DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní
Mercedes je podle svého šéfa pro vývoj pohonných jednotek Andyho Cowella blízko prolomení hranice výkonu 1000 koní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel001639
13:52 18.12.2017 178.255.168.XXXCituji Szafnauera, co říka o Hondě:
"„Byli schopni zkompletovat program, aby mohli závodit na nejvyšší úrovni. Pamatuji si, jak Takeo Kiuchi, což byl Sennův a Prostův závodní inženýr, přišel a během dvou nebo tří let jsme měli nejlehčí a nejsilnější motor V10 (myslel roky kolem 2004 a po - JH). Věděl, co je pro to potřeba, a udělal to. Skončili jsme na 968 koních a 88 kilogramech, což bylo o něco méně váhy a více výkonu, než mělo BMW." (že Honda nejednou přečůrala BMW, o tom se moc v Evropě nepíše, ale bylo to prostě tak - JH)
Ono se lehce rekne BMW, ale po jejich velke prestavce pochybuji, ze by to bylo tak snadne-
GRAHAM
14:00 18.12.2017 77.236.218.XXXTak jasně...jenže motorařské schopnosti jsou dnes zcela jinde a hlavně není to atmosférický motor, ale změť součastek co spolu spolupracuje a jedna "eliminuje" druhou.Extrémně složité na pochopení a funkčnost. Pak tu máme to, že to musí vydržet X závodů, nemůže se tetovat jako dříve.Všechno je jinak a na vše potřebuješ čas... a ten Honda nemá.Je skoro jisté, že bude ráda když se dotáhne a i to bude problém.Jakmile začnou přidávat koně, mohou začít problémy....-
uzivatel001639
14:10 18.12.2017 178.255.168.XXXDale pak Szafnauer dodava
"Co Hondě v současnosti chybí, to jsou zkušenosti a znalosti toho, co motor F1 potřebuje. Hasegawa byl v F1 už dříve, byl to ale kontrolní inženýr. Nejsem si jistý, že všichni mají hluboké inženýrské znalosti. V předchozí éře jich měli spoustu. Pokud tyto znalosti nemáte na začátku, zabere nějaký čas, než je získáte. Honda je na cestě k tomu, aby je získala. Musíte jí dát čas. Jsem si jistý, že to nakonec dokáže. Jsou to chytří inženýři a mají bohaté znalosti. Potřebují jen víc zkušeností, a to se právě teď děje – získávají je.“
Z tohoto duvodu pochybuji, ze jde neco hned a ze kdokoli by jen tak vstoupil do F1 a dokazal zazraky. BMW by jiste nedokazalo zazraky, podivejme se jak jde Mercedesu vykon stsle nahoru. Vyvoj je otazka casu a znalosti.
No jestli nekdo predezene Mercedes tak to bude tak za 2, 3 roky. Drive ne, Mercedes stalw ve vyvoji dela velke pokroky
-
-
S-fan
14:14 18.12.2017 212.111.22.XXXNo a ? Honda už 2 nebo 3 roky dostala a jediné kam se propracovala byla nejmenší výkonost a největší nespolehlivost. Honda měla času víc než dost, měli rok na přípravu navíc a mohli porovnávat data a testovat třeba každý den. Neudělali vůbec nic a každý posun co udělali byl krok vzad. Je to odepsaná značka. Naopak když BMW dělalo motor pro F1 byla to absolutní špička bez ohledu na pravidla, proto si myslím že jako jediné by mohlo soupeřit s mercedesem. Bohužel se to nedozvíme, protože se rozhodli věnovat Formuli E.
-
-
jon
19:35 18.12.2017 194.228.59.XXXČoveče, obávám se, že BMW sice zvládlo obstojně vlétnout do DTM, ale tohle by bylo asi moc. Přeci jen je Mercedes trochu jinde se zázemím a financemi. A když se kolem toho opatrně motá i koncern VW, tak to asi nebude úplně sranda. A to ve vší úctě má VW trochu jiné kapacity a možnosti.
BMW je určitě stále jedna z největších kapacit a průkopníků atmosferických motorů. Ale tahle moderní turba jsou úplně jiná píseň a myslím, že pro ně samé budiž dostatečné varování v podobě Hondy ...
-
-
-
-
GRAHAM
12:21 18.12.2017 77.236.218.XXXAsi lze tak nějak odhadnout, že Mercedes motory nebudou mít konkurenci.Je tu ale jedno ALE. Pojede se pouze na 3 motory.Tipnul bych si, že se najdou týmy, ktere upředností pár dobrých vysledků (bedna) oproti 100 % spolehlivosti.To jest že klidně obětují penalizaci za další motory, s tím že na pár závodů pojedou motorově ostřeji.To by mohlo dostat Mercedes pod tlak.Ono když s ním budou moci bojovat 3-4 týmy, jasně že dle trati, mohlo by to být zajimavé.Ale spekuluji...ač bych to uvítal.-
jon
12:30 18.12.2017 194.228.59.XXXSouhlas. V podstatě úplně to samé jsem psal u diskuze McLaren/Renault o očekávání Brojlera. Především McLaren do toho podle mě takto půjde celou sezónu. Red Bull (pokud se mu bude tenčit podpora Renaultu) možná také.
Ferrari půjde do mírného rizika, aby byl případně ve hře i šampionát, ale podle mě si rychlost z letoška přenese. To šasí měli opravdu povedené a s motorem jsou k Mercedesu už hodně blízko. Jen nesmějí Vettel a borec, co jim dělá karbonové trubice, dělat hlouposti.
Tovární Renault půjde pragmatickým vývojem, ti nejspíš nemají zapotřebí dělat záblesk výsledků. Fabrika určitě bude chtít testovat celý balík a posouvat ho kupředu, aby měli reálnou představu o ztrátě na fabriky na špici. Ale pokud se jim povede šasí, máme tu Monako, Maďarsko a Sepang, kde i s pragmatickým přístupem může přijít výsledek. Takže to by byl asi pátý potenciální tým, který může někde pozlobit.
Teď už jen záleží na tom, aby Mercedes nezaskočil celý zbytek pole nějakou novou vychytávkou a připraveností motoru na takové úrovni, že budou schopni jen s výkonem, s jakým jeli v Abu Dhabí, celou sezónu. Pak bych měl obavy o další rok 2016 s tím rozdílem, že by Valteri nemusel o ta druhá místa tolik bojovat. -
-
uzivatel001836
12:40 18.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
GRAHAM
12:24 18.12.2017 77.236.218.XXXTo nevědí ani u Mercedesu a ani u Ferrari.Ty motory ( 2017) byly ale vykonově dost blízko.Je ale pravda, že Ferrari mělo možná lepší šásko, takže to nelze přesně říci. Vždy jde o balíček všeho co dělá výkonost.Tipl bych si, že motorová ztráta je větší, než se v závodech ukazovalo.Ale jsou v "okně", takže to lze dohnat jinak.,-
jon
12:32 18.12.2017 194.228.59.XXXVýkon byl určitě podobný. Akorát mi přišlo, že Ferrari šlo do většího rizika se životností. Mercedes jel podezřele nemastně neslaně, ale když bylo potřeba, najednou to jelo jak z praku (např. Belgie - Lewis na žluté vs. Vettel na červené směsi v závěrečných pár kolech ...).-
-
jon
01:39 19.12.2017 194.228.59.XXXOstatní se stejnými motory jako továrna se mohou porovnávat jen u Renaultu. Tedy minimálně Red Bull určitě dostával stejnou techniku jako tovární stáj. U Mercedesu ani Ferrari si v tomhle nedělám iluze. Hodně sice dělá i palivo, ale dřívější upgrady a speciální mapy budou ještě další velký skok.
McLaren měl to nej od Hondy. Byť to není taková pecka, ale mělo to veškerý možný tovární potenciál. V kombinaci s jejich šasí to umělo udělat výsledek. Ale musíme také vzít v potaz Alonsa za volantem. Přeci jen, ve vší úctě, by Massa nebo Kastrol na body s takovým balíkem asi nedosáhli. -
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek