DISKUZE K ČLÁNKU Nuda v Abú Zabí? "Není vhodné pro závodění," kritizuje nedostatek předjíždění Hamilton
Lewis Hamilton si včera postěžoval na nedostatek předjíždění ve Velké ceně Abú Zabí a na její poměrně nudný průběh, který přičítá konfigurací tamějšího okruhu Jas Marina. Ten se podle něj pro současnou generaci monopostů Formule 1 nehodí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nuda v Abú Zabí? "Není vhodné pro závodění," kritizuje nedostatek předjíždění Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
13:02 27.11.2017 85.70.164.XXXAlonso měl výhodu zahřátých pneumatik, Massu předjel když ten vyjížděl z boxů a Alonso se k němu dostal opravdu blízko, což byla nejspíše jediná šance. Obávám se že kdyby se mu to nepodařilo v tu chvíli tak už by neměl nárok. [odkaz na stránku]-
-
-
Pepan
16:44 27.11.2017 89.24.157.XXXJá mám takový pocit že Massa se už viděl v důchodě a tak moc nebojoval. Navíc - ty gumy se před namonr´továním zahřívají, takže když Massa odjel tři zatáčky, už je měl celkem púodle mě zahřáté. A podívej se na tohle video, jak Alonso po předjetí okamžitě mizel v dáli. To je jiné kafe než bitva S(troll)a s Grosjeanem. Lance to tuším dvakrát Romainovi vrátil, Massa se na to vybodl:
https://www.youtube.com/watch?v=-qVcIKEx0Qs
-
-
-
-
-
mi88ki
11:46 27.11.2017 165.72.200.XXXBlbej okruh na předjíždění a vždycky byl. Nicméně v závodech série F2 se i tu na konci rovinek předjíždělo o 106. A důvodem je, že se vozy vF2 bez problému dokáží těsně následovat v technických sekcích, takže na začátku rovinek nejsou tak daleko od sebe. Takže je to hlavně v aerodynamice aut. Dokud v F1 rapidně neomezí aerodynamiku, tak to bude stát pořád za velký hnědý smradlavý.
Širší gumy jsou fajn ale chybí tu druhý krok. A jak je vidět, "nové" níže položené zadní křídlo je sice sexy, ale problematiku jízdy za vozem ještě zhoršil.
Před deseti a více lety byl problém s předjížděním bez DRS, ale když jsem se třeba včera mrknul na nějaké fragmenty ze závodů, tak jezdci mohli za sebou jezdit v odstupu půl sekundy třeba celý závod. A to si už v té době stěžovali, protože v některých aero-zatáčkách, jako třeba ta trojitá levá v Istanbulu to ani v té době nešlo. Dnes je to dvakrát, možná třikrát, horší. :-( Mít v té době DRS tak to byly naprosto úžasné závody. A mohou být i dnes, ale proč na to čekat do roku 2021 jak slíbil Brown?-
hurthys
13:11 28.11.2017 212.24.155.XXXNesouhlasím, stačí se podívat na spoustu závodů z letošní sezóny. Na některých tratích se předjíždělo jak o život - třeba Austin ukázal, že není problém se držet za jiným vozem i se současnou aerodynamikou. Takže tratě můžou dělat fakt hodně.
Srovnávat F1 s jinými sériemi nemá smysl, na motokárách by se tam taky předjíždělo. Ale Abu Žabí byla neuvěřitelně debilní a umělá trať od svého počátku...-
mi88ki
09:48 30.11.2017 165.72.200.XXXNesouhlasit můžeš ale to je tak všechno. V Austinu ani nikdo netuší, proč se tam dá jezdit v závěsu, takže to je dost slabá útěcha. Že začnou přestavovat okruhy, aby seděli současným vozům, když ani netuší proč, v to se asi doufat nedá. V každém případě jezdit s tím, že se musím držet od soupeře ideálně alespoň 1,5 sekundy prostě není závodění. Předjíždět tak mohou jen vozy, které mají velký výkonnostní náskok. Jakmile se k sobě přiblíží vozy stejné kategorie, tak se drží v dostatečném odstupu od sebe.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek