ani u Ferrari.Ty motory ( 2017) byly ale vykonově dost blízko.Je ale pravda, že Ferrari mělo možná lepší šásko, takže to nelze přesně říci. Vždy jde o balíček všeho co dělá výkonost.Tipl bych si, že motorová ztráta je větší, než se v závodech ukazovalo.Ale jsou v "okně", takže to lze dohnat jinak.,

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Výkon byl určitě podobný. Akorát mi přišlo, že Ferrari šlo do většího rizika se životností. Mercedes jel podezřele nemastně neslaně, ale když bylo potřeba, najednou to jelo jak z praku (např. Belgie - Lewis na žluté vs. Vettel na červené směsi v závěrečných pár kolech ...).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak tipuji že to bylo někdy o pneumatikách a pak jsou okruhy co více sedí a co méně. Nakonec se podivej, jak jezdily ostatní, co mají Mercedes.Šásko dělá někdy opravdu hodně.Proto taky Mclaren jezdil tak "dobře" i se slabou Hondou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Ostatní se stejnými motory jako továrna se mohou porovnávat jen u Renaultu. Tedy minimálně Red Bull určitě dostával stejnou techniku jako tovární stáj. U Mercedesu ani Ferrari si v tomhle nedělám iluze. Hodně sice dělá i palivo, ale dřívější upgrady a speciální mapy budou ještě další velký skok.
            McLaren měl to nej od Hondy. Byť to není taková pecka, ale mělo to veškerý možný tovární potenciál. V kombinaci s jejich šasí to umělo udělat výsledek. Ale musíme také vzít v potaz Alonsa za volantem. Přeci jen, ve vší úctě, by Massa nebo Kastrol na body s takovým balíkem asi nedosáhli. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Z čeho vychází tvé přesvědčení, že Renault byl rovnostářský ke svým klientům? A ano, McLaren odchodem Hondy přijde o tovární podporu, která představuje značnou výhodu (jako u Mercedesu nebo Ferrari).

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Jim nic jiného nezbývalo. Renault jede bídu a výkon továrního týmu je k pláči, pokud to nazvu s alespoň trochou úcty. Jestli jim RB po příští sezóně odejde, tak jsou odepsaní úplně. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama