DISKUZE K ČLÁNKU Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002995
12:45 13.12.2017 89.111.73.XXXMyslím, že úlevu pocítí až budou provozovat výkonný a spolehlivý motor. Jsem zvědav jestli McL udělal dobře. Tyto tři roky budou jistě u McL pečlivě sledovat
A vlastně nejen u McL to budou sledovat bedlivě -
Situs
10:23 13.12.2017 85.70.164.XXXKoncept nemění, tak by se dalo očekávat něco jako v roce 2016 kdy sice neměly konkurenceschopný výkon a spolehlivost, ale to nejhorší již bylo za nima a jejich práce se stabilizovala tak nějak v normálu. McLaren tehdy skončil 6 se 76 body. Ovšem u TR-Hondy raději nebudu tipovat, přece jen TR není McLaren a Hartley s Gaslym nejsou Alonso s Jensonem. Myslím si že proti Mer, RB, Ferrari, McLarenu, Renaultu, FI budou rádi za každej bod. A s čím přijde HAAS, Sauber a Williams to jest také otázka. Možná trochu překvapí, a možná i přivezou méně bodů než katastrofální McLaren-Honda ve svém prvním roce, uvidíme.-
uzivatel001639
10:40 13.12.2017 89.111.77.XXXNejde o body TR, jde jen o to, kam se posunou pristi rok na jare, podzim, kam se posunou v roce 2019, jestli s nimi bude chtit jezdit RB atd. To pak budou body o necem jinem.
Jelikoz se drive privazeli pomalu na kazdy zavod nove specifikace motoru, tak u dnesnich hybridu se take muzeme dockat zasadnejsich vylepseni pres zimu, natoz do konce pristiho roku.
Takze bych vysledky, body, juniorky RB moc neresil a spise cekam co bude pristi rok na podzim.-
Situs
11:10 13.12.2017 85.70.164.XXXTo jak se budou posouvat právě ukáží ty body TR. Ono jestli TR nebude dosahovat na body tak RB se k Hondě moc připojit chtít nebude. A jestli se RBull opravdu šprajcne přičemž Renault už mu motory neposkytne, tak Hondě opět půjde o život. Mohlo by to být hodně nedůstojné představení, víme kam zašel RB když se pokusil zbavit Renaultu, jít ještě do horšího si u nich neumím představit, ale nebudeme strašit.-
Limbi
11:21 13.12.2017 147.228.70.XXXŘekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na datech. Díky tomu, že dokáží s TR spolupracovat mají jednodušší úlohu než McLaren. Napřímo uvidí přesný rozdíl výkonu motorů a také postup inovací v Honda vs Renault. Na základě toho se pak mohou rozhodnout jakou cestou půjdou. To je luxus, který McLaren neměl a RB díky tomu nemá co ztratit, může jen získat.-
Situs
11:24 13.12.2017 85.70.164.XXXNo podobně se přece rozhodl i McLaren, jen data od Renaultu měl od nich. McLaren ovšem nakonec na výběr měl, u RBullu pokud jim Renault ten motor již neposkytne tak možná jen uviděj že si pohorší, to bude teprve problém.
Ale třeba to Honda zvládne, to jen že jak vývoj šel předešlé 3 roky a jak Honda přijímá pomoc zvenčí je přinejmenším znepokojivé.-
Limbi
11:30 13.12.2017 147.228.70.XXXJasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez těch "vyšperkovaných údajů" co automobilka poskytuje. Takhle uvidí okruh odokruhu a nastavení od nastavení jak na tom Honda proti Renaultu je. Akorát nastane problém pokud jak říkáš jim už Renault motory nedá. Aspoň pokud po 3 závodech uvidíme šipkaření Helmuta do zádele Renultu, tak pochopíme proč to dělá :D-
-
-
-
Mike17
13:51 13.12.2017 185.149.130.XXXMyslím, že brzdit nemusí. Pokračování s Renaultem nemá pro RB smysl. S nimi na titul do roku 2021 nemají šanci. Pokud nebudou konkurenceschopní, bude jejich investice do F1 prodělečná a tedy to nejspíš odpískají.
A nemáš moc pravdu. Já jako dodavatel se chovám ke svým zákazníkům v podřízené roli. Protože potřebuji, aby zákazník byl spokojen a udělal mi dobrou reklamu pro ostatní. Stejně tak se ke mně chovají dodavatelé. A já si i podle toho vybírám, od koho budu potřebné věci odebírat. Renault hřeší na to, že je skoro v monopolní roli. Být to v dřívějších dobách, RB by dávno odešel k někomu schopnému.-
uzivatel001639
14:16 13.12.2017 89.111.77.XXXJe fakt, ze RB je zakaznik a dodavatel by mel naslouchat jeho prani. Zname preci heslo: "Nas zakaznik, nas pan"
Je fakt jak rikas, ze Renault muze vydirat RB a delal to, protoze proste RB nemel sanci delat nic jineho nez nadavat. Dokud ale nemel Renault tovarni tym, tak mel RB spise resit vse uvnitr, protoze byly preci jen jeden tym.-
-
jon
00:37 14.12.2017 194.228.59.XXXTa rétorika byla trochu za hranou a já jsem za ní Helmuta vždy tvrdě kritizoval. Respektive jsem i chápal to, že automobilka do toho sype mnohonásobek toho, co se jí vrátí a lze pak chápat to, že papaláše to vytáčí do ruda.
Ale na druhou stranu je pravda, že ve světle dnešních výkonů tovární stáje oproti Red Bullu musím i já po čase uznat, že Red Bull jim zachraňuje reputaci. Stejně jako mezi lety 2010 a 2012 dělal tuto medvědí službu McLaren Mercedesu. Ale na tomto modelu je také přesně vidět, kde se může Red Bull za pár let ocitnout. Představenstvo automobilky vydá rozkaz k přiškrcení zákazníků a budou na tom jak McLaren v roce 2014. Nehledě na to, že jim mezitím fabrika bude chtít přetáhnout část týmu, aby získali knowhow, jak to s tím jejich motorem vůbec dělat. Páč já na 100x chápu, že aero prostě za rok nedají dokupy, ale že se továrna trápí víc s chlazením a dětskými nemocemi motoru než zákaznický tým ... Přeci jen si také nemohou stěžovat, že mají možnost si od Red Bullu vzít data.
-
-
-
-
Mike17
13:55 13.12.2017 185.149.130.XXXZajímalo by mne: Když jdeš do supermarketu, je po tobě vyžadován nějaký rovnoprávný přístup a ty v žádném případě nebudeš nic kritzovat, nebo to funguje tak, že pokud se ti tam něco nebude líbit, půjdeš ke konkurenci? Snažíš se ty, aby ses zavděčil supermarketu, nebo se supermarket může přetrhnout, abys ty tam byl spokojen?-
uzivatel001639
14:18 13.12.2017 89.111.77.XXXZ tohoto duvodu je dobre, ze zustala Honda, je konkurence a je na vyber Ikdyz neni konkurence jako konkurence. Mercedes proste nasadil latku hodne vysoko-
Mike17
14:42 13.12.2017 185.149.130.XXXProblém F1 je v tom, že konkurence je slabá. Mercedes a Ferrari budou dodávat je nekonkurenceschopným týmům a Renault se začíná chovat stejně. Jedinou alternativou je Honda, která je nejslabší. Tedy mají týmy na výběr: buď zaostávat za továrnami a dostat jejich motory, nebo se smířit s Hondou.
Tedy RB stejně nemá růžovou budoucnost. Jediná záchrana je případné zvednutí Hondy. Jo kde jsou ty časy, kdy bylo 5-10 dodavatelů a z nich pouze Ferrari bylo i týmem....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek