DISKUZE K ČLÁNKU Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Honda zjistila závadu, která vyřadila Fernanda Alonsa ze slibně rozjeté Velké ceny Spojených států. Z dalších problémů se svou pohonnou jednotkou je velmi zklamána, před dalším závodem v Mexiku slibuje protiopatření. Španěl se tam ale penalizaci nevyhne.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 25.10.2017 11:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 23.10.2017 10:38
Piloti Hondy jsou průměrně na 8. komponentách, u… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 11:20
Trochu uber. Letos 10 koní dělá nejméně v Monaku … »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 23.10.2017 11:39
S druhym odstavcem naprosty souhlas, na to jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Asi se nema cenu dohadovat. Honda se na konci sezony moc nepredvedla. Cekal jsem vice, minimalne spolehlivost jiz vychytanou. Nestalo se, bohuzel. Je to stejne zklamani, mozna o chlup vetsi nez v roce 2015, kdy to bylo uplne bez zkusenosti, takze se dalo neco prejit
    Jsem zvedav na vykonovy posun Renaultu do konce sezony. Max vcera slusny zavod, kvladu uz ale slabsi. Spolehlivost Renaultu pres vsechny tymi nebyla nejlepsi.
    Prejit na Renault u McL je treba hodnotit jako spravne rozhodnuti, minimalne pro pristi rok. Dalsi leta uz spise muzeme doufat, verit, ale Hondy budouci vysledky nejsou nicim mozne podlozit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Joj, Honda se nepředvedla za poslední 3 roky , rozhodně ne jen na konci této sezóny.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Nikdo nemohl chtit po vstupu Hondy do F1 zazraky, takze 3 roky ani nahodou, kor kdyz musela vyvijet dalsi motor znovu. Zazraky se muzou chtit po Renaultu, protoze je tu uz desetileti. A dejou se zazraky u Renaultu? Nedeji, je o rok pred Hondou, coz je z meho pohledu stejne smutne. Vyvoj dnesniho motoru chce dlouholete zkusensoti a vyvoj. To ma Renault ne Honda.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vždyť Renaultu chybí +- 20 koní v race módu.To je cajk.
          Desetiletí sem nepleť, tyhle motory se dělají chvilku, Honda začala déle, ale takové problémy co má ona, neměl nikdo.Tohle je potřeba měřit.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Přesně tak. Začala vyvíjet o cca rok a půl později a na motor Mercedesu z roku 2015 se dostali tak možná výkonem. A to ještě s mizernou spolehlivostí a při spotřebě paliva, která je úplně mimo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Pri pohľade na tohoto ročné problémy tímu McLaren musí byť v Toro Rosso "silno pozitívna" nálada k budúcemu roku. A som zvedavý čo budú robiť v Red Bule keď im Renault vypovedá zmluvu a budú musieť používať motor Honda. Lebo ako rátam tak rátam rozdiel v motoroch je cca 1s na kolo !

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      1s tezko soudit, to se ukaze az pristi rok a RB snad az 2019, coz je zase jeden rok navic, takze cas to pro RB nejaky je. No TR musi byt trochu vydesene o tom neni pochyb.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No je to více jak 1 sekunda, tak 1,6 až 2 spíše, dle okruhu a taky Honda potřebuje 4 x více motorů na sezónu. 11 Už se celej třesu jak to vyladí.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          1,6 az 2s, si si spletl vyrobce a jeste si tomu Mercedesu prihodil tak 50 koni navic ne? 12
          Neblbni, tady je rec o Renaultu, ktery ma/mel tak 40-50 naskok 03To by melo delat tak 0,5s, budme velkorysy a rekneme ze to bude tech 1s 12
          Jsem zvedav, jak se ukaze ta nova specifikace Reanultu, jak s ni dopadnou v dalsich zavodech, ale dle kvaldy a max rachlosti to byla podobna pecka a pokrok jako u Hondy 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            10 koní je 0,2-0,3 sekundy, dle okruhu.....a Renault výkon posunul. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Trochu uber. Letos 10 koní dělá nejméně v Monaku (0,12 s), nejvíce v Montrealu a v Baku (0,25 s). Například v Monze, kde se jezdí 70 % času okruhu (79 % jeho vzdálenosti) na plný plyn, každých 10 koní navíc přináší 0,2 s.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Taky se mi zda, ze to muze delat az tech 0,2s na 10 koni.
                Jsem zvedav, jak se Ala vyporada s Maxem, ten mu bude asi dost zatapet 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Ok dobře uberu, ale i tak jsou to světelná léta a i se spotřebou má Honda větší problém než Renault, takže ona je jedna věc kolik ztrací výkonově když se to změří v maxomu a kolik pak v race módu, kdy kvůli spotřebě , účinnosti,ztrácí i více, protože nemohou kvůli spotřebě ten výkon používat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  O tom, ze ma Honda vetsi problem nez Renault nepochybuji ja ani nikdo jiny. Je to vcelku jednoduche. Kdyz Honda poladi zapalovani, tak naroste vyrazneji vykon a klesne spotreba. Proste vyvoj chce cas a Honda ho nema

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Za 3 roky by to většina firem poladila.Hondě to nejde, chyba je že nemá odborniky. V zasadě už kdysi, když jezdila s V8, tak už nestíhala a hořelo to skoro ob závod.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001639

                      uzivatel001639

                      89.111.73.XXX
                      Co nestihala? Vykon to melo a rikalo se ze ty problemy byly sasim na kterem se pracovalo. Sasi byl velky problem a je i dnes pro vetsinu staji.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        nemělo a nefungovalo to. I brawn se tak vyjadřil, jaký byl posun když tam dali Mercedes....."they essentially shoved a MB engine and the car became competitive, and went like a bat out of hell"
                        Zde piše zase o šásku:
                        [odkaz na stránku]

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        212.24.138.XXX
        a tak vzhledem k tomu, jak včera dopadli Rici a Hulk, tak třeba zas tak moc TR strach nemá

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          No ja jsem spise zvedav na tu novou specifikaci od Renaultu. Max sice kvaldu nejel nic extra, ale zavod docela pekny. Takze by tam nejaky slibny posun byt mohl. U Hondy dost sklamani jak se specifikaci, ktera nebyla 4.0 tak s vykonem. Ikdyz bylo by dobre, hodnotit az s ni pojede Ala, jak ji bude hodnotit on, ale iluze si nedelam. Nic extra na ni nevidim.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ta RE17d, kterou nasadili v Austinu, přinesla cca 0,2 s, takže celkem dobrý upgrade. Honda žel další výměna motoru a penalizace v Mexiku.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama