DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti
Šéf Renault Cyril Abiteboul uvedl, že to je pro ně hořké, když musí v závěru sezóny obětovat výkon svých motorů kvůli tomu, aby zajistili jejich spolehlivost. Poruchy se v posledních závodech množí a francouzský výrobce bojuje s nedostatkem nových náhradních dílů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jon
14:49 22.11.2017 194.228.59.XXXVšak o tom není řeč. Všichni šetří motor, ale Renault nestíhá. Pokud se chce vyšponovat na údržbový výkon Mercedesu nebo Ferrari, rozsype se. Nalijme si čistého vína, ten rozdíl je tam pořád veliký. Pokud si někdo může dovolit jet údržbu a jiný to musí dohánět šáskem, asi to nebude úplně ono. Tovární Renault nemá ani to šasí a soupeří s McLarenem, který jede s Hondou totální bídu, s odkazem na Browna a Alonsa.-
Adi
16:24 22.11.2017 81.19.11.XXXTy si prosím tě nic nenalivej a raději mi vysvetli, jak je možné, že Max pohodlně vyhrál v Malajsii a hlavně v Mexiku, kde je opravdu dlouhá rovinka navíc v konzervativním módu. A teď mudruj Jone. Tovární tým je v F1 2. Sezónu. Chceš vědět, kde byl 2. Sezónu Mercedes? V race módu je Mercedes kapku napřed a za ním velmi blízko Ferrari a za ním opravdu velmi blízko Renault. Rozdíl mezi Mercedesem a Renaultem je do 25 PS v race módu. Honda na Renault ztrácí dalších min 50 ps. Já znám fakta, mě tvá přání moc nerozhodi.-
jon
17:56 22.11.2017 194.228.59.XXXTo je jednoduché. Max už si vybral penalizace a o nic mu nešlo. Jemu bylo jedno, jestli nedojede. Konzervativně jeli až potom, co jel extrémně konzervativně i Valteri a Mercedes jim naznačil, že se o vítězství nebudou prát. Šlo o to, aby bylo před Vettelem co nejvíce monopostů. A to se povedlo, ne? Možná jsi to přehlédl, ale v Mexiku se korunoval nový mistr světa. Max vyhrál, ale všude v médiích jsem viděl Lewise v barvách Mercedesu ... Takže asi podobná situace jako když vyhraje v půlce sezóny.
Co se týká Mercedesu v jejich druhé sezóně. Nico 7., Michael 8., Mercedes 4. v PK. Porazil je taky jejich zákazník, ale nesnížili se k boji s juniorkami.
Co se týká toho výkonu. K tomu snad jen - sni dál. 25 koní to může být, ale Mercedes s tím výkonem umí dojet do cíle bez pyroshow, byť to může být show pro diváky jistě skvělá.-
Adi
22:54 22.11.2017 212.96.178.XXXJenže Mercedes přebíral mistrovský tým a poslal ho do středu pole. Renault přebral vybrakovaný šunt, s kterým mohou skončit 5. V PK. Opravdu nemám pocit, že by Mercedes předvedl lepší práci. Tvůj trapný náznak, že Renault sabotuje TR nehodlám komentovat.-
jon
09:35 23.11.2017 194.228.59.XXXMercedes přebral mistrovský tým, který dostal mistrovské šasí darem, dal do něj motor Mercedes a už v první čtvrtině sezóny bylo jasné, že co nasbírají do půlky sezóny, z toho musejí dát titul. Vývoj téměř nulový. Jasně, na titul to nakonec stačilo, ale jen díky Rossově fikanému výkladu pravidel. Co se týká porovnání, kdo historicky odvádí lepší práci ... Dal jsem Ti menší statistiku pod jiný komentář. Prostuduj to a navážeme na to, kdo napříč historií odvádí lepší práci.
Renault hodnotím až letos. Možná jsi to úplně nepostřehnul, ale letos jsou úplně nová šasí. Někdo to zvládl lépe, někdo hůře. A když továrna soupeří s juniorkou RB, která také vyvíjí minimálně, to je trochu trapné. A jak je vidět, pokud někdo odvádí lepší práci, ono se s tím slabším motorem dá i vyhrát. A to ta stáj nemá takové znalosti té PJ jako továrna ... Jak říkám, trapas.
Jinak o sabotáži TR jsem nikde nic nenaznačoval. Nebo snad v Mexiku povstali Hulk s Carlosem jako fénixové a něco mi uteklo? Já poukazoval na to, že v posledních 3 GP byla i Honda spolehlivější než Renault. Srovnání s Mercedesem a Ferrari je zatím úplně zbytečné. Rozdíl továren můžeš většinou vidět v cca 75% závodu, když je Renault předjížděn o kolo. Nebo je náhoda, že v této sezóně bylo jen 5 případů, kdy jednomu z jejich monopostů od nadílky jednoho kola nepomohl Bernd Maylander? A i tak to pokaždé bylo se znatelnou ztrátou.-
Adi
12:32 23.11.2017 81.19.11.XXXMrknu na to. 3. A 4. Sezóna Renaultu bude stěžejní. Užívej si momentální stav. Mohu tě ujistit, že neexistuje dlouhodobá dominance a už letos Musel Mercedes o titul tvrdě bojovat. Jestli je pravda, co chystá Renault na příští rok, klidně se odvážim tvrdit, že favoritem bude RB.-
jon
14:38 23.11.2017 194.228.59.XXXForma RB bude dána dvěma faktory. První je ten, jaký dostanou vývojový materiál, když nejspíš půjdou od roku 2019 k Hondě. Druhá věc je spolehlivost Renaultu. Jestli se jim povede trochu zvednout výkon, RB bude schopen se do toho okna dostat. Jde jen o to, na jak dlouho. Přeci jen Ferrari ani Mercedes nespí.
Jinak ve vší úctě k soupeřům, největší problém Mercedesu byly letos pneumatiky. K tomu trochu i ten delší rozvor, ale to by nebylo tak hrozné, kdyby se netrápili v první třetině sezóny s provozním rámcem pneu. Od té doby to byla docela spanilá jízda. Ano, nemají náskok vteřinu na kolo, ale pořád tam je pár desetin. V kombinaci s pilotem typu Lewise, Vettela nebo Alonsa je takový vůz potenciálně mistrovský, pokud je dostatečně spolehlivý. Čímž se opět vracíme na začátek. Nejlepší letošní životnost motorů Renault při jejich úrovni výkonu byla 4 závody. Příští rok se dá očekávat, že Ferrari a Mercedes posílí výkon a bude to muset vydržet 7 závodů. Nechci Ti nijak kazit iluze, ale tohle Renault opravdu za zimu nedá. Kdyby tomuhle někdo věřil, můžeme tu rovnou spekulovat o tom, že se to samé povede i Hondě. A té se to určitě nepovede. Příští rok se určitě Red Bull párkrát vytáhne, možná se něco povede i McLarenu. Toro Rosso bude v lepším případě závodit se Sauberem. A tovární Renault asi taky poskočí, ale budou rádi za úroveň, na které je momentálně Force India.
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:50 22.11.2017 185.149.130.XXXZase plácáš nemysly. Jediný, kdo v Brazílii něco šetřil byl Renault.
Tady máš citaci tvého kolegu, fandu Renaultu (nebo Mclarenu) Grahama:
"Když už tu F1 řešíš, tak by jsi měl vědět, ale chápu že chci po tobě moc, že Renault (motory) v Brazílii použil konzervativní mód, kdežto konkurence a hlavně LH hodně agresivní."
On si nějak bohužel nevšiml, že tvrdí to samé co já. Měli by jste se chlapci domluvit, co vlastně tvrdíte. tedy chápu, že Renault je úžasný a nejlepší. Ale aspoň se shodnout na tom, jestli mají ostatní mód konzervativní, nebo agresivní.-
Adi
16:28 22.11.2017 81.19.11.XXXGraham je fajn. Rozhodně není demagog jako ty. Jestli tvrdís, že Bottas a Hamilton měli v závodě na chlup stejný výkon, tak lzes. Prostě i Mercedes a Ferrari musí v race módu šetřit, aby splnili životnost. Každopádně nikde nerozporuji, že má Renault problém se spolehlivosti, píšu to všude stále dokola. Výkon Renault má, musí zapracovat na spolehlivosti a věřím, že zapracují a budou opět nejspolehlivější PJ v poli.-
Mike17
17:23 22.11.2017 185.149.130.XXXJasně, hlavně že nejsi demagog ty. Tipuješ si tu čísla a nepředvedeš ani jedno z oficiálních statistik. protože ti nějak nehrají do karet že? Nikdo jiný o nějakém konzervativním módu v Brazílii nemluvil. Protože na rozdíl od Mexica, to nikdo nepotřeboval. Kromě Renaultu, kterému po mnoha odstoupeních došlo, že je lepší dojet na bedně, že mít 50:50 vítězství nebo nic. -
-
-
-
-
GRAHAM
16:17 22.11.2017 77.236.218.XXXNa každý závod je jiný mód a samozřejmě ho každý přizpůsobuje dle toho, jak na tom motor je, kolik má najeto atd. Takže zcela jistě využíval LH jiný motorové módy, než ti co měli najeto mazec.Renault použil těžce konzervativní, neměl jinou možnost....bylo to v módu zučastnit se a dojet.
Třeba Honda , ta mohla jet naplno, když má skoro pořad neojeté motory.Jasně v rámci svých možností....
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek