DISKUZE K ČLÁNKU Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí
Honda zjistila závadu, která vyřadila Fernanda Alonsa ze slibně rozjeté Velké ceny Spojených států. Z dalších problémů se svou pohonnou jednotkou je velmi zklamána, před dalším závodem v Mexiku slibuje protiopatření. Španěl se tam ale penalizaci nevyhne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso odstoupil kvůli závadě MGU-H, v Mexiku ho čeká trest. Hondu problémy moc mrzí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
23.10.2017 11:39
S druhym odstavcem naprosty souhlas, na to jak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001639
12:12 23.10.2017 89.111.77.XXXAsi se nema cenu dohadovat. Honda se na konci sezony moc nepredvedla. Cekal jsem vice, minimalne spolehlivost jiz vychytanou. Nestalo se, bohuzel. Je to stejne zklamani, mozna o chlup vetsi nez v roce 2015, kdy to bylo uplne bez zkusenosti, takze se dalo neco prejit
Jsem zvedav na vykonovy posun Renaultu do konce sezony. Max vcera slusny zavod, kvladu uz ale slabsi. Spolehlivost Renaultu pres vsechny tymi nebyla nejlepsi.
Prejit na Renault u McL je treba hodnotit jako spravne rozhodnuti, minimalne pro pristi rok. Dalsi leta uz spise muzeme doufat, verit, ale Hondy budouci vysledky nejsou nicim mozne podlozit.-
-
uzivatel001639
14:23 23.10.2017 89.111.73.XXXNikdo nemohl chtit po vstupu Hondy do F1 zazraky, takze 3 roky ani nahodou, kor kdyz musela vyvijet dalsi motor znovu. Zazraky se muzou chtit po Renaultu, protoze je tu uz desetileti. A dejou se zazraky u Renaultu? Nedeji, je o rok pred Hondou, coz je z meho pohledu stejne smutne. Vyvoj dnesniho motoru chce dlouholete zkusensoti a vyvoj. To ma Renault ne Honda. -
-
-
-
FantomasMan
09:49 23.10.2017 87.197.124.XXXPri pohľade na tohoto ročné problémy tímu McLaren musí byť v Toro Rosso "silno pozitívna" nálada k budúcemu roku. A som zvedavý čo budú robiť v Red Bule keď im Renault vypovedá zmluvu a budú musieť používať motor Honda. Lebo ako rátam tak rátam rozdiel v motoroch je cca 1s na kolo !-
uzivatel001639
10:03 23.10.2017 89.111.77.XXX1s tezko soudit, to se ukaze az pristi rok a RB snad az 2019, coz je zase jeden rok navic, takze cas to pro RB nejaky je. No TR musi byt trochu vydesene o tom neni pochyb.-
-
uzivatel001639
10:42 23.10.2017 89.111.73.XXX1,6 az 2s, si si spletl vyrobce a jeste si tomu Mercedesu prihodil tak 50 koni navic ne?
Neblbni, tady je rec o Renaultu, ktery ma/mel tak 40-50 naskok To by melo delat tak 0,5s, budme velkorysy a rekneme ze to bude tech 1s
Jsem zvedav, jak se ukaze ta nova specifikace Reanultu, jak s ni dopadnou v dalsich zavodech, ale dle kvaldy a max rachlosti to byla podobna pecka a pokrok jako u Hondy-
-
-
uzivatel001639
11:38 23.10.2017 89.111.73.XXXTaky se mi zda, ze to muze delat az tech 0,2s na 10 koni.
Jsem zvedav, jak se Ala vyporada s Maxem, ten mu bude asi dost zatapet -
GRAHAM
11:50 23.10.2017 77.236.218.XXXOk dobře uberu, ale i tak jsou to světelná léta a i se spotřebou má Honda větší problém než Renault, takže ona je jedna věc kolik ztrací výkonově když se to změří v maxomu a kolik pak v race módu, kdy kvůli spotřebě , účinnosti,ztrácí i více, protože nemohou kvůli spotřebě ten výkon používat.-
uzivatel001639
11:59 23.10.2017 89.111.77.XXXO tom, ze ma Honda vetsi problem nez Renault nepochybuji ja ani nikdo jiny. Je to vcelku jednoduche. Kdyz Honda poladi zapalovani, tak naroste vyrazneji vykon a klesne spotreba. Proste vyvoj chce cas a Honda ho nema-
-
uzivatel001639
14:20 23.10.2017 89.111.73.XXXCo nestihala? Vykon to melo a rikalo se ze ty problemy byly sasim na kterem se pracovalo. Sasi byl velky problem a je i dnes pro vetsinu staji.-
GRAHAM
14:55 23.10.2017 77.236.218.XXXnemělo a nefungovalo to. I brawn se tak vyjadřil, jaký byl posun když tam dali Mercedes....."they essentially shoved a MB engine and the car became competitive, and went like a bat out of hell"
Zde piše zase o šásku:
[odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
11:47 23.10.2017 89.111.73.XXXNo ja jsem spise zvedav na tu novou specifikaci od Renaultu. Max sice kvaldu nejel nic extra, ale zavod docela pekny. Takze by tam nejaky slibny posun byt mohl. U Hondy dost sklamani jak se specifikaci, ktera nebyla 4.0 tak s vykonem. Ikdyz bylo by dobre, hodnotit az s ni pojede Ala, jak ji bude hodnotit on, ale iluze si nedelam. Nic extra na ni nevidim.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek