DISKUZE K ČLÁNKU Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu
Renault se snaží změnit svůj přístup ke konstrukci motoru, aby mohl v kvalifikaci dočasně navyšovat jeho výkon, podobně jako to dělá Ferrari či Mercedes, který díky tomu získává až půl sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
15:24 17.10.2017 85.70.164.XXXBylo by fajn kdyby to RedBullu uteklo nakonec jen o kousek, a radoval by se McLaren A vůbec nejlepší by bylo kdyby se na prvních třech místech seřadil McLaren, RedBull a Renault A teď zpátky do reality, i když, myslím že RedBull tam bude určitě, na druhou stranu to jsem si myslel i o letošku, takže prostě uvidíme.-
-
-
uzivatel002202
18:19 17.10.2017 185.14.233.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
-
-
-
-
Marek
14:02 17.10.2017 90.178.137.XXXZakázat, zrušit . Ale je fakt , že tvrzeni Christiana mi prijde logické. Spalovaní oleje jde proti duchu tomu proč se zavedly tyto nesmyslné hybridní motory. Proč si FIA hraje na ekologickou F1, když pak povolí spalovat olej. To tam můžem nacpat staré TDi a hulit mastný dým " o sto šest " -
uzivatel001639
14:01 17.10.2017 89.111.77.XXX"Jde o něco, co jde zcela proti lidem od motorů - akceptovat tvorbu výkonnosti na úkor spolehlivosti. Něco takového nikdy nebylo filozofií Renaultu. V motorové historii Renaultu v F1 jsme vždy při vývoji výkonnosti stáli na konzervativní straně," vysvětluje šéf Renaultu Cyril Abiteboul.
Jestli stal reanult vzdy na konzervativni strane, tak to bude asi pristi rok hodne divoke se tremi motory. Do ted to vypadalo, ze na konzervativni strane stal a stoji Mercedes
No je otazka jak velky udelali pokrok u Renaultu, ac je o tom skoro cele vyjadreni Renaultu nebo jen Mercedes a Ferrari jedou konzervativne na nizsi vykon a spolehlivost je pak proste uzasna u techto dvou vyrobcu.
"Momentálně jsme stále hendikepováni tím, zda si můžeme dovolit vytvářet výkonnost na úkor spolehlivosti, což podle mě budeme potřebovat, abychom se mohli dotáhnout o sobotách...."
No vykonost na ukor spolehlivosti zrovna u Renaultu necekam. Tady cekam narust vykonu a pritom i spolehlivosti. Jinak to nemuze fungovat, kor ne pri 3 motorech na sezonu a pri stavajici spolehlivosti Renaultu.
"Na dynamometru máme spoustu výkonnosti, ale jak už jsem řekl, jde o výkonnost, která bude dostupná kdykoliv, včetně neděle. Je to skvělá zpráva, protože to znamená, že by nás měla dostat do velmi, velmi slušné pozice přinejmenším proti Mercedesu v neděli.
To znam, o tom uz Renault mluvi dlouho jak dotahuje a stale je tam kde je a kde byl dlouha leta, tzn. porad pozadu. Jejich udavana ztrata, je tedy kolik 0,2-0,4s, coz dela tedy tech 20-40 koni? Pochybuji, ze by si Abiteboul prihorsoval.
To s tim vykonem na dynamometru mi pripomina Hondu, ta ho tam jiste ma a mela take.
Zatim bych to shrul jako prazdna a ocekavana slova Renaultu. Pockejme na vysledky na zacatku pristi sezony, ty jsou vice nez 1000 slov Samozrejme plati pro kazdeho vyrobce sasi a motoru -
Situs
13:33 17.10.2017 85.70.164.XXXTady je jen potvrzení toho že Renault kvůli navýšení výkonu olej nespaluje, tudíž je logické proč McLaren a RedBull tlačí na FIA ať je v tomto přísnější. Za mě zrovna v této oblasti nechápu zdrženlivost FIA, protože pravidla o tom že se olej nesmí používat jako palivo jsou jasná a proto vydávání dodatečných směrnic nic nebrání. Takhle tomu alespoň bylo v nedávném případě závěsů a nátlaku Ferrari, teď se stále dovolují nějaké 4 kg oleje na závod a v kvalifikaci to snad není hlídané vůbec nebo co-
-
Situs
14:08 17.10.2017 85.70.164.XXXPodle mě je to jako s těma aktivníma závěsama. RedBull se zlobil že FIA na ně vpadla s tím že musej dokázat že závěsy aktivní nejsou a předem jsou brány za aktivní. No mám strach že s olejem by se z toho někdo vykecal. Vše se jde když se chce, no u závěsů se chtělo očividně více-
uzivatel001836
06:44 18.10.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
uzivatel001639
14:09 17.10.2017 89.111.77.XXXProste bych dal nejake rozumne minimum a nazdar. Komu to zere olej vice, musi na motoru zamakat at mu ho to nezere. Je to o umeni udelat spalovak, stejne jako udelat MGU-H, MGU-K, ...
Mame 4 vyrobce motoru, zprumeruji jejich spotreby oleju a na pristi sezonu mam hned cislo, dalsi sezonu to same a mam hned nizsi cislo,... kdyz to jde jednomu, proc by to nemelo jit i ostatnim
-
-
uzivatel001639
14:04 17.10.2017 89.111.77.XXXu Hondy o tom take mluvili, ze se na to musi podivat, ze je to znevyhodnuje. No nejsem si jist, jestli to ma smysl, protoze se po tom pujde a cas tiom straveny neprinese nakonec zadny uzitek. Pravda je, ze v kvalde, to muze hodne pomoci, tech 0,5s je docela dost znat.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek