DISKUZE K ČLÁNKU Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Podle Jusukeho Hasegawy, který měl u Hondy na starosti projekt F1, pro ně bylo ukončení partnerství s McLarenem úlevou. A problém nespočíval v lidech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 16.12.2017 16:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 13.12.2017 11:21
Řekl bych že pro RB bude podstatné to co uvií na… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 13.12.2017 13:32
S ohledem na to, jaký bude mít v příštím roce… »
» Limbi (Hlasoval 1 člověk) 13.12.2017 11:30
Jasně, ale neměli srovnání v reálném čase, bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.218.XXX
                            Tmobile, Vodafone, O2, Škodovka.... 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Já ti nevím. Z operátorů mám Vodafone a když jsem tam přišel, že jsem s něčím nespokojen, tak na mne nikdo nevyletěl, co si dovoluju je kritizovat. Sedli jsme si s jejich zaměstnacem a on mi pomohl problém vyřešit k mé spokojenosti. Nedostal jsem podřadnou službu za nejvyšší cenu. Dostal jsem službu srovnatelnou s ostatními za přiměřenou cenu. A kupodivu mi nikdo nepřestal ke konci roku dodávat služby, nebo zajišťovat servis. Dřív jsem to bral jako samozřejmost, po letosšní sezoně F1 si toho nesmírně vážím, jako nadstandartní služby. 12
                              Škodovku nemám, ale slyšel jsem, že náhradní díly Škoda dál vyrábí a zákazníkům dokonce prodává. Chápu, je to šok, ale asi ne každý se chová jako Renault. 12

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                01
                No po trech zavodech asi Helmut bude jeste v klidu. Myslim, ze se to zacne varit az okolo leta a jak rikas Helmut by mohl hodne naznacit, jak jde vykonostni vyvoj 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              No McL se rozhodl na zaklade nejakych dat, ale jak byla ladena nikdo nevi a asi bude tezke je porovnavat. McL potreboval zmenu i kvuli sponzorum, aby mohl prodavat pribeh. No jestli se rozhodl spravne ukazou az budouci tri sezony.

              Jinak v roce 2018 by mel mit Renault navrch, pise ze zacal drive s vyvojem, ma vice zkusenosti atd. Takze si pockejme na potvrzeni naseho vesteni 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            01
            Presne tak, bude porovnani, budou mit pristup k datum od ruznych vyrobcu uvnitr sveho tymu. Tady neni co resit, chce to jen cekat a porovnavat.
            Jen cas ukaze a ne nase dohady a vesteni z koule

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Trochu moc optimistický názor. Myslím, že v Renaultu mají 100% jasno, že v r. 2019 nebudou dodávat PJ ani jednomu týmu RB group. Takže luxusní pozicí bych to nenazyval. Naopak, jestli nebude mít RB skvělé šasi hned od začátku sezóny (což je dle zkušeností z minulých let pravděpodobné), je klidně možné, že je Renault odstavi kvůli možné špionáži od novinek a mohou mít problémy ke konci sezóny podobně jak to měl Mclaren když odcházel od Mercedesu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Body nereknou nic o vyvoji motoru, resp. reknou ale ne dostatecne. Sasi TR se letos ke konci moc nevyvijelo, takze tady bych to neresil.
          Pujde o to aby auto, motor byly spolehlive a rychlosti na rovinkach, v zatackach a dalsi data budou indicii, jak na tom motor skutecne je.
          Rozhodne necekam zadny propadak, kor ne v roce 2019

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Zrovna na tu rychlost na rovinkách jsem hodně zvědavej.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No ta nepoví všechno. Honda byla nejméně výkonná, přesto Mclaren nebyl na rovinkách nejpomalejší. 03
              Pokud jde o STR, na konci sezony nezískali jediný bod a byli nejhorším týmem, tedy horší to být nemůže a jejich 0b v začátku příští sezony tedy neukáže zhola nic. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                01
                Pujde proste jen o indicie jak na tom motor opravdu je. Pokud se McL vyhoupne nahoru, jako ze by mel, tak by boj o bodiky mel byt hodne tezky. Meli by byt nahore 4 tymy a zbyvaji 2 bodovane pozice, takze bodiky budou hodne tezke i pro tymy ze stredu pole.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Už teď byl Mclaren lepší než STR. Tým Renault by se měl zlepšit. FI, Williams a Haas mají dobré motory a není předpoklad zhoršení. STR prostě bude rád za bodík, ať už mají Renault nebo Hondu.
                  Pro RB je prostě podstatné srovnání motorů a hlavně podpora vývoje Hondy. Na nějaké body STR s.re pes. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama