DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Toro Rosso se kvůli nespolehlivosti motoru Renault a nedostatku náhradních dílů dostalo o víkendu v Brazílii do křížku se svým francouzským dodavatelem. Jeho šéf Franz Tost se k tomu s odstupem času vrací, k neuspokojivé situaci se vyjadřuje také odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 20.11.2017 18:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 16.11.2017 12:54
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 14:13
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem.… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 16:00
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            To máš zato! Nemáš se navážet do milovaného Renaultu. 12

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              178.209.132.XXX
              Ale já jen tvrdím, že Renault neudělá nic jiného než co dělají Mercedes a Ferrari 12
              Pár nešťastníků mi může dávat mínusy, mně to už vůbec nevadí a rozhodně mě to neodradí od toho psát své názory 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          91.229.253.XXX
          Myslíš že TR na tom bude lépe než McLaren ? Je to možný pokud se McLarenu nepovede auto, nebo ho bude Renault sabotovat (je zvláštní že nesabotovali REd Bull když vyhrával šampionáty) a pokud TR zázračně postaví super auto + Honda se zázračně zvedne. Jinak je to spíš zbožné přání. A to, že je Renault tak strašně zlý se bere odkud ? Od Hornera ? Nebo koho ?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Když Red Bull vyhrával šampionáty (ještě s motory RENAULT, ne "Tag Heuer"), tak Renault jezdil docela tužku (tj. nejezdil na špičce a to je to, co tu celou dobu uvádím). Pro připomenutí všechny roky, kdy RB vyhráli titul:
            2010 - Renault 5.
            2011 - Renault 5.
            2012 - Lotus Renault 4.
            2013 - Lotus Renault 4.

            Takže Renault nebyl vůbec v pozici ohrožující Red Bull.
            Až si ty i někteří ostatní pořádně přečtete, co tu v této diskusi píšu, tak si snad uvědomíte, že celou dobu řeším situaci, kdy se Renault dotáhne na špičku. Když se tak nestane, tak musí Renault vyrobit perfektní motor a zfušovat vlastní auto, aby z toho McLaren jako zákazník něco měl. Jinak druhé housle, jak jsem psal v prvním příspěvku. Místo mínusů byste měli raději pozorně číst, co píšou jiní. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              91.229.253.XXX
              Tag Heuer je výrobce hodinek. Je to v podstatě komerční označení. Jakože je tam ještě spolupráce s Illmorem. Ale Furt Renault, ne BMW, ne Toyota, ale Renault. Nicméně tahle diskuse je vážně o ničem protože ty stále omíláš něco co je založené na tom, "až se něco stane" a přitom samosebou nikdo neví, jestli se to "vůbec stane". Mercedesy jsou taky dobrý a když s nima začal jezdit Williams, jak se zlepšil, ale pak to padalo (a padá dál) a nikdo z Williamsu netvrdí, že jim dává Mergl nějaký zmetky. Prostě si přiznaj, že maj na prd aerodynamiku. Ale když to nevyjde RB tak pláčou nad špatným Renaultem. No nic to je v přístupu. Ať tak či onak, pokud příští rok bude McLaren útočit na pódia znamená to, že Renault je dobrý a s dobrým šasi funguje. Pokud bude bojovat o desátý místa neznamená to, že Renault a Honda jedno jsou (kvalitativně), ale že McLaren postavil špatný auto. A to už je jejich boj. Stát se to může.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Jasně, tím Tag Heuerem jsem se snažil naznačit, že si ještě s Renaultem Red Bull rozuměl.
                Aby to nebylo bráno špatně - McLarenu rozhodně nepřeji, aby se plácali ve stejných problémech jako dosud. Ano, vše jsou spekulace. Jenže jak to bývá u špičkových továrních stájí, když jde o hodně, bude automobilka upřednostňovat svůj tým a není to ještě tak dávno, co tu někteří tvrdili, jak žádné dva závodní motory nejsou stejné (navíc v rámci jednoho týmu - viz porovnání Vettel/Räikkönen). Najednou je to jedno a zákazník bude mít vše stejné s továrním týmem? Nemyslím si...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jindrich K.

                  Jindrich K.

                  89.103.114.XXX
                  Pravdu máš samozřejmě v tom, že žádný výrobce motorů nechce aby ho zákazník porážel. Nicméně jde i o reklamu. Kdyby se každý druhý motor "pokazil" nebo nabízel záhadně slabší výkon, jistě by to nepomohlo reklamě firmy. No a upřímně nevěřím ve vzájemný vzestup obou týmů. Osobně Renaultu moc nevěřím.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Záhadně slabší výkon motoru se může schovat ve výkonu celého balíku. Takže tam bych nevýhodu špatné reklamy tak výrazně nevnímal. A jak říkám v celé této diskusi, problém pro McLaren bude představovat situace (ne nutně v příští sezóně), když bude Renault na samotné špičce. V tu chvíli si myslím, že tovární stáj bude mít absolutní podporu a zákazník bude mít velmi obtížnou práci se jí vyrovnat, natož ji porazit.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Williams padá a padá a právě proto tím Mercedesu nedělá žádné vrásky na čele. O to mi tu v celé diskusi jde.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama