DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovali 3 lidé)
21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000887
14:23 25.11.2017 90.179.103.XXXNicméně McL je spokojený, tak to ta asi hrozné nebude. -
-
-
-
-
Situs
12:37 21.11.2017 85.70.164.XXXOsobně jsem si spíše všiml že ke všem měli stejnej přístup a když měli upgrade, rozdělovali ho stejným metrem, ostatní jsou jen nepodložené spekulace. Poukazovat na neférovost Renaultu tak považuji za neadekvátní reakci, nebo sám Renault má pro sebe v záloze 2 nové motory?-
Mike17
12:58 21.11.2017 185.149.130.XXXSpecifikace mají možná stejné, ale zdá se, že nedostatkem dílů na rozdíl od zákazníků netrpí.
Ale vezmu to jinak. Proč odešel Mclaren od Mercedesu? Evidentně největší jejich chyba, za poslední roky. Ty si vážně myslíš, že se k nim bude Renault chovat líp, jak Mercedes? Čím si vysvětluješ, že všechny týmy s Mercedesem (včetně tvého špičkového Mclarenu), ztrácejí na továrnu v průměru víc jak 1s na kolo? Továrny si prostě ohlídají, aby jim titul nevyfoukl odběratel.-
Situs
13:04 21.11.2017 85.70.164.XXXDokud nezačne tovární Renault vyhrávat závody nad Mercedesem a Ferrari tak tuto debatu opravdu vidím jako bezpředmětnou. Za takového stavu krom osobních vendet nevidím důvod proč by měly odběratelům házet klacky pod nohy. Především pokud od odběratelů krom peněz za své služby budou dostávat i dobrou marketinkovou odezvu.
-
-
Adi
07:42 22.11.2017 212.96.178.XXXNech ho, ten má dneska předčasný vánoce. Podívej se na jeho příspěvky... Argumenty nula, jen tleská jak malé dítě dalším nesmyslům, který Helmut vyplodil. Něco jako uznání férového přístupu Renaultu od něj vůbec nečekej. Jen kyda špínu. Všichni kdo do toho trochu vidí počínaje Petrem ti potvrdí, že Mclaren má přístup k datům a že si Renaultem dost pomůže. Já v to doufám a věřím, že uvidíme skvělý souboj Renault vs Mclaren.-
Mike17
10:46 22.11.2017 185.149.130.XXXZa ty těch argumentů předvádíš.
Do teď jsi mi ani jednou neodpověděl na otázku, proč je RB výrazně lepší na okruzích s malými nároky na výkon a výrazně horší tam, kde je výkon potřeba hodně. Jestli mají výborný motor a špatné šasi, musí to být přece naopak. Jednoduchá otázka a žádná odpověď. Přitom ta odpověď je také velmi jednoduchá. Ale to se pak ozve jen ticho.
Pokud někdo kydá špínu, jsi to ty na RB.
Ale s poslední větou plně souhlasím.-
Adi
12:07 22.11.2017 81.19.11.XXXOdpovídal jsem ti na to několikrát. Jak je možné, že RB vyhrál v Malajsii, v Baku? Stíhací jízda Ves v USA, úspěšná obrana Ric v Rakousku! Skvělá stíhačka v Silverstone. Výhra v Mexiku. Takže jen letos RB vyhrál na tratích, kde jsou nejdelší rovinky v kalendáři a všechny tyto tratě jsou motorové. Kdyby měli tak úžasné šasi jak tvrdíš, tak v Maďarsku, Monacu a v Singapuru dají všem půl kola. Pokud vím, tak ani na jednom okruhu letos nevyhráli. Jak je to tedy možné? Kdo je demagog?!-
Mike17
14:44 22.11.2017 185.149.130.XXXV posledních půlce sezony máš pravdu. Renault udělal pokrok ve výkonu. To jsem tu uznal, ikdyž byl evidentně za cenu spolehlivosti a RB na šasi zapracoval taky slušně.
A teď se podívej do předchozích roků a první půlky sezony. A mluv!!!!!
Pomůžu s první půlkou letoška, ztráta RB na Mercedes:
Singapur: ne ztráta, ale náskok 0,323
Maďarsko: ztráta 0,267s
Monako: 0,273s
Monza: 1,148s
Silverstone: 1,53s
Kanada: 0,944s
a tvoje Baku: 1,286s
Baku? Děláš si pr..., nebo sis u Hamiltona a Vettela ničeho zvláštního nevšiml? Kvalifikace mluví jasně. když se na to budeš aspoň trochu dívat, tak zcela jasně uvidíš, že na těch technických tratí měli ztrátu v průměru o 1s na kolo menší, než na těch, kde potřebuješ hlavně výkon. Proboha jak to?????? Vždyť mají tak tragické šasi, tak jim ty technické přece nemůžou sedět!!!!!
S tím šrotem pod kapotou můžou v Monacu vyhrát o půl kola hodně těžko. Ale na rozdíl od ostatních tratí tam nehráli druhou ligu. A Teď se podívej na ten tvůj Mclaren:
Monaco: 1,435s
Maďarsko: 1,273s
Singapur: 1,688s
Až se bude Mclaren se slušným motorem schopný přiblížit aspoň bedně, bude RB o parník před všemi.
Tak co? Jak se čísla líbí? Budeme rozebírat i čísla minulých sezon? Díval jsem se, budou podobná. Co demagogie? Máš pravdu, to už se u tebe ani nedá nazvat. Cucáš si z prstu jen nesmysly a nemáš na to jediný číselný argument.-
Adi
15:55 22.11.2017 81.19.11.XXXChlape ty vůbec nevíš...podívej se na rozestupy v kvalifikaci RB vs Renault... To jejich šasi bylo tak "luxusní", že jim na paty šlapal poloviční tým, který je v F1 2. Sezónu. Waw, to je výkon šasi RB. Kdybys měl čísla pohromadě, zjistil bys, že progres PJ Renault byl v této sezóně cca 2 desetiny. Progres šasi RB tak 1s minimálně. Takže extra pro tebe ještě jednou a naposledy. Kdyby letos měl RB dobré šasi již od začátku sezóny, mohli bojovat o titul. Jenže neměli, jako již bývá pravidlem, jejich šasi bylo do GP Canady maximálně Top 3-4. To je prostě fakt.-
Mike17
17:14 22.11.2017 185.149.130.XXXPobavils. Renault jim šlape na paty (ztráta na RB):
Monako: 1,132s
Maďarsko: 0,671s
Singapur: 1,199s
Tovární tým, co do toho valí podobný prachy a chce se dostat na špici, motor má minimálně stejný (horší sám sobě asi dávat nebude ) a ztrácí v průměru skoro 1s na kolo. A tobě z toho vychází, že má RB průměrný šasi.
Jasně a v první půlce měli max 3-4 nejlepší šasi. S motorem, u kterého sám výrobce uznával ztrátu desítek koní, ztratili v Monaku na nejlepšího 0,318s a na silnější Mercedes 0,273s, ale šasi měli horší. O Ferrari se můžeme v první polovině bavit, ale kdo dál? Sauber?
To tedy nechci ani hodnotit šasi Mclarenu, když se zhruba dvojnásobnou ztrátou koní na Renault ztratili dalších 1,162s, tedy víc jak 4x tolik. To je tak na srovnání s tím Sauberem ne?
Ty tvoje fakty kulhají na obě nohy a nemají ani jednu berličku v podobě nějakých časů, či přesných čísel. Pouze odhady tebou vycucaných údajů.
Na titul by neměli ani kdyby měli šasi jako mají teď (tedy o třídu lepší než ostatní). Podívej se ma počet dnf. Se 7-mi nedojetími a pár penalizacemi na startu nemůžeš získat titul, ani kdybys všechno ostatní vyhrál. A na vítězství musí mít při deficitu výkonu o dost lepší káru, než všichni ostatní. Fakt bavíš.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:34 21.11.2017 185.149.130.XXXŠpičkové služby Renaultu
Tak si klidně přijdu do značkového servisu a oni mi řeknou: "Nové díly se nám nechce vyrobit, namontujeme vám něco z vrakáče, když budete jezdit do 2000 otáček a nebudete moc šlapat na plyn, tak by vám to mohlo chvíli vydržet. A když ne, tak to prostě odstavte v garáži a choďte se na to dívat. Stejně máme poloviční výkon než ostatní, až na jednu značku, tedy vás to nemusí tak mrzet. Tady máte fakturu na cenu nových součástek. Hlavně nezapomeňte všude chválit, jak máme špičkový produkt. Do konce sezony budeme na špici se spolehlivostí i výkonem. Jen vám zatím neřekneme, do konce které sezony."-
uzivatel001890
10:58 21.11.2017 213.226.251.XXXJe to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ... Renaulti ...
... to je prostě neuvěřitelné ... už je tedy jasné, proč jeli tak malej výkon v Brazílii Redbully ... a moc jim to ani nevadilo, protože se bojeji dráždit Frantíky kvůli příští sezóně... To jsou věci to je další vylepšení image té legendární Uzine nationále folk qualite ... No nic prostě sranda
Ale historicky Renault má odjeto dost... a i úspěchy ... I Prost je sedlal ... Alfonso, .. ale Image mi nějak neni jasná ... Kdo rozumí image Renaultu?
(Tedy on to vlastně vykecal Horner ... tak to je tedy špatný pro další rok - budou rádi za 3 jakost :))) ... "Máte tam nějakou nepovedenou klikovku? ... tak sem sní - to je motor pro limonádovníky pro ně je to až moc dobrý ... ;)
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek