DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 25.11.2017 14:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:34
Špičkové služby Renaultu Tak si klidně přijdu do… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 12:04
A ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000887

    uzivatel000887

    90.179.103.XXX
    Nicméně McL je spokojený, tak to ta asi hrozné nebude. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Renault je v pohodě.
    Toro Rosso od nich odchází, Red Bullu dodává motory TAG Heuer a v příštím roce bude dodávat motory pouze Mekáči, který je na nulové výsledky zvyklý. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já myslel že maj motory TAG Heuer 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak by dodavatel firmy TAG Heuer (tedy Renault), měl zajistit firmě TAG Heuer nějaké díly ne? Bývá to celkem standartní postup. Tedy u normálních výrobců aut.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Celkem se těším na Alonsa, až mu řeknou: "sorry díly nemáme, dáme vám repas, hoďte si korunou, jestli vám vydrží."
      Pravda, zvyklý už je, tak snad mu to vadit nebude. Jen ten titul..... 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Renault má své problémy, a každej ať klidně řekne jak to cítí, Renault se za to RedBullu jistě odvděčí.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To jistě ano. To je vidět už na STR. Jestli u továrního týmu vylepší auto, bude dostávat RB součástky z roku 2013. 12
          Mclaren rok novější. 12

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Osobně jsem si spíše všiml že ke všem měli stejnej přístup a když měli upgrade, rozdělovali ho stejným metrem, ostatní jsou jen nepodložené spekulace. Poukazovat na neférovost Renaultu tak považuji za neadekvátní reakci, nebo sám Renault má pro sebe v záloze 2 nové motory?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Specifikace mají možná stejné, ale zdá se, že nedostatkem dílů na rozdíl od zákazníků netrpí.
              Ale vezmu to jinak. Proč odešel Mclaren od Mercedesu? Evidentně největší jejich chyba, za poslední roky. Ty si vážně myslíš, že se k nim bude Renault chovat líp, jak Mercedes? Čím si vysvětluješ, že všechny týmy s Mercedesem (včetně tvého špičkového Mclarenu), ztrácejí na továrnu v průměru víc jak 1s na kolo? Továrny si prostě ohlídají, aby jim titul nevyfoukl odběratel. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Dokud nezačne tovární Renault vyhrávat závody nad Mercedesem a Ferrari tak tuto debatu opravdu vidím jako bezpředmětnou. Za takového stavu krom osobních vendet nevidím důvod proč by měly odběratelům házet klacky pod nohy. Především pokud od odběratelů krom peněz za své služby budou dostávat i dobrou marketinkovou odezvu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  V podstatě souhlasím. Jen dobrou odezvu lze čekat za dobré zboží. Že Mclaren nedává dobrou marketingovou odezvu Hondě také nikoho nepohoršuje. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Nech ho, ten má dneska předčasný vánoce. Podívej se na jeho příspěvky... Argumenty nula, jen tleská jak malé dítě dalším nesmyslům, který Helmut vyplodil. Něco jako uznání férového přístupu Renaultu od něj vůbec nečekej. Jen kyda špínu. Všichni kdo do toho trochu vidí počínaje Petrem ti potvrdí, že Mclaren má přístup k datům a že si Renaultem dost pomůže. Já v to doufám a věřím, že uvidíme skvělý souboj Renault vs Mclaren. 01

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Za ty těch argumentů předvádíš. 12
                Do teď jsi mi ani jednou neodpověděl na otázku, proč je RB výrazně lepší na okruzích s malými nároky na výkon a výrazně horší tam, kde je výkon potřeba hodně. Jestli mají výborný motor a špatné šasi, musí to být přece naopak. Jednoduchá otázka a žádná odpověď. Přitom ta odpověď je také velmi jednoduchá. Ale to se pak ozve jen ticho. 12
                Pokud někdo kydá špínu, jsi to ty na RB. 03
                Ale s poslední větou plně souhlasím. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Odpovídal jsem ti na to několikrát. Jak je možné, že RB vyhrál v Malajsii, v Baku? Stíhací jízda Ves v USA, úspěšná obrana Ric v Rakousku! Skvělá stíhačka v Silverstone. Výhra v Mexiku. Takže jen letos RB vyhrál na tratích, kde jsou nejdelší rovinky v kalendáři a všechny tyto tratě jsou motorové. Kdyby měli tak úžasné šasi jak tvrdíš, tak v Maďarsku, Monacu a v Singapuru dají všem půl kola. Pokud vím, tak ani na jednom okruhu letos nevyhráli. Jak je to tedy možné? Kdo je demagog?!

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    V posledních půlce sezony máš pravdu. Renault udělal pokrok ve výkonu. To jsem tu uznal, ikdyž byl evidentně za cenu spolehlivosti a RB na šasi zapracoval taky slušně.
                    A teď se podívej do předchozích roků a první půlky sezony. A mluv!!!!!
                    Pomůžu s první půlkou letoška, ztráta RB na Mercedes:
                    Singapur: ne ztráta, ale náskok 0,323
                    Maďarsko: ztráta 0,267s
                    Monako: 0,273s

                    Monza: 1,148s
                    Silverstone: 1,53s
                    Kanada: 0,944s
                    a tvoje Baku: 1,286s

                    Baku? Děláš si pr..., nebo sis u Hamiltona a Vettela ničeho zvláštního nevšiml? Kvalifikace mluví jasně. když se na to budeš aspoň trochu dívat, tak zcela jasně uvidíš, že na těch technických tratí měli ztrátu v průměru o 1s na kolo menší, než na těch, kde potřebuješ hlavně výkon. Proboha jak to?????? Vždyť mají tak tragické šasi, tak jim ty technické přece nemůžou sedět!!!!!
                    S tím šrotem pod kapotou můžou v Monacu vyhrát o půl kola hodně těžko. Ale na rozdíl od ostatních tratí tam nehráli druhou ligu. A Teď se podívej na ten tvůj Mclaren:
                    Monaco: 1,435s
                    Maďarsko: 1,273s
                    Singapur: 1,688s
                    Až se bude Mclaren se slušným motorem schopný přiblížit aspoň bedně, bude RB o parník před všemi.

                    Tak co? Jak se čísla líbí? Budeme rozebírat i čísla minulých sezon? Díval jsem se, budou podobná. Co demagogie? Máš pravdu, to už se u tebe ani nedá nazvat. Cucáš si z prstu jen nesmysly a nemáš na to jediný číselný argument. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      81.19.11.XXX
                      Chlape ty vůbec nevíš...podívej se na rozestupy v kvalifikaci RB vs Renault... To jejich šasi bylo tak "luxusní", že jim na paty šlapal poloviční tým, který je v F1 2. Sezónu. Waw, to je výkon šasi RB. Kdybys měl čísla pohromadě, zjistil bys, že progres PJ Renault byl v této sezóně cca 2 desetiny. Progres šasi RB tak 1s minimálně. Takže extra pro tebe ještě jednou a naposledy. Kdyby letos měl RB dobré šasi již od začátku sezóny, mohli bojovat o titul. Jenže neměli, jako již bývá pravidlem, jejich šasi bylo do GP Canady maximálně Top 3-4. To je prostě fakt.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Pobavils. Renault jim šlape na paty (ztráta na RB):
                        Monako: 1,132s
                        Maďarsko: 0,671s
                        Singapur: 1,199s
                        Tovární tým, co do toho valí podobný prachy a chce se dostat na špici, motor má minimálně stejný (horší sám sobě asi dávat nebude 12) a ztrácí v průměru skoro 1s na kolo. A tobě z toho vychází, že má RB průměrný šasi. 12 12 12
                        Jasně a v první půlce měli max 3-4 nejlepší šasi. S motorem, u kterého sám výrobce uznával ztrátu desítek koní, ztratili v Monaku na nejlepšího 0,318s a na silnější Mercedes 0,273s, ale šasi měli horší. O Ferrari se můžeme v první polovině bavit, ale kdo dál? Sauber? 12
                        To tedy nechci ani hodnotit šasi Mclarenu, když se zhruba dvojnásobnou ztrátou koní na Renault ztratili dalších 1,162s, tedy víc jak 4x tolik. To je tak na srovnání s tím Sauberem ne? 12
                        Ty tvoje fakty kulhají na obě nohy a nemají ani jednu berličku v podobě nějakých časů, či přesných čísel. Pouze odhady tebou vycucaných údajů. 03
                        Na titul by neměli ani kdyby měli šasi jako mají teď (tedy o třídu lepší než ostatní). Podívej se ma počet dnf. Se 7-mi nedojetími a pár penalizacemi na startu nemůžeš získat titul, ani kdybys všechno ostatní vyhrál. A na vítězství musí mít při deficitu výkonu o dost lepší káru, než všichni ostatní. Fakt bavíš. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Špičkové služby Renaultu
    Tak si klidně přijdu do značkového servisu a oni mi řeknou: "Nové díly se nám nechce vyrobit, namontujeme vám něco z vrakáče, když budete jezdit do 2000 otáček a nebudete moc šlapat na plyn, tak by vám to mohlo chvíli vydržet. A když ne, tak to prostě odstavte v garáži a choďte se na to dívat. Stejně máme poloviční výkon než ostatní, až na jednu značku, tedy vás to nemusí tak mrzet. Tady máte fakturu na cenu nových součástek. Hlavně nezapomeňte všude chválit, jak máme špičkový produkt. Do konce sezony budeme na špici se spolehlivostí i výkonem. Jen vám zatím neřekneme, do konce které sezony."

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.251.XXX
      Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ... Renaulti ... 12
      ... to je prostě neuvěřitelné ... už je tedy jasné, proč jeli tak malej výkon v Brazílii Redbully ... a moc jim to ani nevadilo, protože se bojeji dráždit Frantíky kvůli příští sezóně... To jsou věci to je další vylepšení image té legendární Uzine nationále folk qualite ... No nic prostě sranda
      Ale historicky Renault má odjeto dost... a i úspěchy ... I Prost je sedlal ... Alfonso, .. ale Image mi nějak neni jasná ... Kdo rozumí image Renaultu?

      (Tedy on to vlastně vykecal Horner ... tak to je tedy špatný pro další rok - budou rádi za 3 jakost :))) ... "Máte tam nějakou nepovedenou klikovku? ... tak sem sní - to je motor pro limonádovníky pro ně je to až moc dobrý ... ;)

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      To už ale hodně spekuluješ! 12 Prostě to polepí, dají povel ke zmáčknutí "RACE MODE" na volantu, do tří kol v tom zachrastí, evidence shoří a je po problému. 14 Renault tohle umí špičkově. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama