DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovali 3 lidé)
21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
07:36 22.11.2017 212.96.178.XXXJj, přesně takhle to je a teď si představ, že toto je jen začátek. Počkej v příští sezoně se plánuje výroba PJ pro RB výhradně v Rumunsku a výhradně z dílů z let 2014 a 2015... Víš, když se někdo chová tak prasacky jako RB group, nic lepšího si ani nezaslouží. ;)
-
-
-
-
-
Mike17
10:38 21.11.2017 185.149.130.XXXMne by zajímalo, jestli bys byl blahem bez sebe, kdyby s tebou takhle vydrbali v běžném serivsu. "Nevadí, že jste mi dali staré součástky a že to asi nevydrží. Nevadí mi cena jako za nové. Jste skvělí a příště přijdu s radostí znovu."
Jsi fakt úžasný. Já bych na ně zavolal ČOIku a víckrát by mne tam neviděli. Asi jsem moc cíťa na kvalitní služby.-
Pepan
11:40 21.11.2017 89.24.157.XXXKdyž jsem spolupráci Renaultu s Red Bullem sledoval, tak ze strany Red Bullu to bylo někdy jako výplach žaludku, zatímco Renault byl vždycky rezervovaný. Akorát občas pustili zprávičku že třeba Red Bull začal vyvíjet nový vůz až po skončení sezóny a tudíž nebylo dost času na odzkoušení chlazení a dalších funkcí. Pokud je Renault skutečně taková plečka, nechápu McLaren, že opouští Hondu, které tady jistí lidé předpovídají zářnou budoucnost a odchází právě k Renaultu, Já si fakt myslím že jistý podíl viny na problémech mají u Red Bullu, akorát u Renaultu nejsou takové plačky a neventilují moc problémy navenek.-
Mike17
12:04 21.11.2017 185.149.130.XXXA ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013 slibovali konkurenceschopné motory. Během první sezony slibovali, že deficit výkonu a spolehlivost brzy vyřeší. Je konec roku 2017 a výkonově jsou slušně blízko jen tehdy, pokud nastaví motor na "náhodný dojezd". 4 roky keců a tým který kdysi vybojoval 4 tituly v řadě, teď jezdí tužku jen kvůli motoru. Ty bys dělal co? Zatleskal? Poděkoval? Za co? Za tu mastnou cenu předraženého šmejdu?
Je jasný, že Renault celou dobu držel h.bu (byl rezervovaný). Co má říkat? Mají pravdu? Vždyť je to tak evidentní, že to popírat ani nemůžou. Max korigovat: "neztrácíme 60-80k, ale jen 60k".
Jo, já se Mclarenu divím. Chápal bych průměrný tým typu Williams, protože posun k lepšímu to je. Ale tým s ambicemi na titul? Ani omylem. Renault, pokud zvedne tým na boj o bedny, nedopustí konkurenci, jako už teď brzdí STR. Ale je fakt, že v příštím roce to dělat nebudou muset. Výkonově jsou pozadu i v tom "náhodném módu". Na boj o titul může Mclaren směle zapomenout. Ta 1,5s ztráty na kolo není jen o motoru. Tak moc, zase Honda neztrácí.-
-
Mike17
12:25 21.11.2017 185.149.130.XXXJo, možná že v nějakém období měl RB špatně vyřešené chlazení a mohl mít kvůli tomu nějakou poruchu. Ale pokud mají problémy všechny týmy s tímto motorem, tak to asi nebude problém RB.
Pokud jde o výkon, tam není co řešit. RB prokazuje dlouhodobě, že šasi má na špičkové úrovni (možná, že ne vždy nejlepší, ale jedno z nejlepších ano). Důkaz je na tratích i na ostatních stájích s tímto motorem. A největším důkazem je to, že to potvrzuje i sám Renault. Co chceš víc?
A stejně tak můžu říct, že vina není jen na Hondě. Je to prostě jak přes kopírák. Na jedné straně je pro vás viník Honda, na druhé RB. A vůbec vám ten nesoulad nevadí.
-
-
Adi
07:30 22.11.2017 212.96.178.XXXKrásná snuska nesmyslů. Umístění RB v PK v r. 2014: 2 místo a 2. Nejlepší šasi v průměru, 2015: 3. Místo v PK hlavně důsledkem špatného šasi v 1. Pol sezóny. 2016 2. Místo v PK hlavně díky zlepšení motoru. 2017 3. Místo v PK hlavně díky špatnému šasi v 1. Pol sezóny. Od Monaca 2016 mají motor v okně pro pravidelné bedny a od letošní sezóny mají motor na boj o titul. Takže v hybrid éře ani Renault, ani RB neodvedli vždy super práci. Jen u RB se stále opakuje problém se šasi min v první 1/3 sezóny. Snad jen v r. 2014 měli TOP 2 šasi. Mimochodem demagogu, Ferrari v hybrid éře nemá lepší výsledky než RB. Čim to bude chytráku? Bude to tím, že motor Ferrari v celé hybrid éře byl maximálně o fous lepší než Renault, nebo na tom byli stejně. RB si svoji nejlepší šanci na titul letos zazdil svým šasi, pze motor byl v okně pro vítězství již od Austrálie. Ty nemáš rád Renault, ok. Ha zas nemusím lidi jako ty, kteří roky dokola šíří polopravdy, nepravdy a neznají sebektitiku. Helmut ať se z točení dílů třeba podělá! Pokud vím, tak za poslední 3 závody měli u obou aut 1 poruchu a např. od Asijské části mělo Ferrari s PJ více problémů než RB. Dále je zvláštní, že se při tom točení dílů vysypou defakto jen v TR...už mě nebaví číst to svinstvo, že to Renault dělá TR schválně. To může napadnout jen idiota nebo Tomyše...-
Mike17
10:43 22.11.2017 185.149.130.XXXUmístění RB znám. Navzdory slabému motoru (to není moje demagogie, to tvrdí sám Renault, tedy pokud nedělají demagogii sami proti sobě ). A protože sám Renault potvrdil mnohokrát, že jejich motoru výkon chybí, tak za úspěchy asi RB těžko může vděčit motoru. Je to naprosto jednoduchá logika. Takže pokud jde o demagogii, měl by ses zamyslet nad tím, jak je možné, že RB nějaké úspěchy dosáhl a jestli jejich šasi je tak průměrné, když s evidentně slabým motorem jezdil aspoň na bednu.
Ferrari? Každý ví, že v předchozích letech měli motor také daleko za Mercedesem. Tedy odpověď je snadná. Motor podobný, šasi horší. Výsledek je, že až na jednu sezonu byli ještě za RB. Není to záhada.
Jestli nemáš rád lidi, kteří šíří polopravdy, asi nemáš rád moc sebe. Neustále tu točíš o slabém šasi RB a na trati je zřetelně vidět, že tam kde není tolik důležitý výkon, RB je výrazně lepší. Každý s elementárním smyslem pro logiku z toho dojde k výsledku, že šasi mají lepší než motor. Jinak by tomu bylo naopak.
Pokud jde o idioty. Můžeš si o lidech z F1 News myslet co chceš. Tu myšlenku jsem nevytvořil já, převzal jsem ji ze zdejších článků.
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek